**** IKM UKE 43 ****

Ingen mens og ingen strek. Tr kommer nok i morgen ;)

Er ingen andre enn du som kan redigere d første innlegget, hvis d var d du tenkte:) Jeg kan føres på tr.

Nei det var ikke det jeg mente bare tenkte om dere ville skrive i tråden om det var positiv test eller negativ eller tante rød men jeg tror det beste blir å følge listen for hver dag og føre opp deretter :-)

Nei det var ikke det jeg mente bare tenkte om dere ville skrive i tråden om det var positiv test eller negativ eller tante rød men jeg tror det beste blir å følge listen for hver dag og føre opp deretter :-)

Åååkei, da misforsto jeg bare;)

Nei no trur eg at eg gir meg å bruka opp testane mine på nåke so tydeligvis ikkje har klaffa.. :( Blærh!

Vedlegg

• 1445578164482.jpg
    1445578164482.jpg
    33,3 KB · Visninger: 77
Ikm på søndag. Men hadde litt endring i fargen på utfloden i dag, så den kommer nok i løpet av dagen eller i morgen :sorry:

Da kan du sette meg på tr denne mnd litt trist siden det så ut som posetiv test. Da blir det mamma fest med litt alkoholer på mg :) :(

IKM i dag. Tr er ikke kommet ennå, men kjenner murringer. Regner med den kommer i løpet av dagen :)

Dagens ikm damer :-)

♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡

Edm pp3

3lisab3th PP 1

Lolo pp 20

Fairylove pp 3

Hepe pp 2

Anines pp 2

Girl1990

Maramo

Ja, idag er ikm, jeg satt meg opp på tr, men syns tr har vært svært sparsom.. Begynte med spotting 10 dpo, 11 dpo litt mer, kanskje en ss mengde, når jeg tørket meg 3-4 ganger, slik var det ca 1 1/2 dag, så litt spotting igjen, og idag ved ikm, ser det ut til å stoppe, men murringene er der fortsatt, kanskje litt mer murringer, enn de siste dagene. Burde det ikke vært vekke når blødningen stopper? Bare kluss etter pilleslutt i august eller?

Ja, idag er ikm, jeg satt meg opp på tr, men syns tr har vært svært sparsom.. Begynte med spotting 10 dpo, 11 dpo litt mer, kanskje en ss mengde, når jeg tørket meg 3-4 ganger, slik var det ca 1 1/2 dag, så litt spotting igjen, og idag ved ikm, ser det ut til å stoppe, men murringene er der fortsatt, kanskje litt mer murringer, enn de siste dagene. Burde det ikke vært vekke når blødningen stopper? Bare kluss etter pilleslutt i august eller?

Har du testa?? Søster mi hadde "tr" i begynnelsen av sitt eina svangerskap.. :)

Foreløpig ingen tr, heller ikke noe på papiret etter dobesøk. Bruker å være ganske nøyaktig, så litt småspent selv om jeg tror hun kommer. Kjenner murringer i magen.. Har hun ikke dukka opp etter endt arbeidsdag i morgen blir det nok så jeg svir av første test denne mnd :)

image.jpeg
image.jpeg
Har du testa?? Søster mi hadde "tr" i begynnelsen av sitt eina svangerskap.. :)
Ja, tok en test idag for løye, siden jeg syns mensen var rar, men tenkte kanskje den er slik etter pilleslutt?? Her er testen, syns jeg ser en svaaak strek, men vil ikke stole på den! Ser du den? Skygge? Spottingen har sluttet nå, bare så vidt på papiret.

Vis vedlegget 142524 Vis vedlegget 142523
Ja, tok en test idag for løye, siden jeg syns mensen var rar, men tenkte kanskje den er slik etter pilleslutt?? Her er testen, syns jeg ser en svaaak strek, men vil ikke stole på den! Ser du den? Skygge? Spottingen har sluttet nå, bare så vidt på papiret.

Ja,muli eg skimte ein svak strek.. Men ser ikkje om an e rosa då.. :/
Kan godt vera litt kluss i systemet itte pilleslutt ja.. E vel samma so når ein evt begynne på prevensjon og,då og kan da jo vera litt sånn..
Kjedeli uansett då! Enten kan ho komma på besøk og bli ferdig me da,ellers kan ho la vera (helst!);)

Ja,muli eg skimte ein svak strek.. Men ser ikkje om an e rosa då.. :/
Kan godt vera litt kluss i systemet itte pilleslutt ja.. E vel samma so når ein evt begynne på prevensjon og,då og kan da jo vera litt sånn..
Kjedeli uansett då! Enten kan ho komma på besøk og bli ferdig me da,ellers kan ho la vera (helst!);)
Tar en ny test om to dager itilfelle. Hvis det er festeblødning, har det såvidt blitt produsert hcg. Kan jo håpe, men er sikkert bare kluss!

Kan nok bare vente meg å våkne i natt eller i morgen med den fæle tanta ja! Ugh! Mannen har begynt å si at jeg må si ifra når jeg har el, da skal han ligge oppå, ha ha, han tror det vil funke... Når mannen begynner sånn, da har vi holdt på en stund ja. Et lite frø er så ønsket!!!

ImageUploadedByBV Forum1445628089.395774.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1445628075.846595.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1445628075.846595.jpg
    59,4 KB · Visninger: 74
Back
Topp