førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Cd 10, veldig mye, slimete utflod når jeg tørket meg nettopp! Men den kan vel være det uten el? Kanskje litt tidlig med el slim nå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er forskjellig fra person til person, men hos meg dukker det opp 4-5 dager før elCd 10, veldig mye, slimete utflod når jeg tørket meg nettopp! Men den kan vel være det uten el? Kanskje litt tidlig med el slim nå![]()

Cd 10, veldig mye, slimete utflod når jeg tørket meg nettopp! Men den kan vel være det uten el? Kanskje litt tidlig med el slim nå![]()
Det kom tre-fire dager før el til meg sist, så tenker du ligger i rute! Du er værtfall i det fertile vinduet så bare å legge aksjerDet er forskjellig fra person til person, men hos meg dukker det opp 4-5 dager før el![]()

Du får holde meg oppdatertTror jeg fikk bortfallsblødning nå, så da blir datoene mine sikkert forskjøvet.

Det er forskjellig fra person til person, men hos meg dukker det opp 4-5 dager før el![]()
De første aksjene ble lagt i gårkveld/natt og blir nok lagt jevnlig fremoverDet kom tre-fire dager før el til meg sist, så tenker du ligger i rute! Du er værtfall i det fertile vinduet så bare å legge aksjer![]()
får forhåpentligvis el testene jeg har bestilt i morgen, klør etter å starte testingen
Hei og velkommenHeia! Etter 2 kjemiske på rad, håper virkelig at denne gangen er det vår tur!Litt bakgrunn: har pcos, er på Letrozole og ovitrelle, fulgt opp av fertilitetsklinikk.
Avonlea- 28 - B1- pp8- EL 11.10- IKM 27.10![]()
Krysser fingrene for terminspire på dere denne runden!Gjør det, takkHei og velkommenKrysser fingrene for terminspire på dere denne runden!
27/10 er uke 44, men kan sette deg inn på 26/10 så ser du an når el kommer?

Da setter jeg deg oppGjør det, takkble så kaos med sykluslengde etter de kjemiske så blir spennende å se hva som skjer når denne gangen
![]()

Velkommen! Skal legge deg inn så fort jeg får tilbake tilgangene mineFordy - 29 - B1 - PP16 - EL 07.10 - IKM 21.10

Noen har litt lengre topper men som regel så stiger de ganske raskt og dropper nokså raskt etterpå, jaHar ikke brukt strimler til el-testing på lenge, så husker ikke helt hvordan det er. De pleier å stige ganske raskt? Man forventer ikke jevn stigning over flere dager?
Har i alle fall veldig svake tester foreløpig
Okei, da lover det enda bra for min del! Veldig svake tester, men forventer jo ikke el før helt i slutten av ukaNoen har litt lengre topper men som regel så stiger de ganske raskt og dropper nokså raskt etterpå, ja![]()
Jeg har svake tester frem til mellom cd12 og 14, da skyter de fartHar ikke brukt strimler til el-testing på lenge, så husker ikke helt hvordan det er. De pleier å stige ganske raskt? Man forventer ikke jevn stigning over flere dager?
Har i alle fall veldig svake tester foreløpig
Gikk fort der ja! Kjedelig å ikke se noe fremgang i startenJeg har svake tester frem til mellom cd12 og 14, da skyter de fartVis vedlegget 471144
Premom mente jeg lå dårlig an mtp forventet el, men tror egentlig ikke det daKjenner til den følelsen ja! Går i samme felle hver syklus selvGikk fort der ja! Kjedelig å ikke se noe fremgang i startenPremom mente jeg lå dårlig an mtp forventet el, men tror egentlig ikke det da
Er på cd11, men hadde SA/kjemisk forrige syklus, så antar at el blir litt senere enn cd14-15.Kjenner til den følelsen ja! Går i samme felle hver syklus selv
Hvilken cd er du på nå da? Jeg skal begynne å teste med strimler i morgen på cd10, begynte med clearblue ad.monitor på cd8
Skulle tatt ut batteriene når den ble liggende ubrukt, jaHuff det var vondt å høre.. Ja da kan det hende det tar litt lengre tid.Er på cd11, men hadde SA/kjemisk forrige syklus, så antar at el blir litt senere enn cd14-15.
Jeg hadde monitor da vi prøvde på barn 1. Ble gravid i den syklusen jeg begynte med den, og nå når vi begynte på barn 2 så var den full av batterisyre. Så det var en dårlig investering for min delSkulle tatt ut batteriene når den ble liggende ubrukt, ja