IKM uke 44

Ja det er snodig det der hvordan de gir ut forskjellig informasjon. Jeg gikk tom for tester og fant ut at jeg rett og slett ikke gadd å kjøpe flere tester. Så blir spennende å se når jeg evt skal begynne med g-testene :) Hvis jeg skal gå ut fra ikm dato så kan jeg vel i grunn begynne smått å teste til fredag/lørdag. Har mye symptomer så håper det går veien:) hvordan har det gått for deg denne pp?
Jeg vet ikke; hadde positiv eltest søndag morgen så eggløsning er overstått. Men jeg er usikker på om det slapp søndag, mandag eller tirsdag liksom :) Jeg hadde voldsomme eggløsningssmerter søndag kveld så kanskje slapp det da. Samtidig så kan jo egget slippe 1-2 dager etter positiv eltest og hadde åpen tapp og slim også mandagen. Så jeg er usikker hvor mange dpo, et sted mellom 2 og 4 dpo i dag :) enn du? Hvilken cd er du på nå? Jeg er på cd 20.

Jeg vet ikke; hadde positiv eltest søndag morgen så eggløsning er overstått. Men jeg er usikker på om det slapp søndag, mandag eller tirsdag liksom :) Jeg hadde voldsomme eggløsningssmerter søndag kveld så kanskje slapp det da. Samtidig så kan jo egget slippe 1-2 dager etter positiv eltest og hadde åpen tapp og slim også mandagen. Så jeg er usikker hvor mange dpo, et sted mellom 2 og 4 dpo i dag :) enn du? Hvilken cd er du på nå? Jeg er på cd 20.
Blir spennende de neste dagene da :) jeg er på CD 24, prøvde meg på en g-test for moroskyll i dag tidlig og den var negativ. Men igjen så er det en del symptomer, ømme pupper, smerter i korsryggen, og mensmurringer så er jo lov å håpe:hilarious: men tenker litt sånn, går det så går det, hvis ikke får jeg prøve igjen

Jeg har ikke fått kartlagt el denne måneden, da jeg ikke har testet meg hver dag.. forventet el var 23/11, men negative tester den helgen.. i dag er jeg på CD 24 og sett noe el slim. De tre siste dagene har jeg hatt stikninger i eggstokkene av og til.. får ikke el tester før i morgen.. :/
(Forrige måned fikk jeg positiv el test på CD 24) Hva er deres erfaringer med symtomer på el? Kan man ha slike symtomer men at det likevell ikke er eggløsning i følge test? :)
Man kan ha disse symptomene uten EL, men sannsynligvis har EL vært! :)

8 dpo og synes jeg ser en supersvak strek (kanskje ønsketenkning). Ikke så lett å få med på bilder, litt lettere når det har gått en halvtimes tid (men da er den selvføgelig ugyldig). DET hadde vært en fin bursdagsgave til mannen den 2 nov om det er en babystrek, ååå håper det er noe :Heartred Men mulig det bare er jeg som har så lyst til å se noe (Den som er demontert er etter en halvtime)

Vis vedlegget 390979 Vis vedlegget 390981Vis vedlegget 390982
Ser definitivt noe! Vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Spennende de neste dagene :)

7-8 dpo her, og fortsatt negativ test. Føler vendepunktet bør være i morgen eller lørdag. Er det fortsatt ikke antydning da, tenker jeg nok allerede at løpet er kjørt :p
Syns feltet hvor teststreken skal være på babyplan sine tester er ganske markant. Føler derfor det er lett å se skygger...

870879D0-11C3-45A5-9E53-662E76CEEE74.jpeg

7-8 dpo her, og fortsatt negativ test. Føler vendepunktet bør være i morgen eller lørdag. Er det fortsatt ikke antydning da, tenker jeg nok allerede at løpet er kjørt :p
Syns feltet hvor teststreken skal være på babyplan sine tester er ganske markant. Føler derfor det er lett å se skygger...

Vis vedlegget 390996
Mulig jeg tar feil, men synes jeg ser noe der?

FF bekreftet EL idag, men må si jeg syns den tempgrafen ser litt rar ut? :hilarious: Har bare sett alle de fine grafene her inne:p har vært sykt mye våken om natta med barn, så er derfor den er litt kaos vil jeg tro...
Er første PP jeg prøver meg på temping, er jo litt spennende :joyful:

Vedlegg

• 20221027_114505.jpg
    20221027_114505.jpg
    315,2 KB · Visninger: 88

Vis vedlegget 390996
Her ser jeg faktisk den hvite streken som fargen skal sitte på :hilarious: haha. Da har du blenda test da:hilarious: sorry for at jeg ler:p men det har jeg aldri sett før :p

Meeeen ikke gi opp håpet ennå ❤️ Det er fortsatt tidlig. Jeg er selv 7 dpo eller 6. aldri fått positiv før 9 ettermiddag og 12 morgen ❤️ Heia oss

Jeg gir hvertfall ikke opp før 12/13 dpo❤️

I dag er det akkurat ett år siden jeg fikk positiv strimmel og digital, for så å "miste" i uke 5+0 (kjemisk?)
Så denne runden er jeg fast bestemt på å ikke teste med mindre mensen ikke kommer på IKM.
Jeg orker rett og slett ikke den skuffelsen igjen...
Men hadde vært veldig koselig å bli gravid på akkurat samme tidspunkt igjen :happy: :smiley-angelic001

8 dpo og synes jeg ser en supersvak strek (kanskje ønsketenkning). Ikke så lett å få med på bilder, litt lettere når det har gått en halvtimes tid (men da er den selvføgelig ugyldig). DET hadde vært en fin bursdagsgave til mannen den 2 nov om det er en babystrek, ååå håper det er noe :Heartred Men mulig det bare er jeg som har så lyst til å se noe (Den som er demontert er etter en halvtime)

Vis vedlegget 390979 Vis vedlegget 390981Vis vedlegget 390982
Ser strek jeg :angelic:

Mulig jeg tar feil, men synes jeg ser noe der?
Enig, men usikker om det er skygge eller ikke. Vet mange har opplevd skygge med babyplan, men er de jeg bruker selv også og aldri opplevd en sånn skyggestrek.
Jeg tror kanskje det bare er en lys linje der hvor teststreken skal være! Håper selvfølgelig at det kommer en tydelig strek der innen et par dager :happy:

Back
Topp