IKM uke 44

Hvor lange sykluser pleier dere vanligvis å ha da? Har du testet i går/dag babydream2022? ☺️

TR kom her i dag, på CD 38... Ikke første gang jeg har hatt så lang syklus, men pleier å ligge på CD 33-36...
Jeg har nesten alltid 29 dagers sykluser, men en 30 i ny og ned :wideyed:

Hvor lange sykluser pleier dere vanligvis å ha da? Har du testet i går/dag babydream2022? ☺️

TR kom her i dag, på CD 38... Ikke første gang jeg har hatt så lang syklus, men pleier å ligge på CD 33-36...
På letrozol så er den alt fra 28- 35 dager, tok test senest i sta og den var negativ. Så regner med at jeg ikke fikk noen EL på dobbel dose denne runden. Tenker jeg tar en test i morgen tidlig kun for å dobbeltsjekke også begynner jeg på provera for å få mensen hvis testen er negativ, så jeg kan komme i gang med en ny pp

På letrozol så er den alt fra 28- 35 dager, tok test senest i sta og den var negativ. Så regner med at jeg ikke fikk noen EL på dobbel dose denne runden. Tenker jeg tar en test i morgen tidlig kun for å dobbeltsjekke også begynner jeg på provera for å få mensen hvis testen er negativ, så jeg kan komme i gang med en ny pp
Får du positiv eggløsningstester selv om du ikke har eggløsning? Hvis ikke det har gått denne måneden, øsnker jeg deg lykke til med neste prøveperiode :Heartred

Hm.. rart! Testet du el denne måneden da? :)
Ja, har bekreftet med temp og test at El var mellom CD20 og CD22. Jeg har vanligvis EL på CD22 med Syklus på 29 dager, så ganske kort lutealfase. Lutealfasen pleier jo å være veldig stabil hos de fleste, det er jo folikkelfasen som kan variere.

Selvsagt kan du det, jeg har pcos og får ikke EL av meg selv. Har lyktes å få ett barn på letrozol kur, ellers blitt gravid to andre runder også men desverre endt i MA begge gangene.
Håper nummer to snart sitter for deg :Heartred

Jeg ble litt borte fra forumet, ble ikke noen aksjer på oss på noe aktuelt tidspunkt i forrige måned så jeg ble litt motløs og orka ikke tenke på prøving, hehe. TR kom 01.11. Tviler på vi treffer eggløsning denne måneden heller, men skal melde meg inn i ikm-gruppa fordet. :)

Må nesten bare oppdatere her jeg! CD40 og ingen TR :wideyed: aner ikke hva som er galt med syklusen min :arghh:

Nei, CD43 nå og ingen TR :wideyed: tok en siste test på lørdag som var negativ, nå nå er jeg ihvertfall helt sikker på at jeg ikke er gravid!
Pleier du å ha så lange sykluser? Evt spørre lege/gyno om å få provera for å provosere frem ny syklus og TR. Er selv på CD44 i dag og begynt på provera for å få TR, så jeg kan komme i gang med ny syklus.

Pleier du å ha så lange sykluser? Evt spørre lege/gyno om å få provera for å provosere frem ny syklus og TR. Er selv på CD44 i dag og begynt på provera for å få TR, så jeg kan komme i gang med ny syklus.
Pleier alltid å ha 29 eller 30 dager så dette er helt nytt for meg! Tenker jeg snakker med fastlegen neste uke dersom ingenting skjer.

Back
Topp