Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min samboer var like utvidende, helt til jeg forklarte han! Han vet at jeg tester for eggløsning hver eneste syklus.Herregud, vet ikke mannfolk noe som helst om syklus, eller er det bare min som er veldig uvitende?? Han spurte meg hvorfor jeg var så lei meg. Så jeg forklarte at idag er dagen med størst sjanse for å lykkes osv, og at jeg var så innstilt på det og har testa meg for å finne den beste dagen. Han presterer deretter å si at han mente det var like stor sjans "hele tiden", hvertfall 1 gang per uke, asså HVA?? Han er egnetlig en ganske lur mann, men nå var han rett og slett heeelt på bærtur. Han fikk helt sjokk når jeg sa at det kun er mulighet 1 gang i mnd. Så jeg har nå forklart han kvinners syklus, og hvorfor jeg reagerte så sterkt. Da ville han legge aksjer likevelhsn skjønte godt hvorfor jeg da hadde reagert som jeg gjorde, og beklaga seg for det
Godt å høre de er flereMin samboer var like utvidende, helt til jeg forklarte han! Han vet at jeg tester for eggløsning hver eneste syklus.
Vi er dog ikke helt enige om hvordan han skal vite at nå er tiden inne.. om jeg på en måte sier at testen er positiv eller om at han vil ha et litt annet hint
Men pr nå så har skjønt både det ene og andre.
Dessverre har jeg både endometriose og pcos, så han er godt kjent med syklus osv etter alt vi har opplevd!
hadde ikke peiling på EL eller noen ting, da syklusen var lite forutsigbar. Tok bare graviditetstester litt random her og der, fordi jeg syntes det var gøy. Skal love deg jeg satt gapende på do når testen plutselig var positiv
håper jeg er like heldig denne gangen, men skal vel mye til. Får så mye smerter når jeg ikke bruker provera, så håper ikke det tar lang tid før det klaffer.Oi! Jeg skjønner at det var sjokkerende når det kom så plutselig haha! Høres veldig behagelig ut når det bare sitter sånn med en gang uten å måtte prøve aktivt daGodt å høre de er flere
Jeg har også endometriose og adenomyose. Var skikkelig heldig med B1, ble gravid 2,5 mnd etter jeg slutta på provera, vi ville ha barn men prøvde ikke aktivt da jeg stort sett var sengeliggende grunnet 2 prolapser i ryggen. Hadde kun samleie 1 gang den syklusen, og traff tydeligvis med dethadde ikke peiling på EL eller noen ting, da syklusen var lite forutsigbar. Tok bare graviditetstester litt random her og der, fordi jeg syntes det var gøy. Skal love deg jeg satt gapende på do når testen plutselig var positiv
håper jeg er like heldig denne gangen, men skal vel mye til. Får så mye smerter når jeg ikke bruker provera, så håper ikke det tar lang tid før det klaffer.
Var dere helt innstilt på barn da, eller var det mer slik at dere hadde tenkt tanken men liksom ikke var 100% mentalt der at "NÅ skal vi ha barn" på en måte?Huff, håper du slipper å vente over 20 dager denne gangen daDog! Mine EL-tester går så opp og ned!
Var på vei opp igår, og i dag tidlig er jeg et skritt tilbake. Er livredd for at EL drøyer plutselig..
Forrige gang jeg brukte letrozol var jeg langt over 20dager og den eggløsningen eksploderte så jeg lå rett ut i 3 dager..
Så utrolig kjipt når EL ikke kommer akkurat den dagen man tenker at den skal komme 
Vi var innstilt på barn, og ønsket det veldig. Men jeg var mentalt forberedt på at det kom til å ta tid, og sa til typen at han måtte regne med at det tok minst et år pga endoen(jeg var veldig negativ), så han ble litt sjokkert selvOi! Jeg skjønner at det var sjokkerende når det kom så plutselig haha! Høres veldig behagelig ut når det bare sitter sånn med en gang uten å måtte prøve aktivt daVar dere helt innstilt på barn da, eller var det mer slik at dere hadde tenkt tanken men liksom ikke var 100% mentalt der at "NÅ skal vi ha barn" på en måte?

Her ble jeg litt usikker. Er du 8-9 dpo eller er det snakk om syklusdager og dette er eggløsningstester?Vis vedlegget 472551![]()
Høyre er 8 dpo, 9 dpo til venstre. Ikke verdens beste bilder.
Startet med å legge inn aksjer i går, så I dag er det pause, som er bra, da jeg er ganske trøtt.

Har dessverre ingen erfaring med UVI, men kroppen vil jo generelt prioritere seg selv fremfor å skape en ny kropp. Håper antibiotikaen fungerer raskt og at kroppen din klarer å prioritere begge delerUff, jeg måtte haste til legevakta i går med en utrolig vond UVI, og fikk antibiotika for den (som skal være trygg for gravide). Var 3-4 DPO i går, og nå er jeg redd for at en så kraftig infeksjon påvirker dette forsøket negativt. Noen som vet om det er problematisk å få UVI i lutealfasen/har noen erfaringer selv?

Heia, heia! Håper den er rett rundt hjørnetEL har tydeligvis bestemt seg for å gjøre det spennende denne måneden - enten har jeg gått glipp av hele showet, eller så er den rett rundt hjørnet. Heia kroppen!
Vis vedlegget 472587

Fungerte ikke så bra med de triksene jeg prøvde på for å få EL tidligere, hehe. Så håper jeg fortsatt har noen svømmere igjen som kan leve enda to døgn til 

Her var jeg 9 dpo, og det var snakk om el-testerHer ble jeg litt usikker. Er du 8-9 dpo eller er det snakk om syklusdager og dette er eggløsningstester?![]()

Morgenurin er ofte ikke anbefalt på eltester. Bedre å ta på urin nr 2, evt som du sier i 11-12 tidenKveldens test!! Tjohei- vi er på vei opp, mest sannsynlig er dette den sterkeste testen jeg får. Vi får se! Anbefaler dere å teste med morgen urin eller typ i 11-12 tiden?
Jeg leser begge deler..
La inn aksjer igår- det blir en ny runde i dag og imorgen ja..

Åååå, da lærte jeg også noe nytt!Morgenurin er ofte ikke anbefalt på eltester. Bedre å ta på urin nr 2, evt som du sier i 11-12 tiden![]()
Tom for babyplan nå, så får kjøpe noen på butikken for dette må følges med på!