Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frustrerende å gå å vente, og lete etter den el. Sikkert lurt med aksjer annenhver dagForeløpig veldig negative EL-tester, har estimert EL på torsdag. Jeg hadde jo litt lenger syklus sist, antar at det er pga letrozolen. Blir spennende å se om/når jeg får utslag på testene, testet ikke forrige periode og det stresset både mannen og meg litt. Vi satser på aksjer ca annenhver dag for å prøve å helgardere oss uansett, har allerede lagt inn aksjer lørdag og mandag.
Hehe typisk, angrer litt på at jeg ikke fortsatte å teste for å se når den ble negativ igjen, men tror jeg har merket det ganske braÅå positiv el-test i dag også!! Det var jo litt dritt når jeg hadde suuuperpositiv i går og var innstilt på 1 dpo i morgen...![]()

Hehe typisk, angrer litt på at jeg ikke fortsatte å teste for å se når den ble negativ igjen, men tror jeg har merket det ganske bra![]()
Jeg har planer om å ta babyklister denne pp, så er helt avhengig av å finne ut når den blir negativ igjen. Tenker å begynne med det 2 dager etter negativ test, så jeg er sikker på at el har vært![]()
Flere som tar «graviditetsvitaminer» eller folat? Jeg tar begge deler.
Jeg vet det er folat i de vitaminene, men jeg må etter erfaring alltid ta dobbel dose når jeg er gravid, så jeg tenkte det var lurt å være føre var og begynne med dobbel dose alt nå. Legen var enig i det når jeg sa det, blir det for mye folat så skilles det vare ut i urinen, det som er til overs.
![]()
Ble så skuffet i går kveld. Jeg er så innmari sikker på el nå, pga. veldig kraftige tegn, så vi skulle legge inn aksjer. Men etter en god stund med iherdig prøving så gir han opp. Han kapitulerer. Første gang han noen sinne har gitt opp å «legge aksler». Grunnen? Jo, jeg har så vanvittig mye el-slim (aldri opplevd så mye før) at han sammenlignet det som å ha sex med en vannballong
Så det kroppen produserer for å hjelpe aksjene opp dit de skal ble i går et hinder for aksjene å komme ut![]()

Ble så skuffet i går kveld. Jeg er så innmari sikker på el nå, pga. veldig kraftige tegn, så vi skulle legge inn aksjer. Men etter en god stund med iherdig prøving så gir han opp. Han kapitulerer. Første gang han noen sinne har gitt opp å «legge aksler». Grunnen? Jo, jeg har så vanvittig mye el-slim (aldri opplevd så mye før) at han sammenlignet det som å ha sex med en vannballong
Så det kroppen produserer for å hjelpe aksjene opp dit de skal ble i går et hinder for aksjene å komme ut![]()
Det burde de jo med såå gode forhold!! Hvor ofte legger dere inn aksjer rundt el perioden da? ? =)

Hehe off no måtte eg le litt
Men eg forstår frustrasjonen opp i det heile!
Men såg du fikk et tips om dusjen her, det er et godt tips Masse lykke til![]()
Jeg er mye høyere enn han og jeg får ikke fotfeste til å bøye meg nok
Fikk ikke hatt oss i går så ble en liten runde nå mens minsten er i bhg
men vi kom i mål heldigvis. Litt usikker på om vi får til i dag da.. og tror jeg har hatt el i dag.. Så burde vel... jaja, vi får se hva som skjer i kveld 
I morgen er 1 dpo vil jeg si.Positiv el-test i går morges, VELDIG positiv i går ettermiddag, positiv i dag morges og klart negativ nå i ettermiddag. Ville dere sagt 1 dpo i morgen da? Eller fredag?
Skulle ønske jeg hadde noen el tester, men de kommer i posten innen 5.11I går føltes det som plikt her..men vi kom i mål heldigvis. Litt usikker på om vi får til i dag da.. og tror jeg har hatt el i dag.. Så burde vel... jaja, vi får se hva som skjer i kveld
![]()