** IKM UKE 44 **

Fortsatt høy på feriltetsmonitoren. Har heller ikke følt at det nermer seg El heller men har ikke forventet El før neste uke, så tipper nok den kommer da. Rart den skal vise høy så lenge.. gleder meg til den vise Max :shy:

Håper spirene klemrer seg fast denne gangen jenter! :smiley-bounce016
 
Fortsatt høy på feriltetsmonitoren. Har heller ikke følt at det nermer seg El heller men har ikke forventet El før neste uke, så tipper nok den kommer da. Rart den skal vise høy så lenge.. gleder meg til den vise Max :shy:

Håper spirene klemrer seg fast denne gangen jenter! :smiley-bounce016
Ikke erfaring med monitor men er jo bare å humpe annen hver dag helt til den viser max så er dere uansett safe.
 
Da blir det UL på meg idag for å kikke ann hvordan egga vokser. Har iallefall fått trening i hvordan det blir å vær gravid igjen for har så opplåst mage av de sprøytene ser jo gravid ut.
 
Da blir det UL på meg idag for å kikke ann hvordan egga vokser. Har iallefall fått trening i hvordan det blir å vær gravid igjen for har så opplåst mage av de sprøytene ser jo gravid ut.

Wow, så spennande! [emoji4] Men kjipt å vera oppblåst då... Korleis gjekk det i dag?
 
Wow, så spennande! [emoji4] Men kjipt å vera oppblåst då... Korleis gjekk det i dag?
Det gikk veldig bra :) han trodde lite hadde skjedd siden det er tidlig men jeg har kjent det har styrt på i eggstokkene så mente mye hadde skjedd. jeg hadde rett :) 10 potensielle egg var vokst godt så blir uttak på onsdag :) Går uttak bra blir jeg ruger av befruktet egg neste mandag :)
 
Det gikk veldig bra :) han trodde lite hadde skjedd siden det er tidlig men jeg har kjent det har styrt på i eggstokkene så mente mye hadde skjedd. jeg hadde rett :) 10 potensielle egg var vokst godt så blir uttak på onsdag :) Går uttak bra blir jeg ruger av befruktet egg neste mandag :)

Fantastisk! Blir ekstra spennande å følgja deg! [emoji4]
 
Kattedama! - PP6 - B0 - EL ca 18/10 - IKM ca 01/11 - 24 år

Hei hei Har god tro denne pp da jeg vet for sikkert at jeg hadde eggløsning(for første gang siden pilleslutt tror jeg) forrige måned! :cat:
 
D5665642-9D98-490B-ABA5-FF617896E906.jpeg
Woho! Endelig:angel8 Veldig strek teststrek, så trolig El i morgen. Da er det bare å hompe i vei :hug003
 
Myra90- PP1 - B1(altså prøver på 1.barn) - EL ca 18/10 - IKM ca 01/11 - 28 år

Spennende å være i gang! Har ikke monitor, men mange billige «one Step» eggløsningstester. Har testet før og de har gitt utslag, men foreløpig gir de meg kun blendahvite resultater denne PP.. må tro det begynner å vises noe på testene snart? Har litt uregelmessig mens, syklus varierer fra 28-31 dager.. men håper å ikke være for sent ute om sambo «samarbeider» i kveld nå da;)
 
Tok ny el-test nå, merkbart mer strek enn tidligere i dag og i går kveld iaf! Så da er nok el på vei, tror dere ikke?
 

Vedlegg

  • FD24078A-B285-4FAB-901B-793B077DDF91.jpeg
    FD24078A-B285-4FAB-901B-793B077DDF91.jpeg
    233,2 KB · Visninger: 59
Hei ja.. laget like gjerne ei gruppe jeg altså.. HÅPER du slipper å bli medlem her da om noen dager da :Heartred
Jeg skulle egentlig hatt mensen noen dager til, men de to siste dagene har det bare vært spotting. Kan umulig ha hatt EL forrige PP for jeg pleier å ha mensen ca 6-7 dager, denne gangen var det 4 hvor 1,5 dag friskt blod, resten spotting.. skjer aldri.. Hadde nesten helt fraværende EL-slim også.. men men.. skulle godt gjøres å klaffe på første prøving, men fra å ha (tror jeg da) eggløsning hver måned til ikke å ha.. ja ja.. flott det :happy090

Dette hadde jeg glemt [emoji13] Var gravid likevel [emoji56]
Lykke til! [emoji173]️
 
Back
Topp