IKM Uke 43

Hva tror vi om denne testen?
En liten flekk med brunlig utflod lørdag, som jeg tror var implantasjonsblødning, og denne testen i dag.
IKM 22/10. DPO 12 i dag tror jeg.
Prøver igjen, denne gangen med bilde

Vedlegg

• IMG_2693.jpeg
    IMG_2693.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 66
Her er min 7 dpo :hilarious: urelastisk tidlig. Kanskje kanskje ikke, bare å myse i vei :laughing002:pompus:
Testen er tatt etter ca 5 min. Synes den brukte vanvittig lang tid på å trekke opp :angelic:

Vedlegg

• IMG_2419.jpeg
    IMG_2419.jpeg
    383,9 KB · Visninger: 78
Ikm i dag, men ingen tr. Pleier alltid å få den på natta! Fortsatt negative tester, men syns jeg kan se en pitteliten skygge på både denne og den jeg tok sent i gårkveld. Men har ikke troa på denne pp :hilarious: 14dpo

Vedlegg

• Screenshot_20251020_100825_Gallery.jpg
    Screenshot_20251020_100825_Gallery.jpg
    305,8 KB · Visninger: 61
  • Screenshot_20251020_100822_Gallery.jpg
    Screenshot_20251020_100822_Gallery.jpg
    276,1 KB · Visninger: 60
  • Screenshot_20251020_100819_Gallery.jpg
    Screenshot_20251020_100819_Gallery.jpg
    215,4 KB · Visninger: 60
Ikm i dag, men ingen tr. Pleier alltid å få den på natta! Fortsatt negative tester, men syns jeg kan se en pitteliten skygge på både denne og den jeg tok sent i gårkveld. Men har ikke troa på denne pp :hilarious: 14dpo
Ser muligens antydning til skygge, men ikke farge. Magefølelsen har jo ofte rett er min erfaring :Heartred Men vi kan fortsatt krysse fingrene siden TR ikke har kommet enda!:happy:

Ser muligens antydning til skygge, men ikke farge. Magefølelsen har jo ofte rett er min erfaring :Heartred Men vi kan fortsatt krysse fingrene siden TR ikke har kommet enda!:happy:
Den har det som regel :love017
Drar på ferie på torsdag, så hadde håpet på tr skulle komme i dag så jeg blir ferdig til da. Blir ikke mer testing nå, men tar med noen tester på ferie så jeg kan sjekke til helga hvis tr ikke er kommet til da..

Til dere som tester tidlig og fått blanke tester; ikke mist motet.
Jeg testet helt blankt DPO 8,9 og 10.
DPO 10 på ettermiddagen fikk jeg brunt utflod, kun en gang. Svakt, men ingen tvil om at det var synlig strek med positiv test i dag DPO 12.

Forrige graviditet som endte i SA i uke 6 i august, testet jeg negativ DPO 11. Så det ser ut som implantasjonen skjer «sent» hos meg. Krysser fingrene for dere alle som har IKM i dag :Heartred
Så håper jeg at min lille spire sitter denne gangen
:Heartred

Til dere som tester tidlig og fått blanke tester; ikke mist motet.
Jeg testet helt blankt DPO 8,9 og 10.
DPO 10 på ettermiddagen fikk jeg brunt utflod, kun en gang. Svakt, men ingen tvil om at det var synlig strek med positiv test i dag DPO 12.

Forrige graviditet som endte i SA i uke 6 i august, testet jeg negativ DPO 11. Så det ser ut som implantasjonen skjer «sent» hos meg. Krysser fingrene for dere alle som har IKM i dag :Heartred
Så håper jeg at min lille spire sitter denne gangen
:Heartred
Ops. Jeg mener IKM denne uken, ikke kun i dag!

10 dpo nå, har kjent litt på "strekkende/stikkende" følelser nedenfor hoftebeinet mot lysken de siste dagene. Klart å holde meg unna testing enda, håper å holde meg unna frem til kanskje onsdag. Har en liten magefølelse på at det kanskje satt denne gangen, men er veldig redd for at det kun er et ønske. :rolleyes:

Gratulerer så mye til dere som allerede har testet positivt her inne, det er veldig fint å se at det kan gå for så mange - gir håp :Heartred

Back
Topp