IKM Uke 43

CD10, så bestemte å sjekke om det skjer noe mirakel før gynekolog på mandag - absolutt ikke har derimot vondt i hodet så kan hende at noe skjer i kroppen i hvert fall.
Fortsatt tidlig da, så vi får følge med spent i morgen og mandagsmorgen :joyful:
Jeg er cd13 i dag, og først nå det begynner å stige litt hos meg :facepalm:

Cd16!
Den nederste ble tatt i formiddag/ettermiddag på konsentrert urin (5timer tror jeg), mens den øverste ble tatt nå nettopp på nesten blank urin! Kanskje det skjer noe snart? :love017

Vedlegg

• Screenshot_20251004_201527_Gallery.jpg
    Screenshot_20251004_201527_Gallery.jpg
    212,2 KB · Visninger: 42
Stjernest0v - 30 - B3 - PP6 - EL 7/10 - IKM 21/10

Jeg skulle i følge Flo hatt EL i dag, men testene er kjempesvake. Har tegn på at det nærmer seg og regner bare med EL kommer i løpet av de neste dagene. Så jeg havner nok i uke 43. Jeg skriver bare en dato for å ha noe, så får jeg endre det etterhvert.

Stjernest0v - 30 - B3 - PP6 - EL 7/10 - IKM 21/10

Jeg skulle i følge Flo hatt EL i dag, men testene er kjempesvake. Har tegn på at det nærmer seg og regner bare med EL kommer i løpet av de neste dagene. Så jeg havner nok i uke 43. Jeg skriver bare en dato for å ha noe, så får jeg endre det etterhvert.
Velkommen hit til oss :love2 Du får bare si ifra så fikser jeg!

Lillepia1 - 31 - B2 - PP1 - EL 6/10 - IKM 20/10

Hopper inn her fra uke 42 siden jeg er begynner å få positive tester først i dag. Synes egt premom har gitt den litt lave verdier? Men kjenner på fler symptomer så håper peaken kommer i kveld :happy7
IMG_7948.jpeg

Emfi - 27 - B3 - PP1 - EL 06/10 - IKM 20/10

Melder meg forsiktig inn her. Har en baby på bare 4.5 måneder og er sååå usikker på om vi skal gønne på og få en tredje nå. Men synes nr 3 er veldig skummel, noen andre? :angelic: Er mye alene pga turnus hos mannen, men det går veldig fint med to nå. Har så og si positiv egglønsingstest i dag, så må bestemme meg i løpet av dagen:hilarious:

Lillepia1 - 31 - B2 - PP1 - EL 6/10 - IKM 20/10

Hopper inn her fra uke 42 siden jeg er begynner å få positive tester først i dag. Synes egt premom har gitt den litt lave verdier? Men kjenner på fler symptomer så håper peaken kommer i kveld :happy7 Vis vedlegget 471649
Premom gjør det med meg og, selv om jeg fikk bekreftet eggløsning hos gynekolog samme dag ser kjempe positivt for meg!

Premom gjør det med meg og, selv om jeg fikk bekreftet eggløsning hos gynekolog samme dag ser kjempe positivt for meg!
Ikke sant ja! Tok en igjen nå for litt siden og den var enda sterkere, så er nok ganske sikkert at egget slipper i natt eller i morgen en gang :dance011

Back
Topp