IKM UKE 44

Jeg har dratt av gårde på 1 ukes kurs hvor hele oppholdet er langt uti gokk (typ landsby sted). Jeg valgte da jeg pakket sekken bevisst å ikke ta med noe tester for å fokusere på kurset. Har siste dagene derimot hatt allskens symptomer med bla slitenhet og oppblåsthet, men tror også det er pga noe jeg ikke burde spist
Spennende da! Håper det er graviditetssymptomer. :dance008

Skulle egentlig vært 7 dpo idag, istedenfor er jeg 2 dpo :wtf: Godt at tålmodighet er gratis! Veldig spennende å følge med på alle tidligtesterene her nå!

Bruker dere alle tidligtester til å begynne med? Er kun 5 dpo enda, så skal vente noen dager enda… har kun vanlig babyplan og make sure liggende:)

Bruker dere alle tidligtester til å begynne med? Er kun 5 dpo enda, så skal vente noen dager enda… har kun vanlig babyplan og make sure liggende:)
Går helt fint med vanlige tester :)

Pleier å kjøpe inn noen tidligtester, men bruker de vanligvis opp før 10 dpo, og da pleier jeg ikke å kjøpe inn flere. Da bruker jeg bare normale tester. Alle gangene jeg har testet positivt har normale tester slått ut samme dag eller morgningen etter. Men skulle jeg gjort noe som inkluderer alkohol en kveld så ville jeg brukt tidligtester for å bare få vite om graviditeten noen få timer tidligere :confused005

Tidligtester kan få en del skygger, og da tester man i gjengjeld MER for å sjekke om det var en ekte strek eller skygge. Derfor går de testene alltid så fort synes jeg. Tester mye mindre med en gang de er brukt opp :smiley-ashamed004

Jeg måtte jo se på testen igjen fra morgenen, har tilkommet en aldri så liten (nesten usynlig) skyggestrek :laughing005 fullt klar over at den ikke er gyldig, men tar det jeg får :laughing005
20251022_193521.jpg

... så måtte såklart ta en til i kveld :laughing005 synes jeg kan skimte noe veeldig svakt, men jeg har ekstremt godt streksyn og skikkelig ønsketenking :smiley-ashamed004 er nok bare en liten skygge, så legger ikke noe i det! Men gøy å være i gang med testinga.. håper bare den utvikler seg til det positive etterhvert :smiley-bounce012
20251022_194031.jpg

... så måtte såklart ta en til i kveld :laughing005 synes jeg kan skimte noe veeldig svakt, men jeg har ekstremt godt streksyn og skikkelig ønsketenking :smiley-ashamed004 er nok bare en liten skygge, så legger ikke noe i det! Men gøy å være i gang med testinga.. håper bare den utvikler seg til det positive etterhvert :smiley-bounce012
Vis vedlegget 472982
Ser jeg òg! håper den utvikler seg. :Heartred

Vis vedlegget 472982
Her er det jo noe! Den streken der blir spennende å følge med på!

Back
Topp