Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit!Hei!
Skulle egentlig ha en pp uten forum, men sånn ble det ikke gitt!
Pippimor - 36 - 21 - PP 7 - EL 13/10 - IKM 26/10
Her kom det plutselig positiv el test i dag på CD 10 (fire dager før vanlig) og fikk bare et innfall om å teste fordi jeg var så sinnsykt horny i går (er egt det bare rundt el), og så ble det kjempepositiv test gitt!
Fikk heldigvis en runde i høyet i går, men håper på en litt lang topp slik at el kommer om et par dager for å få lagt litt flere soldater på lur.
Mulig jeg må bytte ikm gruppe med en lf som alltid er 12 dager…
Så ja, jeg pleier jo ikke å teste etter el før ca cd 12-13, og blir muligens en dyr pp om toppen blir lang … og å være sist i en ikm gruppe gjør at det er umulig å vente til fornuftig dpo med gtestene ogsåVis vedlegget 472191

Velkommen hit til ossHei!
Melder meg forsiktig inn her. Vi prøver ikke, men har vært litt uforsiktige. Jeg har lyst på en til, men mannen er ikke der
Hadde en liten blødning nettopp, noe jeg bare har hatt når jeg har vært gravid. Kanskje ett tegn, kanskje ikke. Tiden vil vise
Ladyb - 30 - b5 - pp1 - 6/10 - 20/10
Ja! Men overraskende at det kom så fort og tidligWow, gøy når de blir så sterke vil jeg tro![]()
Har forstått at en lenger modningsfase kan være veldig gunstig for egget. Men men, må bare holde seg fast i svingene, kroppen bestemmer tross alt
om det ikke blir flere topper nå vil jeg ende opp med 23 dagers syklus. Synes kanskje det er i korteste laget (selv om lutealfasen er innafor normalen) 
Viktig med en god baseline test!6dpo, og negativ graviditetstest! Skikkelig sjokk
El testen har økt enda litt mer fra i går, såvidt jeg ser!

Har du tatt flere tester i dag? Ble nysgjerrigJa! Men overraskende at det kom så fort og tidligHar forstått at en lenger modningsfase kan være veldig gunstig for egget. Men men, må bare holde seg fast i svingene, kroppen bestemmer tross alt
om det ikke blir flere topper nå vil jeg ende opp med 23 dagers syklus. Synes kanskje det er i korteste laget (selv om lutealfasen er innafor normalen)
![]()
ja viktig å henge med når kroppen bestemmer seg for at tiden er inne
AbsoluttViktig med en god baseline test!![]()

SpennendeTror jeg har eggløsningssmerter nå, men tiden vil vise. Aksjer er lagt og jeg har en rar ro over meg at det blir å gå..
lyst å begynne å teste med graviditetstester imorgen.![]()
![]()

skal prøve å ikke ta neste før i morgen, selv om jeg tror det frister å ta ikveld.Spennende
Hahah, kjenner til den![]()
Tror jeg har eggløsningssmerter nå, men tiden vil vise. Aksjer er lagt og jeg har en rar ro over meg at det blir å gå..
lyst å begynne å teste med graviditetstester imorgen.![]()
![]()

Å som jeg gleder meg til å myse på alle testene deres!!7dpo og blenda test nå på morgenen! Våknet opp SKRUBBSULTEN litt før 7, noe som er veldig uvanlig meg med mindre jeg ikke spiste kvelden før. Men spiste en stooor kveldsmat 11 i gårkveld..
Våknet også halv 6 og måtte veldig på do, noe som heller ikke pleier å skje. Hvis jeg må på do på natta er det gjerne i 1 tiden
Nå har jeg vært lur å ikke tatt med meg 10 tester i veska på jobb som jeg har brukt å hatt, for da vet jeg at det fort forsvinner 1-3 tester til i arbeidsdagenskal prøve å ikke ta neste før i morgen, selv om jeg tror det frister å ta ikveld.

Sånn så det ut i går, tar snart en ny for å se om det har fortsatt å synke eller peaker på nytt (har de siste pp fått en dipp før ny peak)Har du tatt flere tester i dag? Ble nysgjerrigja viktig å henge med når kroppen bestemmer seg for at tiden er inne
Absolutt![]()
Ja det er virkelig på tideHaha, ja! 0 dpo her, på tide med en test snart!![]()

Jeg er dømt til å starte testingen kriminelt tidlig når alle testene deres begynner å renne innJa det er virkelig på tide![]()

Vi skulle jo kjøpt en sånn boks med kodelås som går på timer for å hatt testene iJeg er dømt til å starte testingen kriminelt tidlig når alle testene deres begynner å renne inn![]()

Syns jeg skimter noe på alle jeg! Men har utviklet strekøyne etter disse pp så ikke hør på meg7dpo, hvis noen vil myse!
Syns jeg kan skimte noe på det ene bildet og syns jeg kan se noe på testen hver femte gang jeg ser på den i virkeligheten, men den er nok ganske negativ![]()