Ser fortsatt strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser fortsatt strek!
11 DPO, så har ikke troa. Rfsu tror jeg ikke på før det er tydelig....Synes jeg kan skimpte noe! Hvor mange dpo er du?![]()
Uff prøvd så lenge. Er så lei... Tok en test til bare for the heck of it. Føler jeg ser no, pleier alltid få sterke kveldstester..
Vis vedlegget 142238
Vis vedlegget 142239
Sorry at jeg spammer hele gruppa, er litt lei i dag![]()
Æsj, har altså hatt samme syklus i 10 år, på dagen, men nå, når jeg vil prøve på barn, DA skal både den og PMS symptomene endre seg?Da får jeg begynne å finne utav alt på ny, ser ut for at TR meldte sin ankomst idag, 4 dager før IKM...
Ser noe på testen jeg og. Bare spam i veiUff prøvd så lenge. Er så lei... Tok en test til bare for the heck of it. Føler jeg ser no, pleier alltid få sterke kveldstester..
Vis vedlegget 142238
Vis vedlegget 142239
Sorry at jeg spammer hele gruppa, er litt lei i dag![]()
Noen som vet hva som kan ha skjedd her? Tørket test. Ser ødelagt ut? Eller blir det kun rosa farge om en har hsg i kroppen?
Vis vedlegget 142359
Jeg føler jeg har mistet litt oversikt over hvem som har fått positiv test og er gravid og hvem som ikke er. Har dere lyst å oppdatere dere selv? Jeg har jo ført opp noen da