IKM Uke 43

Neida! Se på økning! :excited001

Vedlegg

• IMG_5205.png
    IMG_5205.png
    973 KB · Visninger: 50
5dpo og jeg klarte ikke dy meg, det kaaaaan jo være at et mirakel har skjedd og at positiv test kom :hilarious:
El testen er forsåvidt mørkere nå enn de har vært de siste dagene, men ingenting har vel festa seg enda så er jo bare tilfeldigheter!

Brystene er ikke ømme lengre, men krampene/stikkingene fortsetter. Hadde en del vondere stikkinger som varte et par minutter bare litt tidligere i dag, først på høyre side også midt på etterpå.

Vedlegg

• Screenshot_20251011_170245_Gallery.jpg
    Screenshot_20251011_170245_Gallery.jpg
    199,8 KB · Visninger: 39
5dpo og jeg klarte ikke dy meg, det kaaaaan jo være at et mirakel har skjedd og at positiv test kom :hilarious:
El testen er forsåvidt mørkere nå enn de har vært de siste dagene, men ingenting har vel festa seg enda så er jo bare tilfeldigheter!

Brystene er ikke ømme lengre, men krampene/stikkingene fortsetter. Hadde en del vondere stikkinger som varte et par minutter bare litt tidligere i dag, først på høyre side også midt på etterpå.
Hahaha du altså :laughing002
Men så spennende, kanskje det er festetest i livmor!

Her er det kun ømme pupper, har aldri hatt det såå tidlig i syklusen før :think005
Jeg skal ta meg en liten fest i dag, og håpe på at det er siste sip of alkohol på en stund :smiley-angelic001

Ooo spennende! Jeg fikk noen skikkelig stikkinger i livmora i 16-17 tiden istad. Men det var egentlig så vondt at jeg tenker det ikke kan være noe form for festesmerter. Gikk veldig fort over da, så det var litt rart! Ikke umulig at jeg ryker på en testesmell bare for å sjekke i morgen kveld :angelic:

Her er det kun ømme pupper, har aldri hatt det såå tidlig i syklusen før :think005
Jeg skal ta meg en liten fest i dag, og håpe på at det er siste sip of alkohol på en stund :smiley-angelic001
Kos deg på fest :Heartred:dance011satser på at det er siste for en stund ja!

Ooo spennende! Jeg fikk noen skikkelig stikkinger i livmora i 16-17 tiden istad. Men det var egentlig så vondt at jeg tenker det ikke kan være noe form for festesmerter. Gikk veldig fort over da, så det var litt rart! Ikke umulig at jeg ryker på en testesmell bare for å sjekke i morgen kveld :angelic:
Spennende :love017

Fikk SÅ lyst på salami i morges, bare fordi jeg tenkte det kanskje kan bli lenge til neste gang:hilarious: tror det blir salamifrokost i morgen:hilarious:

Dette økte jo plutselig veldig fort da..
eggløsning imorgen eller mandag da?
Jeg hadde tatt noen ekstra tester i dag for å sjekke ståa + symptomer. Hadde du peaken i natt kan vel el skje i løpet av dagen i dag- men kommer peaken i dag kan det hende mandag. Men det varierer jo. Får du vanligvis noe smerter eller symptomer på el? :love017

Hei!
Skulle egentlig ha en pp uten forum, men sånn ble det ikke gitt!
Pippimor - 36 - 21 - PP 7 - EL 13/10 - IKM 26/10

Her kom det plutselig positiv el test i dag på CD 10 (fire dager før vanlig) og fikk bare et innfall om å teste fordi jeg var så sinnsykt horny i går (er egt det bare rundt el), og så ble det kjempepositiv test gitt!
Fikk heldigvis en runde i høyet i går, men håper på en litt lang topp slik at el kommer om et par dager for å få lagt litt flere soldater på lur.
Mulig jeg må bytte ikm gruppe med en lf som alltid er 12 dager…

Så ja, jeg pleier jo ikke å teste etter el før ca cd 12-13, og blir muligens en dyr pp om toppen blir lang … og å være sist i en ikm gruppe gjør at det er umulig å vente til fornuftig dpo med gtestene også :smiley-ashamed004:hilarious:
IMG_2380.jpeg

Jeg hadde tatt noen ekstra tester i dag for å sjekke ståa + symptomer. Hadde du peaken i natt kan vel el skje i løpet av dagen i dag- men kommer peaken i dag kan det hende mandag. Men det varierer jo. Får du vanligvis noe smerter eller symptomer på el? :love017

Har bare en test igjen, som jeg tenkte å ta i dag rundt 14 (da jeg har tatt vanligvis) tenker at hvis den er svakere har den vært, og hvis den er sterkere så har den ikke vært men kommer i dag eller imorgen?
Aldri tatt eggløsningstester eller tenkt over noe symptomer før :bookworm: så jeg vet ikke

Har bare en test igjen, som jeg tenkte å ta i dag rundt 14 (da jeg har tatt vanligvis) tenker at hvis den er svakere har den vært, og hvis den er sterkere så har den ikke vært men kommer i dag eller imorgen?
Aldri tatt eggløsningstester eller tenkt over noe symptomer før :bookworm: så jeg vet ikke
Det gir mening! Hadde gjort og tenkt likt som deg. Ingen ekspert jeg heller da men haha!

Det blir spennende! Jeg kan tydeligvis ikke stole på syklusen min lenger og har hatt flere topper de siste pp, men finner det jo ut når tr kommer ved å telle dager bakover :hilarious:
Men ja, ville tenkt som deg.. og hvis du plutselig får en hel haug av el symptomer om noen dager så er det lurt å safe med å legge inn ekstra aksjer :D

Back
Topp