Føler man alltid får skygge på CB, hvertfall tidligtestene.. dette er hurtig. Noen erfaring med skygger på de? 9dpo, hva tror vi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææ håper det ikke er skygge?? Ikke fått skygge på den selv iallfallVis vedlegget 473020
Føler man alltid får skygge på CB, hvertfall tidligtestene.. dette er hurtig. Noen erfaring med skygger på de? 9dpo, hva tror vi?

Yeey elsker at det blir flere på slutten av uken. Mange som må sitte igjen og teste sent denne gangen. Mange som må vente tålmodig sammen på at det blir vår tur mens de få tidlige i uken får teste heheSlenger meg med her da eggløsning endelig ble bekreftet
Libj - 31 - B1 - PP16 - EL 20/10 - IKM 02/11
Siste prøveperiode før fryseinnsett i november, så har vel ikke akkurat trua, men gjort det vi kan!

RFSU slår ut kjempesent, ofte senere enn vanlige tester også. Sikkert derforGod morgen alle fine!
Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Fikk som noen vet, svaaak positiv test i går med BabyPlan - men nå soleklar negativ i dag med RFSU, på morgenurin. Bilde av testene er tatt i sted så BabyPlan-testen er størknet, men streken kom etter 1,5-2 min og var lett å se selv om den var svak. 12 dpo i dag. Var det bare skyggestrek i går tro? Evt kjemisk? Selv om jeg aldri har opplevd det, dvs ikke fått det med meg i alle fall, men leser det overalt
Enig!RFSU slår ut kjempesent, ofte senere enn vanlige tester også. Sikkert derfor![]()
Æææ du må bare løpe og kjøpe en annen test. Makesure har de på mange matbutikker !God morgen alle fine!
Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Fikk som noen vet, svaaak positiv test i går med BabyPlan - men nå soleklar negativ i dag med RFSU, på morgenurin. Bilde av testene er tatt i sted så BabyPlan-testen er størknet, men streken kom etter 1,5-2 min og var lett å se selv om den var svak. 12 dpo i dag. Var det bare skyggestrek i går tro? Evt kjemisk? Selv om jeg aldri har opplevd det, dvs ikke fått det med meg i alle fall, men leser det overalt

Når skal du ta neste test? Veldig spent på utviklingenDere! Det er strek! Men jeg vet ikke om dette er babystrek eller den famøse skyggestreken. Dette er tatt etter ca. 4 min, men den dukket opp før det.Vis vedlegget 472999

I morgen tidligNår skal du ta neste test? Veldig spent på utviklingen![]()

Det synes jeg også!Vis vedlegget 473079
10 dpo. Jeg syns streken er tydeligere enn i går selv om jeg fortsatt er litt redd for skygge

Så lenge bilde er tatt innen tidsfristen så er den nok positiv. Alt etter, er ugyldig, spesielt med de testene som har blått fargestoff.Vis vedlegget 473079
10 dpo. Jeg syns streken er tydeligere enn i går selv om jeg fortsatt er litt redd for skygge
Jeg har alltid fått sånne tester når mine har vært positiv! Både med 2-åringen og med SA’en!Vis vedlegget 473020
Det her var jo en kjempe tydelig strek! Du er gravid duVis vedlegget 473079
Vil du bli satt på gravid? 
Åååå gratulerer!!!

vil vente litt til, til jeg har fått tak i et annet merke og dobbeltsjekkaDet her var jo en kjempe tydelig strek! Du er gravid du![]()
Vil du bli satt på gravid?
![]()