IKM uke 44

Jeg kommer til å følge med litt her i denne gruppa, men mannen blir ikke hjemme :shifty: Kommer til å teste etter el for å kartlegge. Den kom på cd11 sist, selvom den bruker å komme på cd14.
Lykke til, alle dere andre :smiley-angelic003
Akkurat samme som meg faktisk:dead: Spent på å se når den kommer denne pp:whacky011

Ciri - 38 - B2 - PP2 - 22/10 - 2/11 :Heartred

Tenkte kanskje å tempe denne runden, det virker litt spennende! Men har allerede glemt å gjøre det i dag, så vet ikke helt om det er noe for min trøtte morgenhjerne. Kan prøve igjen fra i morgen og se. :hilarious:
Ellers bruker jeg jo fertilitetsmonitor så jeg får jo en pekepinn på når det er størst sjanse uansett :cat:

Ciri - 38 - B2 - PP2 - 22/10 - 2/11 :Heartred

Tenkte kanskje å tempe denne runden, det virker litt spennende! Men har allerede glemt å gjøre det i dag, så vet ikke helt om det er noe for min trøtte morgenhjerne. Kan prøve igjen fra i morgen og se. :hilarious:
Ellers bruker jeg jo fertilitetsmonitor så jeg får jo en pekepinn på når det er størst sjanse uansett :cat:
Første runden jeg tempet startet jeg å tempe 4 dager før EL og den klarte å sette kryss for meg og bekrefte EL :Heartred Selv så temper jeg ikke alle dagene under TR, for tempen når jeg har TR er litt ustabil og gir meg mye høyere enn ellers i tiden før EL

Første runden jeg tempet startet jeg å tempe 4 dager før EL og den klarte å sette kryss for meg og bekrefte EL :Heartred Selv så temper jeg ikke alle dagene under TR, for tempen når jeg har TR er litt ustabil og gir meg mye høyere enn ellers i tiden før EL
Veldig greit å vite, takk for info! Da kan jeg jo gjerne bare vente til den er over også. :happy:

Har lasta ned fertility friend-appen nå og laget en profil osv., blir spennende å følge med (hvis jeg husker å tempen da) :happy:

Siste mensdag :cool05 Dere som tester etter EL, når starter dere testingen? I mine to apper har jeg enten EL søndag om en uke eller onsdag om 10 dager. Lurer på å starte testingen allerede tirsdag for å være sikker. Gikk jo glipp av EL forrige pp, men da testet jeg ikke. Redd for å glipp av denne også..

Siste mensdag :cool05 Dere som tester etter EL, når starter dere testingen? I mine to apper har jeg enten EL søndag om en uke eller onsdag om 10 dager. Lurer på å starte testingen allerede tirsdag for å være sikker. Gikk jo glipp av EL forrige pp, men da testet jeg ikke. Redd for å glipp av denne også..
Jeg har allerede begynt :p Som deg er jeg redd for å gå glipp av EL! Tenker å tempe fra i morgen også, da er jeg på CD 7. Og så må jeg få kjøpt grapefruktjuice, selvom det kanskje er litt seint!

Jeg har ofte startet cd 10, men er uansett tidlig her, har fått el cd 16 de siste to gangene, men tenker jeg starter å elteste dag 12 denne gang.

Jeg har allerede begynt :p Som deg er jeg redd for å gå glipp av EL! Tenker å tempe fra i morgen også, da er jeg på CD 7. Og så må jeg få kjøpt grapefruktjuice, selvom det kanskje er litt seint!
Det er ikke seint, det er rundt el den er viktig :)

Daaa tenker jeg tirsdag er helt innenfor :happy: Da er jeg CD 7! Blir ikke temping på meg denne gang, men skal vurdere det neste gang hvis det fortsatt blir vanskelig å time EL. Tenker å teste etter EL 2 ganger for dag, morgen og tidlig kveld. Håper det holder:love2

Babydream2022 - 34 - B 2 - PP 1 (etter MA) - EL 18.10.22 - IKM 01.11.22

Anine - 34 - B2 - PP 2 - 20/10 - 3/11

Første syklus etter pilleslutt ble på 35 dager, blir spennende å se om det får stabilisert seg denne runden:happy: Et søsken er sårt ønsket, men tok 2 år med prøving før dattera vår kom, så er forberedt på en lang prøvetid:wacky:

Begynte å spotte i dag på CD11. skal ikke ha EL før 22. oktober, men er redd syklusen er helt kokko etter at jeg mistet i august
Men det har skjedd med meg også etter tr og før el. At det plutselig har kommet litt. Så det er ikke eller trenger å være noe galt. Det kan skje alle. Er litt rester liksom som kommer :) tipper det er uskyldig

Men det har skjedd med meg også etter tr og før el. At det plutselig har kommet litt. Så det er ikke eller trenger å være noe galt. Det kan skje alle. Er litt rester liksom som kommer :) tipper det er uskyldig
Håper det :Heartred Er redd syklusen er på bærtur siden den var på 40dager sist..

Back
Topp