**** IKM UKE 43 ****

Uff prøvd så lenge. Er så lei... Tok en test til bare for the heck of it. Føler jeg ser no, pleier alltid få sterke kveldstester..

ImageUploadedByBV Forum1445454901.375413.jpg

ImageUploadedByBV Forum1445454970.248071.jpg

Sorry at jeg spammer hele gruppa, er litt lei i dag :(

Æsj, har altså hatt samme syklus i 10 år, på dagen, men nå, når jeg vil prøve på barn, DA skal både den og PMS symptomene endre seg? :( Da får jeg begynne å finne utav alt på ny, ser ut for at TR meldte sin ankomst idag, 4 dager før IKM...

Da kan jeg settes på tr. Lykke til videre alle sammen, enten i terminforum eller i neste ikm gruppe:)

Æsj, har altså hatt samme syklus i 10 år, på dagen, men nå, når jeg vil prøve på barn, DA skal både den og PMS symptomene endre seg? :( Da får jeg begynne å finne utav alt på ny, ser ut for at TR meldte sin ankomst idag, 4 dager før IKM...

Og der stoppet det opp igjen... *river meg i håret* og legger ved dagens test :P
ImageUploadedByBV Forum1445498465.636540.jpg

13 dpo, fortsatt ingen testing!! Tenk at jeg klarer å holde meg helt til ikm uten å svi av en eneste test :D Kan være fordi jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffet denne mnd, og forventer tr i morgen :)

Forventer tr i dag. Men ingen tegn til det enda.. Har bare testet negativt denne uken. Skjønner ingenting, for en merkelig kropp ☺

Noen som vet hva som kan ha skjedd her? Tørket test. Ser ødelagt ut? Eller blir det kun rosa farge om en har hsg i kroppen?
ImageUploadedByBV Forum1445529851.876364.jpg

Jeg føler jeg har mistet litt oversikt over hvem som har fått positiv test og er gravid og hvem som ikke er. Har dere lyst å oppdatere dere selv? Jeg har jo ført opp noen da

Jeg føler jeg har mistet litt oversikt over hvem som har fått positiv test og er gravid og hvem som ikke er. Har dere lyst å oppdatere dere selv? Jeg har jo ført opp noen da

Er ingen andre enn du som kan redigere d første innlegget, hvis d var d du tenkte:) Jeg kan føres på tr.

Back
Topp