IKM Uke 43

La inn aksjer rett etter den første testen her i dag. Kan det holde? Egget slipper jo sikkert i morgen, men får ikke lagt inn aksjer da. Sist jeg ble gravid hadde vi kun sex dagen etter positiv el, altså på selve el dagen. Overtenker jeg..? Haha
IMG_7959.jpeg

Tok to til tester i dag, men fikk bare tatt på ganske svak urin :hilarious:
Ser lovende ut, spent på hvordan testene ser ut i morgen!

Aksjer lagt fredag kveld, i går kveld og skal få lagt inn ikveld og i morgen også!

Vedlegg

• Screenshot_20251005_191002_Gallery.jpg
    Screenshot_20251005_191002_Gallery.jpg
    202,3 KB · Visninger: 30
Hadde håpet peak var i går, og el i dag :arghh: Har bare en test igjen nå, men hvis den er negativ i morgen tenker jeg det bør holde
IMG_8301.jpeg

Er begge positive? Fikk den ene i går kl 18 og den andre kl 3 i natt. Synes nr 2 ser sterkere ut, men nr 1 kan jo se positiv ut den og. (Testen jeg tok nå er negativ. Sterk, men negativ. Jeg bruker aldri å få en supersterk strek. Vet ikke om jeg alltid mister toppen eller om dette er min topp).

Men EL er like rundt hjørnet uansett da og vi har fått lagt en aksje i overgår og en i dag :-)

Vedlegg

• E4C428A3-7BC1-4607-AA61-0A189502AAAC.jpeg
    E4C428A3-7BC1-4607-AA61-0A189502AAAC.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 32
Er begge positive? Fikk den ene i går kl 18 og den andre kl 3 i natt. Synes nr 2 ser sterkere ut, men nr 1 kan jo se positiv ut den og. (Testen fra nå er negativ. Sterk, men negativ. Jeg bruker aldri å få en supersterk strek. Vet ikke om jeg alltid mister toppen eller om dette er min topp).

Men EL er like rundt hjørnet uansett da og vi har fått lagt en aksje i overgår og en i dag :-)
Jeg er enig med deg, begge ser positive ut men nr2 ser sterkest ut :love017

Hei! Har vært litt frem og tilbake på om jeg skal melde meg inn i forumet denne gangen, jeg har 6 aborter bak meg, den siste nå i juni som var. Har vært og er under utredning.. Skal teste nye medisiner denne runden. Erfaringen er jo at det er fint å være med her selv om det ikke har gått veien de andre prøveperiodene. Så jeg slenger meg med.. Eggløsningstesten slo nettopp ut positiv!

håp25 - 35 - B2 - PP 7 (etter 6 spontanaborter på rad) IKM 20/10-22/10

Hei! Har vært litt frem og tilbake på om jeg skal melde meg inn i forumet denne gangen, jeg har 6 aborter bak meg, den siste nå i juni som var. Har vært og er under utredning.. Skal teste nye medisiner denne runden. Erfaringen er jo at det er fint å være med her selv om det ikke har gått veien de andre prøveperiodene. Så jeg slenger meg med.. Eggløsningstesten slo nettopp ut positiv!

håp25 - 35 - B2 - PP 7 (etter 6 spontanaborter på rad) IKM 20/10-22/10
Velkommen hit hos oss :Heartpink Det var utrolig vondt å høre.. håper de nye medisinene hjelper, og at terminspire er din denne runden

Back
Topp