IKM uke 44

Fått en sånn rar stramhet og murring følelse nederst i magen. Lurer på om jeg innbiller meg det eller om det er noe på gang :bag: 5-7 dpo

Uff jeg skal på fest med jobben på fredag, da er jeg 7-8 dpo, litt tidlig å få utslag på testene? Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mtp alkohol, de kommer til å stusse om jeg ikke drikker noe. Kanskje putte alkoholfritt i en vinflaske? :laughing002
Prøve med test, og om den er negativ, ville jeg kost meg :cool: Evt drukket litt mindre bare!

4-5 dpo i dag! Ingen spesielle symptomer enda, og har mine tvil ang positiv test :p Hadde mye flere symptomer forrige PP. Men igjen så har jeg vært gravid tidligere uten et eneste symptom! Første test allerede på onsdag tror jeg :) Er da 6-7, og tviler på utslag, men har sinnsykt mange graviditetstest liggende, så bare å kjøre på!

4-5 dpo i dag! Ingen spesielle symptomer enda, og har mine tvil ang positiv test :p Hadde mye flere symptomer forrige PP. Men igjen så har jeg vært gravid tidligere uten et eneste symptom! Første test allerede på onsdag tror jeg :) Er da 6-7, og tviler på utslag, men har sinnsykt mange graviditetstest liggende, så bare å kjøre på!
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å teste lørdag, men så tror jeg at jeg allerede starter på fredag ;)

Uff jeg skal på fest med jobben på fredag, da er jeg 7-8 dpo, litt tidlig å få utslag på testene? Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mtp alkohol, de kommer til å stusse om jeg ikke drikker noe. Kanskje putte alkoholfritt i en vinflaske? :laughing002
Spiren nærer seg fra plommesekken til ca uke 5. Så alkohol vil ikke påvirke den lille celleklumpen.

Har andre her tatt blodprøve for å sjekke om de har hatt EL?

Har gjort det tidligere ja :)
Vurderer å gjøre det nå, skal egentlig gjøre det siden jeg har gått på letrozol denne pp, fikk ikke utført UL pga gyno hadde ferie. Og siden EL testene var så merkelige og jeg ga opp testingen (har fått høre at man ikke skal teste etter EL når man går på letrozol, for kan vist slå ut feil og være misvisende) så kanskje greit å se om el har vært :hilarious:

ED97F253-B568-403C-9062-88F22F65A27D.jpeg
8 DPO om jeg går etter positiv EL-test, men 6 dpo om jeg følger hva FF mener (tror jeg går etter det). Blenda test i dag, som forventet. Men våknet til kraftigere murringer som kommer og går, og øm i korsryggen. Redd for å håpe for mye, men kan ikke huske det har vært sånn her de andre PPene, men jeg har heller ikke troa på at det blir positive tester denne måneden heller.. Vi får se! Håper:Heartred

Vurderer å gjøre det nå, skal egentlig gjøre det siden jeg har gått på letrozol denne pp, fikk ikke utført UL pga gyno hadde ferie. Og siden EL testene var så merkelige og jeg ga opp testingen (har fått høre at man ikke skal teste etter EL når man går på letrozol, for kan vist slå ut feil og være misvisende) så kanskje greit å se om el har vært .
Da ville jeg bare hevet meg rundt og tatt en blodprøve nå! :happy:

Vis vedlegget 3908398 DPO om jeg går etter positiv EL-test, men 6 dpo om jeg følger hva FF mener (tror jeg går etter det). Blenda test i dag, som forventet. Men våknet til kraftigere murringer som kommer og går, og øm i korsryggen. Redd for å håpe for mye, men kan ikke huske det har vært sånn her de andre PPene, men jeg har heller ikke troa på at det blir positive tester denne måneden heller.. Vi får se! Håper:Heartred
Spennende! Gleder meg til testebonanza her inne :happy

Altså jeg sliter skikkelig om dagen, fordi jeg vanligvis snuser, men bestemte meg for å frastå fra snus frem til IKM i tilfelle det påvirker fertiliteten.....men guud det er vanskelig! :banghead: :hilarious:
Så fort jeg får positiv graviditetstest er det liksom null problem å slutte (gjort det før) :hilarious:

Back
Topp