To+bonusbarn+prøver
Flørter med forumet
Prøver igjen, denne gangen med bildeHva tror vi om denne testen?
En liten flekk med brunlig utflod lørdag, som jeg tror var implantasjonsblødning, og denne testen i dag.
IKM 22/10. DPO 12 i dag tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver igjen, denne gangen med bildeHva tror vi om denne testen?
En liten flekk med brunlig utflod lørdag, som jeg tror var implantasjonsblødning, og denne testen i dag.
IKM 22/10. DPO 12 i dag tror jeg.
Soleklart positiv denPrøver igjen, denne gangen med bilde

Soleklart positiv den![]()
Gratulerer!Prøver igjen, denne gangen med bilde

Ser strek derHer er min 7 dpourelastisk tidlig. Kanskje kanskje ikke, bare å myse i vei
Testen er tatt etter ca 5 min. Synes den brukte vanvittig lang tid på å trekke opp![]()

Ja og tja! Pleier å få litt sånne skygger, men den er bittelitt tydeligere enn baseline fra i gårSer strek der![]()
Det blir spennende å se i morgen evt i kveld…

Ja og tja! Pleier å få litt sånne skygger, men den er bittelitt tydeligere enn baseline fra i gårDet blir spennende å se i morgen evt i kveld…
hvordan ser tempen din ut i dag? Skal du teste noe før ikm?![]()
14dpoJeg ser også strek!Her er min 7 dpourelastisk tidlig. Kanskje kanskje ikke, bare å myse i vei
Testen er tatt etter ca 5 min. Synes den brukte vanvittig lang tid på å trekke opp![]()
Ser muligens antydning til skygge, men ikke farge. Magefølelsen har jo ofte rett er min erfaringIkm i dag, men ingen tr. Pleier alltid å få den på natta! Fortsatt negative tester, men syns jeg kan se en pitteliten skygge på både denne og den jeg tok sent i gårkveld. Men har ikke troa på denne pp14dpo
Men vi kan fortsatt krysse fingrene siden TR ikke har kommet enda!
Den har det som regelSer muligens antydning til skygge, men ikke farge. Magefølelsen har jo ofte rett er min erfaringMen vi kan fortsatt krysse fingrene siden TR ikke har kommet enda!
![]()

Ops. Jeg mener IKM denne uken, ikke kun i dag!Til dere som tester tidlig og fått blanke tester; ikke mist motet.
Jeg testet helt blankt DPO 8,9 og 10.
DPO 10 på ettermiddagen fikk jeg brunt utflod, kun en gang. Svakt, men ingen tvil om at det var synlig strek med positiv test i dag DPO 12.
Forrige graviditet som endte i SA i uke 6 i august, testet jeg negativ DPO 11. Så det ser ut som implantasjonen skjer «sent» hos meg. Krysser fingrene for dere alle som har IKM i dag
Så håper jeg at min lille spire sitter denne gangen
![]()

Det kan du gjerne gjøre@To+bonusbarn+prøver Vil du registreres her i gruppa? Bare legg inn kommentar som anvist på førstesiden, så slenger jeg deg inn![]()

Ser også strek herHer er min 7 dpourelastisk tidlig. Kanskje kanskje ikke, bare å myse i vei