IKM Uke 43

Tenkte jeg skulle teste neste mandag (drar på kurs på fredag-mandag og kjæresten skal fra søndag-fredag) så skal prøve og la være å teste da til fredag igjen.
8 dpi vil jo være aaalt for tidlig! Men, det er så lenge å vente!

Blir absolutt påvirket av alt dette snakket om testing. Skulle egentlig vente til onsdag, men klarte ikke dy meg :laughing002
Helt blenda, men slik kan jo selvfølgelig forventes når en tester 7 dpo. Bare to tester igjen, spørs om jeg ikke handler litt flere i dag.
Vurderer babyplan, men innbiller meg at mange får falsk positiv av den?

Hvor kjøper dere tester?

Vedlegg

• IMG_0976.jpeg
    IMG_0976.jpeg
    47,3 KB · Visninger: 43
Blir absolutt påvirket av alt dette snakket om testing. Skulle egentlig vente til onsdag, men klarte ikke dy meg :laughing002
Helt blenda, men slik kan jo selvfølgelig forventes når en tester 7 dpo. Bare to tester igjen, spørs om jeg ikke handler litt flere i dag.

Hvor kjøper dere tester?
Vet en del får skyggestrek på babyplan sine, men har ikke hørt at det er noe problem med falsk positivt…
Jeg bruker babyplan og har vært fornøyd med det :)

Hvor kjøper dere tester?
Jeg har handlet Makesure sine på Farmasiet, sist kjøpte jeg Babyplan på Billige-tester :happy:

Hvor kjøper dere tester?
Jeg får kriminelt falske streker på bp og ms sine tidligtester, men ikke vanlige. Men så klatreveggen jo ikke å vente med å teste så har kjøpt bp sine tidligtester nå for å kaste bort litt penger mellom 7 og 10 dpo :hilarious:

Vet en del får skyggestrek på babyplan sine, men har ikke hørt at det er noe problem med falsk positivt…
Jeg bruker babyplan og har vært fornøyd med det :)
Da er det nok skygestreker jeg tenker på ☺️

Jeg får kriminelt falske streker på bp og ms sine tidligtester, men ikke vanlige. Men så klatreveggen jo ikke å vente med å teste så har kjøpt bp sine tidligtester nå for å kaste bort litt penger mellom 7 og 10 dpo :hilarious:
Herlig, gøy at vi er flere som tester tidlig :hilarious:

Negative tester ikveld også 7dpo! Har hatt myyyyye murringer og stikkinger i magen i dag og i kveld. Har også hatt sånne stikkende smerter jeg får i underlivet og rompa under mensen :confused2
Samme her! Hoppa til her for litt siden pga stikking i underliv og rumpa :laughing002
Krysser fingrene for at spiren festet seg for oss begge i dag, og strek på test iløpet av de neste dagene :smiley-angelic001

Herregud altså. Jeg må innrømme en ting. Har har tatt tester i to dager nå (6-7 dpo). Bruker babyplan tidlig stav fra samme batch. Vet at de er kjente for skygge så jeg hopper ikke i taket enda her. Men de har vært helt blanke frem til i dag tidlig. Eller, jeg synes jeg så den svaaakeste skyggen i verden på den i går kveld kanskje, men de før det har vært blenda. Umulig å få bilde bra nok i mitt dårlige lys, er jo så mørkt ute enda!! Men vedlagte viser gårsdagens test nederst og dagens øverst. Det blir iaf spennende å se på kveldens test!! Streken/skyggen(?)(?) kom før 5 min
IMG_8375.jpeg

Herregud altså. Jeg må innrømme en ting. Har har tatt tester i to dager nå (6-7 dpo). Bruker babyplan tidlig stav fra samme batch. Vet at de er kjente for skygge så jeg hopper ikke i taket enda her. Men de har vært helt blanke frem til i dag tidlig. Eller, jeg synes jeg så den svaaakeste skyggen i verden på den i går kveld kanskje, men de før det har vært blenda. Umulig å få bilde bra nok i mitt dårlige lys, er jo så mørkt ute enda!! Men vedlagte viser gårsdagens test nederst og dagens øverst. Det blir iaf spennende å se på kveldens test!! Streken/skyggen(?)(?) kom før 5 min Vis vedlegget 472356
Så spennende! Blir spennende å se om de utvikler seg :love017 :D

Back
Topp