** IKM UKE 44 **

Ja her har jeg kjøpt inn 5 tidlig gravid tester, 10 vanlige og 1 digital..hehe. men kan ikke starte for tidlig for eggløsning sprøyta jeg har tatt nå har hcg i seg, så den kan gi falsk positiv test, så ca 10 dager etter den er satt kan jeg tidligst begynne
Nesten like greit kanskje, så slipper man å svi av penger og engste seg og lure så mye;) Ser FF appen på det sterkeste anbefaler å vente lengst mulig med å teste, helst helt til IKM! Tror ikke jeg klarer å vente så lenge da men;p
 
Nesten like greit kanskje, så slipper man å svi av penger og engste seg og lure så mye;) Ser FF appen på det sterkeste anbefaler å vente lengst mulig med å teste, helst helt til IKM! Tror ikke jeg klarer å vente så lenge da men;p
ja ikke så lett hvis du har tester liggende, da ligger de liksom bare der og roper på deg fra skuffen.
 
Huff, det hørtes slitsomt ut! Jepp, her har vi akkurat lagt inn aksjer, for de som vil vite det! :p
Han sovner jo etterpå, jeg blir bare våken jeg tror jeg, hihi
Han virker ikke veldig motivert for enda en runde i morgen, men tror han skjønner at det må litt til for å bli gravide:) Han er ganske aseksuell, så jeg får iallfall inntrykk av at han vil ha barn da, når han «står på sånn»:dummy::dummy1:
Samme her, blir også liggende våken. Mannen er tom nå sier han og tror han er veldig glad for at første prøveperiode er over haha. Åja! Men det er jo bra da. Det er det viktigste! Tror ikke vi legger mer aksjer i denne perioden nå. Får håpe det holder. Når i DPO land tenker du å teste med graviditetstester?
 
Samme her, blir også liggende våken. Mannen er tom nå sier han og tror han er veldig glad for at første prøveperiode er over haha. Åja! Men det er jo bra da. Det er det viktigste! Tror ikke vi legger mer aksjer i denne perioden nå. Får håpe det holder. Når i DPO land tenker du å teste med graviditetstester?
Hehe, tipper sambo og blir glad når jeg endelig kommer meg til DPO;p
Jeg tenker å PRØVE å følge FF appens sterke anbefaling om å vente til dagen før IKM, men om jeg klarer det.. tvilsomt:p Jeg har jo masse tidligtester liggende uansett!
Hva med deg?

Jeg har fortsatt positiv EL test nå i morrest, og tempen er lav, så her har ikke egget løsnet enda:meh:
 
Hehe, tipper sambo og blir glad når jeg endelig kommer meg til DPO;p
Jeg tenker å PRØVE å følge FF appens sterke anbefaling om å vente til dagen før IKM, men om jeg klarer det.. tvilsomt:p Jeg har jo masse tidligtester liggende uansett!
Hva med deg?

Jeg har fortsatt positiv EL test nå i morrest, og tempen er lav, så her har ikke egget løsnet enda:meh:
Jeg føler med deg! Tviler jeg også komme til å klare å vente helt til en dag før IKM :hilarious: Oi, kanskje eggløsning skjer i dag da - satser på det! Få med mannen i kveld! Jeg fikk en litt høyere temp i dag morges så regner med at el var i går, kjente litt stikning i går kveld. Blir spennende nå fremover! Kjenner murring i magen her og der, sikkert el som har vært som forårsaker denne murringen
 
Jeg føler med deg! Tviler jeg også komme til å klare å vente helt til en dag før IKM :hilarious: Oi, kanskje eggløsning skjer i dag da - satser på det! Få med mannen i kveld! Jeg fikk en litt høyere temp i dag morges så regner med at el var i går, kjente litt stikning i går kveld. Blir spennende nå fremover! Kjenner murring i magen her og der, sikkert el som har vært som forårsaker denne murringen
Stakk skikkelig på samme høyre side som jeg har hatt vondt i dag, og ble litt sviende/brennende følelse etterpå. Ganske sikker på at det var egget som ble kastet ut! :p
Håper det havner i egglederen nå da, og at det venter noen sædceller der:) Kanskje ikke vits i å legge inn mer aksjer, ser an hvor villig sambo er da;p
 
Stakk skikkelig på samme høyre side som jeg har hatt vondt i dag, og ble litt sviende/brennende følelse etterpå. Ganske sikker på at det var egget som ble kastet ut! :p
Håper det havner i egglederen nå da, og at det venter noen sædceller der:) Kanskje ikke vits i å legge inn mer aksjer, ser an hvor villig sambo er da;p
Herlig! Satser på at det var egget - helt sikkert:happy: Nei, da er det vel på tide med en pause nå. Faktisk ganske glad for det jeg også hos oss:smiley-bounce022 Følte meg som denne når det stod på for fullt her: :smiley-angry026 Haha
 
Herlig! Satser på at det var egget - helt sikkert:happy: Nei, da er det vel på tide med en pause nå. Faktisk ganske glad for det jeg også hos oss:smiley-bounce022 Følte meg som denne når det stod på for fullt her: :smiley-angry026 Haha

Merket selv også denne PP at det var godt me en pause fra aksjene. Vi stoppet dagen før EL. Denne gangen har vi prøvd å heller å nyte at vi prøver, og ikke stresset så mye med det. Eller han har hahahaha ;). Jeg har vertfall ikke vært så på denne mnd, føler det å prøve og prøve gjør noe med oss.. men det er sikkert slik for mange og ikke bare oss. Vi får satse på at vi alle sammen holder et fint og tydelig pluss tegn neste uke.

Ja merker selv at jeg e sikkelig testtøs. Har 20 G strimler, 2 CB pluss, 3 digitale CB og monitoren sine G tester :woot:

Hatt veldig rar El smerter denne gangen da, på begge sider, innimellom vondt og som har byttet annen hver og noen noen ganger samtidig. Men merker jeg er øm på begge sider nå. Tror eggstokkene har kranglet litt denne mnd om hvem som er den heldige vinneren:laughing001.

Noen som også har hatt slike smerter?
 
Skal legge inn dere som ikke er på lista via åc i morgen, får plutselig ikke redigert innlegget fra mobilen.
 
Herlig! Satser på at det var egget - helt sikkert:happy: Nei, da er det vel på tide med en pause nå. Faktisk ganske glad for det jeg også hos oss:smiley-bounce022 Følte meg som denne når det stod på for fullt her: :smiley-angry026 Haha[/QUOTE

Det ble en runde i kveld også, men nå syntes jeg det var litt trått også, så deilig å kunne si seg ferdig med innsatsen i PP1! Er såpass sikker på at egget er løsnet at jeg tar sjansen på å kalle meg over på DPO 1 nå dette døgnet:) Kveldens EL-test var negativ også, da satser jeg på høyere kroppstemperatur i morgen tidlig:smug:
 
Jeg får ikke redigert første posten med alle her inne :( Skal høre med ei admin på gravidgruppa om hjelp..
 
Har skrevet til admin om problemet å få redigert innlegg, var flere fra termingruppa mi som hadde samma problem.
 
Fikk nettopp tlf, av mine 8 egg så er 5 stykk befruktet. Ganske spennende dette prøverør greiene
 
Back
Topp