KriMar
Betatt av forumet
Velkommen hitKokosbolle5 - 33 - B7 - PP1 - ? - ?
Ønsker å prøve igjen etter å ha mistet. Usikker på eggløsning og ikm, men håper denne måneden.
Jeg kan legge deg inn, også gir du bare beskjed om når du vet merFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hitKokosbolle5 - 33 - B7 - PP1 - ? - ?
Ønsker å prøve igjen etter å ha mistet. Usikker på eggløsning og ikm, men håper denne måneden.
Jeg kan legge deg inn, også gir du bare beskjed om når du vet merSer veldig lovende ut! Og god plan på aksjeleggingenTok to til tester i dag, men fikk bare tatt på ganske svak urin
Ser lovende ut, spent på hvordan testene ser ut i morgen!
Aksjer lagt fredag kveld, i går kveld og skal få lagt inn ikveld og i morgen også!

Krysser fingrene for at den er negativ morgenHadde håpet peak var i går, og el i dagHar bare en test igjen nå, men hvis den er negativ i morgen tenker jeg det bør holde Vis vedlegget 471685

Jeg er enig med deg, begge ser positive ut men nr2 ser sterkest utEr begge positive? Fikk den ene i går kl 18 og den andre kl 3 i natt. Synes nr 2 ser sterkere ut, men nr 1 kan jo se positiv ut den og. (Testen fra nå er negativ. Sterk, men negativ. Jeg bruker aldri å få en supersterk strek. Vet ikke om jeg alltid mister toppen eller om dette er min topp).
Men EL er like rundt hjørnet uansett da og vi har fått lagt en aksje i overgår og en i dag![]()

Bare endre til el 6/10 og ikm 20/10@førstegangsprøver☀️ , @mto og @Stjernest0v Dere får si ifra om jeg skal redigere så dere nå får riktig EL og IKM på tråden![]()

Jeg tenker jeg bare holder på datoen jeg har. Fikk sterk/positiv mot kvelden og toppen mener jeg var i natt.. Så tenker i morgen er EL-dag@førstegangsprøver☀️ , @mto og @Stjernest0v Dere får si ifra om jeg skal redigere så dere nå får riktig EL og IKM på tråden![]()
Jeg klarer ikke helt å finne frem her på forumet. Er det noen som vet om det finnes en egen tråd/gruppe for oss som har opplevd dødfødsel/mistet baby og vil prøve igjen?
Spennende! Håper å få lagt inn eeen aksje til!
Velkommen hit hos ossHei! Har vært litt frem og tilbake på om jeg skal melde meg inn i forumet denne gangen, jeg har 6 aborter bak meg, den siste nå i juni som var. Har vært og er under utredning.. Skal teste nye medisiner denne runden. Erfaringen er jo at det er fint å være med her selv om det ikke har gått veien de andre prøveperiodene. Så jeg slenger meg med.. Eggløsningstesten slo nettopp ut positiv!
håp25 - 35 - B2 - PP 7 (etter 6 spontanaborter på rad) IKM 20/10-22/10
Det var utrolig vondt å høre.. håper de nye medisinene hjelper, og at terminspire er din denne runden