Krysser fingrene for at du kan ta ut batteriene snart daHuff det var vondt å høre.. Ja da kan det hende det tar litt lengre tid.
Ah det er kjipt, de er greit dyre. Men takk for tipset! Det skal jeg huske![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at du kan ta ut batteriene snart daHuff det var vondt å høre.. Ja da kan det hende det tar litt lengre tid.
Ah det er kjipt, de er greit dyre. Men takk for tipset! Det skal jeg huske![]()

Så typisk! hos oss er det alltid meg som blir syk rett rundt eggløsning så kjenner meg godt igjen i holdningen, man må bare skjerpe segDa er jeg på cd10 og testingen starter
Mannen har selvsagt blitt syk, men har fått streng beskjed om å bli frisk innen søndag så aksjeleggingen kan starte
Vis vedlegget 471215

Ikke sant!Så typisk! hos oss er det alltid meg som blir syk rett rundt eggløsning så kjenner meg godt igjen i holdningen, man må bare skjerpe seg![]()
Heldigvis noen dager igjen 
Må bare følge opp her - CD 8, GJETT hvem som våknet helt tett i nesaIkke sant!
Jeg klarte å skade meg på trening i dag, så nå ligger vi begge rett ut herHeldigvis noen dager igjen
Har også fått svar på blodprøvene av legen i dag, og alt så bra ut! Og ettersom det er ett år siden jeg tok ut spiralen så har hun sendt henvisning til gynekolog, så vi kan få sjekket at alt er ok med begge.
begynner å klø litt i fingrene for å begynne å sjekke LH, men har ultralyd på mandag, så tror jeg venter nesten til da… lovet både mannen og meg selv at jeg ikke skulle bli testegal denne syklusen!Hahaha se der jaMå bare følge opp her - CD 8, GJETT hvem som våknet helt tett i nesabegynner å klø litt i fingrene for å begynne å sjekke LH, men har ultralyd på mandag, så tror jeg venter nesten til da… lovet både mannen og meg selv at jeg ikke skulle bli testegal denne syklusen!
Oi spennende! Skal du i vei for å sjekke EL eller?Ja, er på Letrozole så de sjekker om follikel og slimhinne er okei og når eventuelt vi kan sette Ovitrelle, slik at eggløsning skjerHahaha se der jaOi spennende! Skal du i vei for å sjekke EL eller?

Nå vet jeg ikke om du har regelmessig el, men selv har jeg aldri hatt den tidligere enn CD 16, så krysser fingrene her!Cd14 i dag, skuffende svake testerhadde litt el slim igjen nå ikveld!

Neida, den er ikke regelmessig! Hadde på cd14(tror jeg, hadde nesten topp på tester også gikk jeg tom for tester) for et par pp siden, og CD 24 sist!Nå vet jeg ikke om du har regelmessig el, men selv har jeg aldri hatt den tidligere enn CD 16, så krysser fingrene her!![]()

Åja! Er så interessant at de kan finne ut alt såntJa, er på Letrozole så de sjekker om follikel og slimhinne er okei og når eventuelt vi kan sette Ovitrelle, slik at eggløsning skjer![]()
Vi er jo henvist videre selv nå, så spent på hvordan prosessen blirDa krysser vi fingrene for økning i dag eller cd16!Neida, den er ikke regelmessig! Hadde på cd14(tror jeg, hadde nesten topp på tester også gikk jeg tom for tester) for et par pp siden, og CD 24 sist!![]()
![]()

Absolutt ett godt tegn! Tipper den stiger iløpet av dag jeg, og topp i morgenTrodde aldri jeg skulle bli SÅ glad for å få slim på dopapirettenker det er et godt tegn, selv om testene enda er negative!

Har ganske like tester, men andre symptomer som deg. Satser på vi får stigning snart!Trodde aldri jeg skulle bli SÅ glad for å få slim på dopapirettenker det er et godt tegn, selv om testene enda er negative!
Krysser fingreneHar ganske like tester, men andre symptomer som deg. Satser på vi får stigning snart!
hvilken cd er du på?Ååå skjønner! Vi er fulgt opp av Fertilitetsavdelignen i Porsgrunn men må gå til vanlig gynekolog på ultralyd osv. Håper du blir fornøyd med prosessen, jeg kjenner at det er tungt å drive med dette men absolutt enklere enn å finne ut av alt selvÅja! Er så interessant at de kan finne ut alt såntVi er jo henvist videre selv nå, så spent på hvordan prosessen blir
Cd14. Enn du?Krysser fingrenehvilken cd er du på?

OkeiÅåå skjønner! Vi er fulgt opp av Fertilitetsavdelignen i Porsgrunn men må gå til vanlig gynekolog på ultralyd osv. Håper du blir fornøyd med prosessen, jeg kjenner at det er tungt å drive med dette men absolutt enklere enn å finne ut av alt selv![]()

kjenner jo bare hvilken påkjenning det er med prosessen av å prøve uten bistand.