IKM UKE 44

Hø? Får du ikke fri etter å ha jobbet så mange/lange dager selv om det ikke er fult 14 dager?
Uansett, lurt med en liten pust i bakken :HeartredKos deg med fridag i morgen!
Du må ha tatt ut 1/3 av turen i feriedager før neste tur. Jeg var 8 dager offshore nå, så må ta 2 dager iallfall. Helger telles. Altså kan jeg gå rett på jobb. Men jobben min er veldig fleksibel og lar meg ta fri hvis jeg vil, men må bruke feriedager eller bruke timer jeg har jobbet inn.

Synes det har vært litt vanskelig å tempe offshore da. Hver dag jeg dusjer står jeg opp før klokken 6 og må måle for tidlig, også har jeg i tillegg vært forkjølet og derfor hostet eller vridd meg mye før jeg faktisk får tempet noen ganger. Spesielt lørsdagen. Uansett ser man at det generelt sett beveger seg riktig vei da :smiley-ashamed004

Screenshot_20251021_191805_FF App.jpg

Ladies!
9 dpo, Kan ikke dere bli med på å innbille dere noe med meg på denne? :hilarious: Trenger bittelitt spenning og unnskyldning for å ta en ny i kveld :laughing002
Samme test 3-8 min i stigende rekkefølge.
Dere må være kreative her altså, og det jeg ser for meg her er langt svakere enn skyggen 7 dpo :smiley-ashamed004 haha

Vedlegg

• IMG_2501.jpeg
    IMG_2501.jpeg
    609,3 KB · Visninger: 68
  • IMG_2502.jpeg
    IMG_2502.jpeg
    534,7 KB · Visninger: 54
  • IMG_2510.jpeg
    IMG_2510.jpeg
    413,2 KB · Visninger: 59
  • IMG_2520.jpeg
    IMG_2520.jpeg
    529,4 KB · Visninger: 60
Vidi tidlig test! 10ml/u. Er det strek her eller bare skygge?
Jeg ser! Av erfaring må man være utrolig streng på å ikke se på testen etter 3 min da disse får sånn tynn evap/skygge med en gang etter tidsfristen.. har fått sånne selv (som også har vært veldig sterke) og da var det bare skygge, men jeg håper selvfølgelig for deg! :Heartred :smiley-angelic001

Legger ved bilde av min skygge for et par sykluser siden. tok ultratidlig digital samme dag som var negativ)

Vedlegg

• IMG_2524.jpeg
    IMG_2524.jpeg
    349,7 KB · Visninger: 64
Last edited:
Ladies!
9 dpo, Kan ikke dere bli med på å innbille dere noe med meg på denne? :hilarious: Trenger bittelitt spenning og unnskyldning for å ta en ny i kveld :laughing002
Dere må være kreative her altså, og det jeg ser for meg her er langt svakere enn skyggen 7 dpo :smiley-ashamed004 haha
Ååå ser! Men vanskelig å se om det er strek eller skygge :arghh: Du må nesten ta en ny i kveld :angelic:

Har vært så sykt tett i nesa nå siden lørdag, og det begynner endelig å åpne opp. Føler jeg lukter så mye nå at hadde jeg ikke vært kun 4 dpo hadde jeg trodd det var et tegn på graviditet :smiley-ashamed004

Har vært så sykt tett i nesa nå siden lørdag, og det begynner endelig å åpne opp. Føler jeg lukter så mye nå at hadde jeg ikke vært kun 4 dpo hadde jeg trodd det var et tegn på graviditet :smiley-ashamed004
Digg! Irriterende å være tett! :wtf: Blir deilig med en fridag i dag, en dusj kanskje også? Om du lukter så mye? :hilarious: Mehe, neeeeida, joda, neida

Ladies!
Her er det grunnlag for å ta en ny i kveld ;)) kjør på!

Jeg tok test kl. 4 i natt, siden jeg likevel var så tissatrengt da synes jeg skimtet en ekstremt svak strek, men det kan hende nattsynet spilte meg et puss ...

Jeg har dratt av gårde på 1 ukes kurs hvor hele oppholdet er langt uti gokk (typ landsby sted). Jeg valgte da jeg pakket sekken bevisst å ikke ta med noe tester for å fokusere på kurset. Har siste dagene derimot hatt allskens symptomer med bla slitenhet og oppblåsthet, men tror også det er pga noe jeg ikke burde spist

Back
Topp