Hm.. hvorfor var det vondt å ha sex da? Håper ikke kroppen min er så på bærtur at den sier seg fornøyd uten eggløsning. Jaja, får bare vente

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hm.. hvorfor var det vondt å ha sex da? Håper ikke kroppen min er så på bærtur at den sier seg fornøyd uten eggløsning. Jaja, får bare vente![]()
Har på følelsen at du ikke kommer til å ha vondt typ i morgen om de verdiene fortsetter sånnNeida! Se på økning!![]()

Har på følelsen at du ikke kommer til å ha vondt typ i morgen om de verdiene fortsetter sånn
Men jeg har opplevd å ha litt vondt selv, øm pga nærmende el!
Neida! Se på økning!![]()

Hahaha du altså5dpo og jeg klarte ikke dy meg, det kaaaaan jo være at et mirakel har skjedd og at positiv test kom
El testen er forsåvidt mørkere nå enn de har vært de siste dagene, men ingenting har vel festa seg enda så er jo bare tilfeldigheter!
Brystene er ikke ømme lengre, men krampene/stikkingene fortsetter. Hadde en del vondere stikkinger som varte et par minutter bare litt tidligere i dag, først på høyre side også midt på etterpå.

Ooo spennende! Jeg fikk noen skikkelig stikkinger i livmora i 16-17 tiden istad. Men det var egentlig så vondt at jeg tenker det ikke kan være noe form for festesmerter. Gikk veldig fort over da, så det var litt rart! Ikke umulig at jeg ryker på en testesmell bare for å sjekke i morgen kveld5dpo og jeg klarte ikke dy meg, det kaaaaan jo være at et mirakel har skjedd og at positiv test kom
El testen er forsåvidt mørkere nå enn de har vært de siste dagene, men ingenting har vel festa seg enda så er jo bare tilfeldigheter!
Brystene er ikke ømme lengre, men krampene/stikkingene fortsetter. Hadde en del vondere stikkinger som varte et par minutter bare litt tidligere i dag, først på høyre side også midt på etterpå.

Kos deg på festHahaha du altså
Men så spennende, kanskje det er festetest i livmor!
Her er det kun ømme pupper, har aldri hatt det såå tidlig i syklusen før
Jeg skal ta meg en liten fest i dag, og håpe på at det er siste sip of alkohol på en stund![]()

satser på at det er siste for en stund ja!Hahaha du altså
Men så spennende, kanskje det er festetest i livmor!
Her er det kun ømme pupper, har aldri hatt det såå tidlig i syklusen før
Jeg skal ta meg en liten fest i dag, og håpe på at det er siste sip of alkohol på en stund![]()
SpennendeOoo spennende! Jeg fikk noen skikkelig stikkinger i livmora i 16-17 tiden istad. Men det var egentlig så vondt at jeg tenker det ikke kan være noe form for festesmerter. Gikk veldig fort over da, så det var litt rart! Ikke umulig at jeg ryker på en testesmell bare for å sjekke i morgen kveld![]()
tror det blir salamifrokost i morgen
Hahah ja jeg kjørte på med rødt kjøtt i går bare sånn tilfelle det klaffer denne gangen. Bare å døtte i stryta tilfelle tenker jeg ogSpennende
Fikk SÅ lyst på salami i morges, bare fordi jeg tenkte det kanskje kan bli lenge til neste gangtror det blir salamifrokost i morgen
![]()

Åh så godt! Ja, greit å være på den sikre sidenHahah ja jeg kjørte på med rødt kjøtt i går bare sånn tilfelle det klaffer denne gangen. Bare å døtte i stryta tilfelle tenker jeg og![]()

Jeg hadde tatt noen ekstra tester i dag for å sjekke ståa + symptomer. Hadde du peaken i natt kan vel el skje i løpet av dagen i dag- men kommer peaken i dag kan det hende mandag. Men det varierer jo. Får du vanligvis noe smerter eller symptomer på el?Dette økte jo plutselig veldig fort da..
eggløsning imorgen eller mandag da?

Jeg hadde tatt noen ekstra tester i dag for å sjekke ståa + symptomer. Hadde du peaken i natt kan vel el skje i løpet av dagen i dag- men kommer peaken i dag kan det hende mandag. Men det varierer jo. Får du vanligvis noe smerter eller symptomer på el?![]()
så jeg vet ikkeDet gir mening! Hadde gjort og tenkt likt som deg. Ingen ekspert jeg heller da men haha!Har bare en test igjen, som jeg tenkte å ta i dag rundt 14 (da jeg har tatt vanligvis) tenker at hvis den er svakere har den vært, og hvis den er sterkere så har den ikke vært men kommer i dag eller imorgen?
Aldri tatt eggløsningstester eller tenkt over noe symptomer førså jeg vet ikke
Det blir spennende! Jeg kan tydeligvis ikke stole på syklusen min lenger og har hatt flere topper de siste pp, men finner det jo ut når tr kommer ved å telle dager bakoverHar bare en test igjen, som jeg tenkte å ta i dag rundt 14 (da jeg har tatt vanligvis) tenker at hvis den er svakere har den vært, og hvis den er sterkere så har den ikke vært men kommer i dag eller imorgen?
Aldri tatt eggløsningstester eller tenkt over noe symptomer førså jeg vet ikke
Litt å gå på enda, men har aldri fått mer enn 1.5 før! Wow, gøy når de blir så sterke vil jeg troKaaaaaanskje jeg kan nærme meg el testene til @mamat2prinsesser&4prinser ?Litt å gå på enda, men har aldri fått mer enn 1.5 før!
Vis vedlegget 472210