Tenkte jeg skulle begi meg ut på eggløsningstester i morgen. Må jo bruke opp de jeg ikke har sagt jeg har kjøpt engang 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fortsatt tidlig da, så vi får følge med spent i morgen og mandagsmorgenCD10, så bestemte å sjekke om det skjer noe mirakel før gynekolog på mandag - absolutt ikke har derimot vondt i hodet så kan hende at noe skjer i kroppen i hvert fall.

Cd16 i dag!Cd14. Enn du?![]()
Åååå så spennendeFortsatt tidlig da, så vi får følge med spent i morgen og mandagsmorgen
Jeg er cd13 i dag, og først nå det begynner å stige litt hos meg![]()
Ser jo nesten sånn utCd16!
Den nederste ble tatt i formiddag/ettermiddag på konsentrert urin (5timer tror jeg), mens den øverste ble tatt nå nettopp på nesten blank urin! Kanskje det skjer noe snart?![]()

Forventer el mellom CD 16-18. Vi har begge vært syke av og på i flere omganger nå, bare håper vi er ferdig med sykdom nå
Krysser fingrene for at dere holder dere friske!CD 10 (CD 11 siden det er over midnatt) og kvittet oss med det "gamle" for å klargjøre for aksjeleggingForventer el mellom CD 16-18. Vi har begge vært syke av og på i flere omganger nå, bare håper vi er ferdig med sykdom nå
![]()

Jippi!!!Seeee!!!! CD 17 i dag!
Test streken kom og var alene på testen 10-15 sekunder når jeg først tok testene, trodde jeg hadde de oppned![]()

Ser lovende utNå skjer det saker her! Gledes til å teste igjen om ett par timerVis vedlegget 471616

Velkommen hit til ossStjernest0v - 30 - B3 - PP6 - EL 7/10 - IKM 21/10
Jeg skulle i følge Flo hatt EL i dag, men testene er kjempesvake. Har tegn på at det nærmer seg og regner bare med EL kommer i løpet av de neste dagene. Så jeg havner nok i uke 43. Jeg skriver bare en dato for å ha noe, så får jeg endre det etterhvert.
Du får bare si ifra så fikser jeg!
Er mye alene pga turnus hos mannen, men det går veldig fint med to nå. Har så og si positiv egglønsingstest i dag, så må bestemme meg i løpet av dagen
Premom gjør det med meg og, selv om jeg fikk bekreftet eggløsning hos gynekolog samme dag ser kjempe positivt for meg!Lillepia1 - 31 - B2 - PP1 - EL 6/10 - IKM 20/10
Hopper inn her fra uke 42 siden jeg er begynner å få positive tester først i dag. Synes egt premom har gitt den litt lave verdier? Men kjenner på fler symptomer så håper peaken kommer i kveldVis vedlegget 471649
Ikke sant ja! Tok en igjen nå for litt siden og den var enda sterkere, så er nok ganske sikkert at egget slipper i natt eller i morgen en gangPremom gjør det med meg og, selv om jeg fikk bekreftet eggløsning hos gynekolog samme dag ser kjempe positivt for meg!