** IKM UKE 44 **

Kjøpte nettopp testpinner på https://www.billige-tester.no/, var 20 el + 4 gravid til fertilitetsmonitoren jeg har kjøpt.. gravidtestene tror jeg ikke går på den gamle monitoren, men El- testene går.. Apoteket skulle ha 500kr for samme pakken.. åsså ble det fri frakt + fikk gratis graviditetstrimmel på kjøpet :D
 
Får kjøpt en borti gata via Finn ikveld, eldre versjon enn den nye CB. 200kr skulle hun ha for den, blir spennende..[/
Må si er spent på monitorgreia.. hun jeg kjøpte den av fortalte de hadde prøvt i et halvt år uten at noe skjedde.. så satt spiren ved første bruk **krysse** :D må bare kjøpe meg testpinner da..
oi!! Krysse krysse ! jeg og. Aldri brukt før, og skal begynne å teste fra i morgen av. Blir kjekt å teste hver dag fremover nå. Er nok en liten testetøs
 
Tante Rød sa farvel i går, så da satser jeg på en ny satsing denne gangen

Silly23 - PP2 - B1 - EL 13-/10 - IKM 29/10 - 23 år

Lykke til, jenter!!
 
MiloLilo - PP7 - B2 - EL 17/10 - IKM 2/11 - 27 år
 
oi!! Krysse krysse ! jeg og. Aldri brukt før, og skal begynne å teste fra i morgen av. Blir kjekt å teste hver dag fremover nå. Er nok en liten testetøs

Har du den nye monitoren, advanced el hva den heter? Den så skikkelig gøy ut, alt man kan legge inn..
Jeg er egentlig på dag 6 idag fra jeg først blødde.. går ikke ann å legge inn dag 6, men opptil dag 5 på monitoren.. de "anbefalte" å vente til neste syklus hvis det hadde gått over sto det i bruksanvisningen, MEN det er snakk om èn dag.. såååå vi dropper ikke testing denne perioden nei he he..

Noen som vet om det går å få utslag på graviditets - monitorpinnene uten å legge den til lesing på monitor? Som en "vanlig" graviditetstest liksom? Den gamle versjonen jeg kjøpte har ikke den avlesningen nemlig, og pinnene man bestiller el kjøper på apotek har med graviditetspinner.. :D
 
Har du den nye monitoren, advanced el hva den heter? Den så skikkelig gøy ut, alt man kan legge inn..
Jeg er egentlig på dag 6 idag fra jeg først blødde.. går ikke ann å legge inn dag 6, men opptil dag 5 på monitoren.. de "anbefalte" å vente til neste syklus hvis det hadde gått over sto det i bruksanvisningen, MEN det er snakk om èn dag.. såååå vi dropper ikke testing denne perioden nei he he..

Noen som vet om det går å få utslag på graviditets - monitorpinnene uten å legge den til lesing på monitor? Som en "vanlig" graviditetstest liksom? Den gamle versjonen jeg kjøpte har ikke den avlesningen nemlig, og pinnene man bestiller el kjøper på apotek har med graviditetspinner.. :D
Jeg har den nye ja. Ja du kan legge inn noen ting på den men ikke mye. Ja, jeg var på dag 4, så da gikk det å legge inn. Det hadde jeg også gjort, du kan fortsatt test deg, bare at du er en dag senere. var kjekt å teste i dag da. Usikker på om det går Ann, fordi har hørt at det kommer en svak strek på graviditets testen uansett om den er positiv eller negativ, men dette er noe jeg bare har hørt. Tenkte å bare prøve en nå å se ☺️
 
Jeg har den nye ja. Ja du kan legge inn noen ting på den men ikke mye. Ja, jeg var på dag 4, så da gikk det å legge inn. Det hadde jeg også gjort, du kan fortsatt test deg, bare at du er en dag senere. var kjekt å teste i dag da. Usikker på om det går Ann, fordi har hørt at det kommer en svak strek på graviditets testen uansett om den er positiv eller negativ, men dette er noe jeg bare har hørt. Tenkte å bare prøve en nå å se ☺️

På min skal den begynne å spørre etter testing ved dag9 eller noe :D
Må få høre hvordan testinga går da, gøy å følge med :D
 
På min skal den begynne å spørre etter testing ved dag9 eller noe :D
Må få høre hvordan testinga går da, gøy å følge med :D
Test med graviditetstesten, den hadde bare en strek, så jeg tror kanskje det går å teste seg med dem uten monitoren. Ja i like måte du ☺️
 
7C283887-D94A-4F64-B585-56F19766B0F5.jpeg
Nå skjønner jeg ingenting. Testet på monitoren i går, da hadde jeg lav, og i dag hadde jeg plutselig høy... så kan hende jeg må flytte til en annen IKM. Pleier å ha en syklus på 31 dager, så rart jeg skal få høy på CD 7 Så skal bli spennende å teste dagene fremover nå. Kanskje jeg snart får Max på monitoren Mensen var ferdig på onsdag... hadde en veldig rar mensen også denne mnd, varte kun i 4,5 dag.
 
Vis vedlegget 277059 Nå skjønner jeg ingenting. Testet på monitoren i går, da hadde jeg lav, og i dag hadde jeg plutselig høy... så kan hende jeg må flytte til en annen IKM. Pleier å ha en syklus på 31 dager, så rart jeg skal få høy på CD 7 Så skal bli spennende å teste dagene fremover nå. Kanskje jeg snart får Max på monitoren Mensen var ferdig på onsdag... hadde en veldig rar mensen også denne mnd, varte kun i 4,5 dag.


Oi oi spennende. ☺
Dro på hytta idag vi, slo på monitoren som ba om test.. ops! Nærmeste apotek hadde kun graviditetstester.. håper ikke blir bare kluss me testinga nå da.
 
Da kom tr, så da blir det sprøyte start på meg imorgen :)
Så klar for denne pp!!!!
Lykke til alle sammen :)
 
.. vel hva skal man si spørs om ikke forrige pp satt alikevel. Tok en test med CB monitor idag som viste høy sjangs for å bli gravid. Av ren nysgjerrighet / samt jeg har vært litt kvalm og tisser mye tok jeg graviditetstesten til monitoren som viste to streker. Er heldig og har apotek nabo til jobb og spurte om jeg kunne stole på monitor-pinnen som viste gravid.. iiik! Ja sa han men at jeg kunne ta vanlig tester for å forsikre, så testetøs slo jeg meg løs på digital og vanlig.. utslag med én gang..

Litt usikker på hva lille blødningen var for noe krysser for noe harmløst.
 

Vedlegg

  • IMG_20181008_140126.jpg
    IMG_20181008_140126.jpg
    486,9 KB · Visninger: 53
.. vel hva skal man si spørs om ikke forrige pp satt alikevel. Tok en test med CB monitor idag som viste høy sjangs for å bli gravid. Av ren nysgjerrighet / samt jeg har vært litt kvalm og tisser mye tok jeg graviditetstesten til monitoren som viste to streker. Er heldig og har apotek nabo til jobb og spurte om jeg kunne stole på monitor-pinnen som viste gravid.. iiik! Ja sa han men at jeg kunne ta vanlig tester for å forsikre, så testetøs slo jeg meg løs på digital og vanlig.. utslag med én gang..

Litt usikker på hva lille blødningen var for noe krysser for noe harmløst.
For en kjekk overraskelse. Grattis :)
Mange som blør litt selv om de er gravide. Jeg fikk en blødning når jeg var gravid sist :)
 
.. vel hva skal man si spørs om ikke forrige pp satt alikevel. Tok en test med CB monitor idag som viste høy sjangs for å bli gravid. Av ren nysgjerrighet / samt jeg har vært litt kvalm og tisser mye tok jeg graviditetstesten til monitoren som viste to streker. Er heldig og har apotek nabo til jobb og spurte om jeg kunne stole på monitor-pinnen som viste gravid.. iiik! Ja sa han men at jeg kunne ta vanlig tester for å forsikre, så testetøs slo jeg meg løs på digital og vanlig.. utslag med én gang..

Litt usikker på hva lille blødningen var for noe krysser for noe harmløst.
Gratulere så mye !! trengte ikke den monitoren du! så spennende. Lykke til videre, ønsker deg og lille spiren alt godt.
 
Gratulere så mye !! trengte ikke den monitoren du! så spennende. Lykke til videre, ønsker deg og lille spiren alt godt.

Tusen takk ❤ krysser for at jeg ikke trenger den lengre. Bra den kostet 200kr he he

For en kjekk overraskelse. Grattis :)
Mange som blør litt selv om de er gravide. Jeg fikk en blødning når jeg var gravid sist :)

Hadde liten blødning med nr2 sist også, men hadde testet to negative denne gang ved forventet mens så trodde løpet var kjørt. Følger dere litt her inne jeg da jeg var trådstarter. Masse lykke til alle dere andre ❤
 
Slenger meg med her! Håpar dette blir lykkeveka til oss alle!! [emoji173]️

Smuta - PP6 - B2 - EL 20.10 - IKM 04.11 - 37 år
 
Back
Topp