Så gøy at det begynner å komme positive tester her 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk!Åååå gratulerer!!!
Vil du bli satt på gravid allerede?![]()

Ja, jeg tar sjansen på det 
Noen som har idéer om ting å gjøre rundt Bergen? Har ikke kjørt så mye utenfor Bergen for å utforske egentlig. Lurer på om det kunne vært gøy å gå på et nytt fjell også lage bål og grille litt mat. Lenge siden jeg hsr grillet på fjellet egentlig 
Samme heeerJeg vil også teste![]()
Kan jo alltids teste da, men blir å kaste penger rett nedi do igrunn. Jeg må vente til tirsdag. Når begynner du?Det blir nok i morgen kveld 7 dpoSamme heeerKan jo alltids teste da, men blir å kaste penger rett nedi do igrunn. Jeg må vente til tirsdag. Når begynner du?
Men skal prøve å holde meg til kvelden siden jeg tror eggløsningen var mellom klokken 13 og 16 en gang. Dvs morgningen er egentlig 6 dpo hehe! Ikke fått noen tegn til at noe har festet seg enda heller, og sjansen for meg denne måneden er jo generelt lav pga spermen måtte leve litt over 4 dager
Så må beherske meg skikkelig siden sjansen er så så liten for at det skal ende i juli termin for meg.
I desember kommer jeg hjem 5 dager før EL, også får jeg vel en tur til i juleferien. Men skal jeg jobbe julaften er jeg uansett tilbake på land igjen før neste EL 10. Januar 
Du pleier heller ikke å få noe særlig symptomer? Helt umulig å merke om jeg blir gravid eller ikkeJeg og! Men vil ha en positiv!![]()
![]()

Fjelltur hørtes jo ut som en god idé!Jeg må finne på noe i helgen jeg for å holde meg i tøylene tror jeg. Det er meldt ganske greit vær i morgdn, så tenkte jeg skulle bruke et par timer på å luke ute. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal finne påNoen som har idéer om ting å gjøre rundt Bergen? Har ikke kjørt så mye utenfor Bergen for å utforske egentlig. Lurer på om det kunne vært gøy å gå på et nytt fjell også lage bål og grille litt mat. Lenge siden jeg hsr grillet på fjellet egentlig
![]()
Andre forslag: Har du vært i skogen bak Fløyen? Der synes jeg det er skikkelig fint. Ellers tenkte jeg på Gamlehaugen, som ligger på Paradis.
Strekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand
Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:
Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien
Tar nok litt tid før jeg tør å tro ordentlig på dette

Jeg skjønner veldig godt at du vil bli med i begge gruppene. Alle her kommer til å teste i løpet av neste uke, og du kan på en måte tidligst teste positivt neste lørdag. Hva er det du gjør for å forlenge lutealfasen?Vis vedlegget 473102
Melder meg inn her, endelig! Usikker om ikm blir uke 44 eller 45. Var redd jeg ikke skulle få eggløsning denne måneden siden jeg hadde en sa, men idag var testen veeldig sterk, og slet med og sove i går pga eggløsningssmerter.
Har veldig kort lutealfase, i teorien skal ikm være 1.November, men skal prøve meg på litt diverse som gjør at denne fasen blir litt lenger. Så håper den blir på 10 dager minst. Da blir ikm uke 45, så tenker jeg ligger litt mellom begge gruppene hvis det går fint![]()
Æææææ gratulerer!!! Skal jeg sette seg på gravid?Jeg har vært lite aktiv etter sommeren siden jeg syns det har vært tungt å få opp forhåpningene bare for å bli skuffet, pp etter pp. Jeg gikk av p-pillene i August i fjor, og allerede i januar fant vi ut at mannen hadde ganske dårlige svømmere. Vi har pratet mye om ivf, men jeg ville gjerne gi oss så mye tid som mulig naturlig først. Men vi hadde nok begge begynt å gi opp med tanke på så dårlige odds. Denne pp'en har temp etter el ligget lavere enn vanlig, og når jeg i dag tidlig plutselig lå på en litt høyere temp enn vanlig, måtte jeg bare ta en test! 11 dpo.Vis vedlegget 473108
Måtte fort ta noen tilStrekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand
Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:Vis vedlegget 473109
Uæææææ!!!!Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien
![]()

Bare gjør det duÆææææ gratulerer!!! Skal jeg sette seg på gravid?![]()
![]()

Å!! Ja!! Gratulerer!!Jeg har vært lite aktiv etter sommeren siden jeg syns det har vært tungt å få opp forhåpningene bare for å bli skuffet, pp etter pp. Jeg gikk av p-pillene i August i fjor, og allerede i januar fant vi ut at mannen hadde ganske dårlige svømmere. Vi har pratet mye om ivf, men jeg ville gjerne gi oss så mye tid som mulig naturlig først. Men vi hadde nok begge begynt å gi opp med tanke på så dårlige odds. Denne pp'en har temp etter el ligget lavere enn vanlig, og når jeg i dag tidlig plutselig lå på en litt høyere temp enn vanlig, måtte jeg bare ta en test! 11 dpo.Vis vedlegget 473108
Måtte fort ta noen tilStrekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand
Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:Vis vedlegget 473109
Uæææææ!!!!Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien
![]()

Jeg har begynt på B6 denne syklusen, leste at det kan hjelpe litt på, også skal jeg begynne med Wild Yam, har lest flere her inne har fått 2 dager lenger lutealfase på detteJeg skjønner veldig godt at du vil bli med i begge gruppene. Alle her kommer til å teste i løpet av neste uke, og du kan på en måte tidligst teste positivt neste lørdag. Hva er det du gjør for å forlenge lutealfasen?