IKM uke 45 2019

Negativ el-test i dag også så da vil jeg tro eggløsning var på mandag kveld og at jeg gikk glipp av toppen. Hva tror dere?

Tester fra venstre: fredag, lørdag, søndag og mandag (negativ tirsdag og onsdag)
Vis vedlegget 310738
Ligger de oppned? Er vant til å se kontrollstrek til høyre. Hvis de er oppned vil jeg si det var mandag ja.

Fortsatt negativ EL-test her, Dag 14. Sist hadde jeg EL dag 18.

Ligger de oppned? Er vant til å se kontrollstrek til høyre. Hvis de er oppned vil jeg si det var mandag ja.
Er vel øyet som ser hva som er opp og hva som er ned ;)

men ja, kontrollstreken er mot det blå feltet

Når har dere tenkt til å teste? :)

Når har dere tenkt til å teste? :)

Jeg kunne fort funnet på å begynne testingen fredag neste uke, men skal heldigvis reise bort torsdag - søndag så da blir det mandag morgen tenker jeg! Satte meg opp med ikm mandag 4.11 på listen her, men har el i dag så da blir ikm onsdagen :)

Jeg kunne fort funnet på å begynne testingen fredag neste uke, men skal heldigvis reise bort torsdag - søndag så da blir det mandag morgen tenker jeg! Satte meg opp med ikm mandag 4.11 på listen her, men har el i dag så da blir ikm onsdagen :)
Jeg har tenkt at jeg kan gjøre det på torsdag i neste uke, da er jeg 9 eller 10 dpo. Kanskje litt tidlig, men da har jeg ventet lenge nok :hilarious:

Jeg har tenkt at jeg kan gjøre det på torsdag i neste uke, da er jeg 9 eller 10 dpo. Kanskje litt tidlig, men da har jeg ventet lenge nok :hilarious:

Ja altså, jeg begynte å bli utålmodig allerede da jeg fikk positiv el-test! Haha. Og jeg er «tøff» nå, men jeg kjenner jeg meg selv rett ryker jeg vel på en test morgenen torsdag neste uke før jeg reiser...:hilarious: Da er jeg 9 dpo og det er jo nesten ikke vits.

Prøver å holde meg fra og teste til og med over neste helg og ikke teste før IKM dagen

Skulle hatt EL i går, men bare negative tester! Tror jeg har el slim idag- veldig tykt og merkelig konsistens (Aldri hatt det på denne måten hvertfall), så kanskje det er i dag/morgen. Legger inn aksjer annenhver dag uansett ;)

Håper jeg klarer å vente hvertfall til 6. November :hilarious::arghh:
Har IKM 4 november så hvis ikke jeg har sett noe til tanta før det så tar jeg en test. Pleier å spotte 2-3 dager før tanta kommer

Back
Topp