IKM Uke 43

Det er forskjellig fra person til person, men hos meg dukker det opp 4-5 dager før el:happy:
Det kom tre-fire dager før el til meg sist, så tenker du ligger i rute! Du er værtfall i det fertile vinduet så bare å legge aksjer :smiley-bounce022
De første aksjene ble lagt i gårkveld/natt og blir nok lagt jevnlig fremover :love017 får forhåpentligvis el testene jeg har bestilt i morgen, klør etter å starte testingen:hilarious:

Heia! Etter 2 kjemiske på rad, håper virkelig at denne gangen er det vår tur! ❤️ Litt bakgrunn: har pcos, er på Letrozole og ovitrelle, fulgt opp av fertilitetsklinikk.

Avonlea- 28 - B1- pp8- EL 11.10- IKM 27.10 ❤️
Hei og velkommen :happy: Krysser fingrene for terminspire på dere denne runden!
27/10 er uke 44, men kan sette deg inn på 26/10 så ser du an når el kommer?

Hei og velkommen :happy: Krysser fingrene for terminspire på dere denne runden!
27/10 er uke 44, men kan sette deg inn på 26/10 så ser du an når el kommer?
Gjør det, takk ❤️ ble så kaos med sykluslengde etter de kjemiske så blir spennende å se hva som skjer når denne gangen :happy090

Har ikke brukt strimler til el-testing på lenge, så husker ikke helt hvordan det er. De pleier å stige ganske raskt? Man forventer ikke jevn stigning over flere dager?
Har i alle fall veldig svake tester foreløpig

Har ikke brukt strimler til el-testing på lenge, så husker ikke helt hvordan det er. De pleier å stige ganske raskt? Man forventer ikke jevn stigning over flere dager?
Noen har litt lengre topper men som regel så stiger de ganske raskt og dropper nokså raskt etterpå, ja :)

Noen har litt lengre topper men som regel så stiger de ganske raskt og dropper nokså raskt etterpå, ja :)
Okei, da lover det enda bra for min del! Veldig svake tester, men forventer jo ikke el før helt i slutten av uka

Jeg har svake tester frem til mellom cd12 og 14, da skyter de fart :)
IMG_9726.jpeg

Gikk fort der ja! Kjedelig å ikke se noe fremgang i starten :hilarious: Premom mente jeg lå dårlig an mtp forventet el, men tror egentlig ikke det da
Kjenner til den følelsen ja! Går i samme felle hver syklus selv :smiley-bounce022
Hvilken cd er du på nå da? Jeg skal begynne å teste med strimler i morgen på cd10, begynte med clearblue ad.monitor på cd8

Kjenner til den følelsen ja! Går i samme felle hver syklus selv :smiley-bounce022
Hvilken cd er du på nå da? Jeg skal begynne å teste med strimler i morgen på cd10, begynte med clearblue ad.monitor på cd8
Er på cd11, men hadde SA/kjemisk forrige syklus, så antar at el blir litt senere enn cd14-15.

Jeg hadde monitor da vi prøvde på barn 1. Ble gravid i den syklusen jeg begynte med den, og nå når vi begynte på barn 2 så var den full av batterisyre. Så det var en dårlig investering for min del :hilarious: Skulle tatt ut batteriene når den ble liggende ubrukt, ja

Er på cd11, men hadde SA/kjemisk forrige syklus, så antar at el blir litt senere enn cd14-15.

Jeg hadde monitor da vi prøvde på barn 1. Ble gravid i den syklusen jeg begynte med den, og nå når vi begynte på barn 2 så var den full av batterisyre. Så det var en dårlig investering for min del :hilarious: Skulle tatt ut batteriene når den ble liggende ubrukt, ja
Huff det var vondt å høre.. Ja da kan det hende det tar litt lengre tid.

Ah det er kjipt, de er greit dyre. Men takk for tipset! Det skal jeg huske :hilarious:

Back
Topp