IKM UKE 44

IMG_1462.jpeg

Føler man alltid får skygge på CB, hvertfall tidligtestene.. dette er hurtig. Noen erfaring med skygger på de? 9dpo, hva tror vi?

Slenger meg med her da eggløsning endelig ble bekreftet

Libj - 31 - B1 - PP16 - EL 20/10 - IKM 02/11

Siste prøveperiode før fryseinnsett i november, så har vel ikke akkurat trua, men gjort det vi kan!

Slenger meg med her da eggløsning endelig ble bekreftet

Libj - 31 - B1 - PP16 - EL 20/10 - IKM 02/11

Siste prøveperiode før fryseinnsett i november, så har vel ikke akkurat trua, men gjort det vi kan!
Yeey elsker at det blir flere på slutten av uken. Mange som må sitte igjen og teste sent denne gangen. Mange som må vente tålmodig sammen på at det blir vår tur mens de få tidlige i uken får teste hehe :hilarious:

God morgen alle fine!
Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Fikk som noen vet, svaaak positiv test i går med BabyPlan - men nå soleklar negativ i dag med RFSU, på morgenurin. Bilde av testene er tatt i sted så BabyPlan-testen er størknet, men streken kom etter 1,5-2 min og var lett å se selv om den var svak. 12 dpo i dag. Var det bare skyggestrek i går tro? Evt kjemisk? Selv om jeg aldri har opplevd det, dvs ikke fått det med meg i alle fall, men leser det overalt

Vedlegg

• IMG_2984.jpeg
    IMG_2984.jpeg
    857 KB · Visninger: 72
God morgen alle fine!
Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Fikk som noen vet, svaaak positiv test i går med BabyPlan - men nå soleklar negativ i dag med RFSU, på morgenurin. Bilde av testene er tatt i sted så BabyPlan-testen er størknet, men streken kom etter 1,5-2 min og var lett å se selv om den var svak. 12 dpo i dag. Var det bare skyggestrek i går tro? Evt kjemisk? Selv om jeg aldri har opplevd det, dvs ikke fått det med meg i alle fall, men leser det overalt
RFSU slår ut kjempesent, ofte senere enn vanlige tester også. Sikkert derfor :)

God morgen alle fine!
Æææ du må bare løpe og kjøpe en annen test. Makesure har de på mange matbutikker !

Back
Topp