Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Kan jeg spørre hvorfor du får letrozol?Nei det har jeg aldri gjort, og ga opp EL testinga også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvorfor du får letrozol?Nei det har jeg aldri gjort, og ga opp EL testinga også
Herremin, CD36 og ingen TR![]()
Hvor lange sykluser pleier dere vanligvis å ha da? Har du testet i går/dag babydream2022?Har du testet?
På CD37 her og heller ingen TR, så begynner å lure på om jeg ikke har fått EL denne syklusen tross letrozol.
Jeg har nesten alltid 29 dagers sykluser, men en 30 i ny og nedHvor lange sykluser pleier dere vanligvis å ha da? Har du testet i går/dag babydream2022?
TR kom her i dag, på CD 38... Ikke første gang jeg har hatt så lang syklus, men pleier å ligge på CD 33-36...

Selvsagt kan du det, jeg har pcos og får ikke EL av meg selv. Har lyktes å få ett barn på letrozol kur, ellers blitt gravid to andre runder også men desverre endt i MA begge gangene.Kan jeg spørre hvorfor du får letrozol?
På letrozol så er den alt fra 28- 35 dager, tok test senest i sta og den var negativ. Så regner med at jeg ikke fikk noen EL på dobbel dose denne runden. Tenker jeg tar en test i morgen tidlig kun for å dobbeltsjekke også begynner jeg på provera for å få mensen hvis testen er negativ, så jeg kan komme i gang med en ny ppHvor lange sykluser pleier dere vanligvis å ha da? Har du testet i går/dag babydream2022?
TR kom her i dag, på CD 38... Ikke første gang jeg har hatt så lang syklus, men pleier å ligge på CD 33-36...
Hm.. rart! Testet du el denne måneden da?Jeg har nesten alltid 29 dagers sykluser, men en 30 i ny og ned![]()
Får du positiv eggløsningstester selv om du ikke har eggløsning? Hvis ikke det har gått denne måneden, øsnker jeg deg lykke til med neste prøveperiodePå letrozol så er den alt fra 28- 35 dager, tok test senest i sta og den var negativ. Så regner med at jeg ikke fikk noen EL på dobbel dose denne runden. Tenker jeg tar en test i morgen tidlig kun for å dobbeltsjekke også begynner jeg på provera for å få mensen hvis testen er negativ, så jeg kan komme i gang med en ny pp

Ja, har bekreftet med temp og test at El var mellom CD20 og CD22. Jeg har vanligvis EL på CD22 med Syklus på 29 dager, så ganske kort lutealfase. Lutealfasen pleier jo å være veldig stabil hos de fleste, det er jo folikkelfasen som kan variere.Hm.. rart! Testet du el denne måneden da?![]()
Håper nummer to snart sitter for degSelvsagt kan du det, jeg har pcos og får ikke EL av meg selv. Har lyktes å få ett barn på letrozol kur, ellers blitt gravid to andre runder også men desverre endt i MA begge gangene.

Da tok jeg ansvar og lagde uke 48. Bli med dit det dere som skal i gang med ny prøveperiodeHvem lager 48??![]()
Da tok jeg ansvar og lagde uke 48. Bli med dit det dere som skal i gang med ny prøveperiode![]()

Jeeej. Jeg kommerDa tok jeg ansvar og lagde uke 48. Bli med dit det dere som skal i gang med ny prøveperiode![]()
Trur nok jeg også havner derDa tok jeg ansvar og lagde uke 48. Bli med dit det dere som skal i gang med ny prøveperiode![]()
aner ikke hva som er galt med syklusen min 
Må nesten bare oppdatere her jeg! CD40 og ingen TRaner ikke hva som er galt med syklusen min
![]()

fått TR eller positiv test nå da? Nei, CD43 nå og ingen TRfått TR eller positiv test nå da?
![]()
tok en siste test på lørdag som var negativ, nå nå er jeg ihvertfall helt sikker på at jeg ikke er gravid!Pleier du å ha så lange sykluser? Evt spørre lege/gyno om å få provera for å provosere frem ny syklus og TR. Er selv på CD44 i dag og begynt på provera for å få TR, så jeg kan komme i gang med ny syklus.Nei, CD43 nå og ingen TRtok en siste test på lørdag som var negativ, nå nå er jeg ihvertfall helt sikker på at jeg ikke er gravid!
Pleier alltid å ha 29 eller 30 dager så dette er helt nytt for meg! Tenker jeg snakker med fastlegen neste uke dersom ingenting skjer.Pleier du å ha så lange sykluser? Evt spørre lege/gyno om å få provera for å provosere frem ny syklus og TR. Er selv på CD44 i dag og begynt på provera for å få TR, så jeg kan komme i gang med ny syklus.
Ja det er nok ikke dumt, får håpe den kommet innen da.Pleier alltid å ha 29 eller 30 dager så dette er helt nytt for meg! Tenker jeg snakker med fastlegen neste uke dersom ingenting skjer.