KriMar
Betatt av forumet
Samme herHåper og holde til lørdag, da er jeg 9/10 dpo. Men kan ikke garantere noen ting![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHåper og holde til lørdag, da er jeg 9/10 dpo. Men kan ikke garantere noen ting![]()
![]()

Velkommen hit til ossSnorkfrøken85 - 40 - B1 - PP13 - 11/10 - 25/10
Femte runde med letrozol, etter ma i august i fjor. Har ikke helt troen, men melder meg inn likevel. Testetøsa melder seg nok på søndag/mandag![]()

Vet en del får skyggestrek på babyplan sine, men har ikke hørt at det er noe problem med falsk positivt…Blir absolutt påvirket av alt dette snakket om testing. Skulle egentlig vente til onsdag, men klarte ikke dy meg
Helt blenda, men slik kan jo selvfølgelig forventes når en tester 7 dpo. Bare to tester igjen, spørs om jeg ikke handler litt flere i dag.
Vurderer babyplan, men innbiller meg at mange får falsk positiv av den?
Hvor kjøper dere tester?
Jeg har handlet Makesure sine på Farmasiet, sist kjøpte jeg Babyplan på Billige-testerBlir absolutt påvirket av alt dette snakket om testing. Skulle egentlig vente til onsdag, men klarte ikke dy meg
Helt blenda, men slik kan jo selvfølgelig forventes når en tester 7 dpo. Bare to tester igjen, spørs om jeg ikke handler litt flere i dag.
Hvor kjøper dere tester?

Jeg får kriminelt falske streker på bp og ms sine tidligtester, men ikke vanlige. Men så klatreveggen jo ikke å vente med å teste så har kjøpt bp sine tidligtester nå for å kaste bort litt penger mellom 7 og 10 dpoBlir absolutt påvirket av alt dette snakket om testing. Skulle egentlig vente til onsdag, men klarte ikke dy meg
Hvor kjøper dere tester?

Da er det nok skygestreker jeg tenker påVet en del får skyggestrek på babyplan sine, men har ikke hørt at det er noe problem med falsk positivt…
Jeg bruker babyplan og har vært fornøyd med det![]()
Herlig, gøy at vi er flere som tester tidligJeg får kriminelt falske streker på bp og ms sine tidligtester, men ikke vanlige. Men så klatreveggen jo ikke å vente med å teste så har kjøpt bp sine tidligtester nå for å kaste bort litt penger mellom 7 og 10 dpo![]()

Det må absolutt tas som et tegn!Klikka helt for bilen i sta - kan jo håpe at bilen vet noe ikke vi vet enda![]()
![]()
Hei. Jeg har ikke fått noe eggløsning enda og heller ikke stigning av lh, så må nok melde meg ut av denne gruppen@kokkosbolle6 (Kokosbolle5 ved registrering) Hvordan går det med deg?![]()
Det var trist å høre.. Lykke til videreHei. Jeg har ikke fått noe eggløsning enda og heller ikke stigning av lh, så må nok melde meg ut av denne gruppen

Jeg klarer ikke helt å finne frem her på forumet. Er det noen som vet om det finnes en egen tråd/gruppe for oss som har opplevd dødfødsel/mistet baby og vil prøve igjen?

Samme her! Hoppa til her for litt siden pga stikking i underliv og rumpaNegative tester ikveld også 7dpo! Har hatt myyyyye murringer og stikkinger i magen i dag og i kveld. Har også hatt sånne stikkende smerter jeg får i underlivet og rompa under mensen![]()

Vi krysser fingrene jaSamme her! Hoppa til her for litt siden pga stikking i underliv og rumpa
Krysser fingrene for at spiren festet seg for oss begge i dag, og strek på test iløpet av de neste dagene![]()

Så spennende! Blir spennende å se om de utvikler segHerregud altså. Jeg må innrømme en ting. Har har tatt tester i to dager nå (6-7 dpo). Bruker babyplan tidlig stav fra samme batch. Vet at de er kjente for skygge så jeg hopper ikke i taket enda her. Men de har vært helt blanke frem til i dag tidlig. Eller, jeg synes jeg så den svaaakeste skyggen i verden på den i går kveld kanskje, men de før det har vært blenda. Umulig å få bilde bra nok i mitt dårlige lys, er jo så mørkt ute enda!! Men vedlagte viser gårsdagens test nederst og dagens øverst. Det blir iaf spennende å se på kveldens test!! Streken/skyggen(?)(?) kom før 5 min Vis vedlegget 472356