IKM Uke 43

Huff det var vondt å høre.. Ja da kan det hende det tar litt lengre tid.

Ah det er kjipt, de er greit dyre. Men takk for tipset! Det skal jeg huske :hilarious:
Krysser fingrene for at du kan ta ut batteriene snart da :hilarious:

Da er jeg på cd10 og testingen starter xsmile9
Mannen har selvsagt blitt syk, men har fått streng beskjed om å bli frisk innen søndag så aksjeleggingen kan starte :laughing002

IMG_9728.jpeg

Så typisk! hos oss er det alltid meg som blir syk rett rundt eggløsning så kjenner meg godt igjen i holdningen, man må bare skjerpe seg :happy090
Ikke sant!
Jeg klarte å skade meg på trening i dag, så nå ligger vi begge rett ut her :facepalm: Heldigvis noen dager igjen :laughing002
Har også fått svar på blodprøvene av legen i dag, og alt så bra ut! Og ettersom det er ett år siden jeg tok ut spiralen så har hun sendt henvisning til gynekolog, så vi kan få sjekket at alt er ok med begge.

Ikke sant!
Jeg klarte å skade meg på trening i dag, så nå ligger vi begge rett ut her :facepalm: Heldigvis noen dager igjen :laughing002
Har også fått svar på blodprøvene av legen i dag, og alt så bra ut! Og ettersom det er ett år siden jeg tok ut spiralen så har hun sendt henvisning til gynekolog, så vi kan få sjekket at alt er ok med begge.
Må bare følge opp her - CD 8, GJETT hvem som våknet helt tett i nesa :laughing002 begynner å klø litt i fingrene for å begynne å sjekke LH, men har ultralyd på mandag, så tror jeg venter nesten til da… lovet både mannen og meg selv at jeg ikke skulle bli testegal denne syklusen!

Må bare følge opp her - CD 8, GJETT hvem som våknet helt tett i nesa :laughing002 begynner å klø litt i fingrene for å begynne å sjekke LH, men har ultralyd på mandag, så tror jeg venter nesten til da… lovet både mannen og meg selv at jeg ikke skulle bli testegal denne syklusen!
Hahaha se der ja :laughing021Oi spennende! Skal du i vei for å sjekke EL eller?

Åja! Er så interessant at de kan finne ut alt sånt :happy: Vi er jo henvist videre selv nå, så spent på hvordan prosessen blir
Ååå skjønner! Vi er fulgt opp av Fertilitetsavdelignen i Porsgrunn men må gå til vanlig gynekolog på ultralyd osv. Håper du blir fornøyd med prosessen, jeg kjenner at det er tungt å drive med dette men absolutt enklere enn å finne ut av alt selv ❤️

Ååå skjønner! Vi er fulgt opp av Fertilitetsavdelignen i Porsgrunn men må gå til vanlig gynekolog på ultralyd osv. Håper du blir fornøyd med prosessen, jeg kjenner at det er tungt å drive med dette men absolutt enklere enn å finne ut av alt selv ❤️
Okei :happy:
Ja det tror jeg på :Heartpink kjenner jo bare hvilken påkjenning det er med prosessen av å prøve uten bistand.

CD10, så bestemte å sjekke om det skjer noe mirakel før gynekolog på mandag - absolutt ikke har derimot vondt i hodet så kan hende at noe skjer i kroppen i hvert fall.

Vedlegg

• IMG_9909.jpeg
    IMG_9909.jpeg
    818,5 KB · Visninger: 17
Back
Topp