**** IKM UKE 43 ****

Sååå usikker på om jeg skal svi av en test eller ikke i kveld :p Har ikke fått tr ennå, men det murrer noe vanvittig... Regner med den bare er litt forsinka og kommer i løpet av natten/morgendagen, men blir jo så innmari nysgjerrig også :p

Har ingen test i hus, så må evt kjøpe RFSU etter jobb nå, men de er vel ikke de beste..

Ta test/ikke ta test? :p

Sååå usikker på om jeg skal svi av en test eller ikke i kveld :p Har ikke fått tr ennå, men det murrer noe vanvittig... Regner med den bare er litt forsinka og kommer i løpet av natten/morgendagen, men blir jo så innmari nysgjerrig også :p

Har ingen test i hus, så må evt kjøpe RFSU etter jobb nå, men de er vel ikke de beste..

Ta test/ikke ta test? :p
Murra sjukt da jeg testa positivt sist, var sikker på at TR kom ;) godt tegn kan det også være!

Da kan jeg settes på tante rød.

ImageUploadedByBV Forum1445679601.822169.jpg

Begynne å bli SÅ lei av denne syklusrotinga. Varierer mellom 34-28. I følge appen (den styrer etter gjennomsnitt) skulle IKM være på onsdag som var. Skjer ingenting. Ikkje bra for utålmodige sjeler :P

CD 29, ingen tr.. Skjønner ingenting :p Ikke har jeg de store murringene og smertene jeg bruker å ha ved tantas ankomst heller..

Dagens ikm damer :-)

♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡

Ccmil pp 1

Plokkfisk

Babystøv

Annabell00 pp 13

Emiliemia

ImageUploadedByBV Forum1445696038.072890.jpg
ImageUploadedByBV Forum1445696061.355896.jpg
ImageUploadedByBV Forum1445696148.547169.jpg

Skulle egentlig ha tanta på besøk idag jeg men fikk det sist søndag som var 8 DPO.. Håpet på at det var festeblødning men d endte opp m at det VAR mens :(

Har hatt skikkelig mensen smerter og stikkinger selv om jeg er ferdig med mens, er liksom på CD7 idag da.. Men når jeg kom hjem gra jobb nå så tenkte jeg.. Jaja.. Skadder ikke å ta en eller to tester :P hehe

Hva kan dere se? Er det en strek der eller?

Da kom tr. Nå håper jeg bare jeg ikke får tidlig el, sån at mannen kommer seg hjem fra jobb i tide.
Noen som vet om jeg skal regne med første dag i mens i dag eller i går når jeg hadde litt mørkere utflod? :)

Da kom tr. Nå håper jeg bare jeg ikke får tidlig el, sån at mannen kommer seg hjem fra jobb i tide.
Noen som vet om jeg skal regne med første dag i mens i dag eller i går når jeg hadde litt mørkere utflod? :)

Min erfaring er at jeg ikke regner med dagen(e) med spotting, men begynner den dagen det slår skikkelig inn :) da stemmer det med syklusen min iallefall, ellers ville jeg hatt TR i 10-12 dager :P

Ingen tegn til tanta her heller! Da jeg er litt små-usikker på ikmdagen ( en gang ila helgen) så venter jeg med mandag for å teste å se:)

Back
Topp