IKM Uke 43

6dpo, og negativ graviditetstest! Skikkelig sjokk:hilarious::hilarious:
El testen har økt enda litt mer fra i går, såvidt jeg ser!

Vedlegg

• Screenshot_20251012_135816_Gallery.jpg
    Screenshot_20251012_135816_Gallery.jpg
    184,6 KB · Visninger: 38
Hei!
Skulle egentlig ha en pp uten forum, men sånn ble det ikke gitt!
Pippimor - 36 - 21 - PP 7 - EL 13/10 - IKM 26/10

Her kom det plutselig positiv el test i dag på CD 10 (fire dager før vanlig) og fikk bare et innfall om å teste fordi jeg var så sinnsykt horny i går (er egt det bare rundt el), og så ble det kjempepositiv test gitt!
Fikk heldigvis en runde i høyet i går, men håper på en litt lang topp slik at el kommer om et par dager for å få lagt litt flere soldater på lur.
Mulig jeg må bytte ikm gruppe med en lf som alltid er 12 dager…

Så ja, jeg pleier jo ikke å teste etter el før ca cd 12-13, og blir muligens en dyr pp om toppen blir lang … og å være sist i en ikm gruppe gjør at det er umulig å vente til fornuftig dpo med gtestene også :smiley-ashamed004:hilarious:Vis vedlegget 472191
Velkommen hit! :love017

Hei!
Melder meg forsiktig inn her. Vi prøver ikke, men har vært litt uforsiktige. Jeg har lyst på en til, men mannen er ikke der :p
Hadde en liten blødning nettopp, noe jeg bare har hatt når jeg har vært gravid. Kanskje ett tegn, kanskje ikke. Tiden vil vise :angelic:

Ladyb - 30 - b5 - pp1 - 6/10 - 20/10

Hei!
Melder meg forsiktig inn her. Vi prøver ikke, men har vært litt uforsiktige. Jeg har lyst på en til, men mannen er ikke der :p
Hadde en liten blødning nettopp, noe jeg bare har hatt når jeg har vært gravid. Kanskje ett tegn, kanskje ikke. Tiden vil vise :angelic:

Ladyb - 30 - b5 - pp1 - 6/10 - 20/10
Velkommen hit til oss :love2
Spennende med blødning da, vi krysser fingrene!

Wow, gøy når de blir så sterke vil jeg tro :love017
Ja! Men overraskende at det kom så fort og tidlig :smiley-ashamed004 Har forstått at en lenger modningsfase kan være veldig gunstig for egget. Men men, må bare holde seg fast i svingene, kroppen bestemmer tross alt :hilarious: om det ikke blir flere topper nå vil jeg ende opp med 23 dagers syklus. Synes kanskje det er i korteste laget (selv om lutealfasen er innafor normalen) :nailbiting:

Ja! Men overraskende at det kom så fort og tidlig :smiley-ashamed004 Har forstått at en lenger modningsfase kan være veldig gunstig for egget. Men men, må bare holde seg fast i svingene, kroppen bestemmer tross alt :hilarious: om det ikke blir flere topper nå vil jeg ende opp med 23 dagers syklus. Synes kanskje det er i korteste laget (selv om lutealfasen er innafor normalen) :nailbiting:
Har du tatt flere tester i dag? Ble nysgjerrig :hilarious: ja viktig å henge med når kroppen bestemmer seg for at tiden er inne:hilarious:

Viktig med en god baseline test! :laughing002
Absolutt:angelic:

7dpo og blenda test nå på morgenen! Våknet opp SKRUBBSULTEN litt før 7, noe som er veldig uvanlig meg med mindre jeg ikke spiste kvelden før. Men spiste en stooor kveldsmat 11 i gårkveld..
Våknet også halv 6 og måtte veldig på do, noe som heller ikke pleier å skje. Hvis jeg må på do på natta er det gjerne i 1 tiden :hilarious:

Nå har jeg vært lur å ikke tatt med meg 10 tester i veska på jobb som jeg har brukt å hatt, for da vet jeg at det fort forsvinner 1-3 tester til i arbeidsdagen:hilarious: skal prøve å ikke ta neste før i morgen, selv om jeg tror det frister å ta ikveld.

7dpo og blenda test nå på morgenen! Våknet opp SKRUBBSULTEN litt før 7, noe som er veldig uvanlig meg med mindre jeg ikke spiste kvelden før. Men spiste en stooor kveldsmat 11 i gårkveld..
Våknet også halv 6 og måtte veldig på do, noe som heller ikke pleier å skje. Hvis jeg må på do på natta er det gjerne i 1 tiden :hilarious:

Nå har jeg vært lur å ikke tatt med meg 10 tester i veska på jobb som jeg har brukt å hatt, for da vet jeg at det fort forsvinner 1-3 tester til i arbeidsdagen:hilarious: skal prøve å ikke ta neste før i morgen, selv om jeg tror det frister å ta ikveld.
Å som jeg gleder meg til å myse på alle testene deres!! :pompus::hilarious:

7dpo, hvis noen vil myse!
Syns jeg kan skimte noe på det ene bildet og syns jeg kan se noe på testen hver femte gang jeg ser på den i virkeligheten, men den er nok ganske negativ:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251013_081214_Gallery.jpg
    Screenshot_20251013_081214_Gallery.jpg
    175,5 KB · Visninger: 40
  • Screenshot_20251013_081157_Gallery.jpg
    Screenshot_20251013_081157_Gallery.jpg
    698,8 KB · Visninger: 40
  • Screenshot_20251013_081140_Gallery.jpg
    Screenshot_20251013_081140_Gallery.jpg
    434,6 KB · Visninger: 40
Back
Topp