IKM mandag 19. Fikk svak strek i dag. Krysser fingerne. For sterkere i dagene som kommer. Ingen flere billig tester. Så blir vanskelig å sammenligne når jeg må over på butikktest.
Ojoj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM mandag 19. Fikk svak strek i dag. Krysser fingerne. For sterkere i dagene som kommer. Ingen flere billig tester. Så blir vanskelig å sammenligne når jeg må over på butikktest.
Jeg har ømme nå, men hadde ikke forrige gang jeg var gravid. Men husker jeg hadde stive nipples nesten hele tiden, bare husker ikke om det var fra før IKM. Man må hvertfall ikke ha ømme pupper for å være gravid!!! Denne gangen skjønte jeg det på murring i magen og dunking i korsrygren + unormalt tørr i munnen og ekstra sulten.Er det vanlig å IKKE ha ømme bryster mellom EL og IKM når en er gravid?
Føler alle som er gravide har ømme bryst eller brystvorter...
Jeg synes jeg kan skimte en svaaaak strek!!8dpo. Testen ser blenda ut, eller er det en svaaaaak strek?Har ikke stor tro på at det har klaffet, men kan jo håpe. Vis vedlegget 141475
Ja, får håpe detJeg synes jeg kan skimte en svaaaak strek!!Krysser fingrene for deg!
Ikke mist håpet!!
Spennende! Lover godt det!Oh my god!! Tok en annen test enn BT. For jeg er redd det skulle være skyggestrek. Fikk også strek på denne!!! Weeee!! Håper på sterkere i morgen![]()
![]()
Ebay test tatt i kveld...bare to timer siden sist jeg var på do![]()
![]()
![]()
Tror ikke mine egne øyne!!!!!!Vis vedlegget 141561
Hvisker såvidt et takk tilbake. Må få et "gravid" på den digitale før jeg tar helt avHvisker gratulerer![]()
Hvor mange dpo?
Ebay test tatt i kveld...bare to timer siden sist jeg var på do![]()
![]()
![]()
Tror ikke mine egne øyne!!!!!!Vis vedlegget 141561
Tusen takk!Åå! Så gøy!Gratulera!
)
Har du flere bilder av testen?Kjenner jeg er redd jeg har fått streksyn etter å ha sett på testen MANGE ganger i løpet av dagen...
Gratulerer alle sammen med positive tester!
Her går vi over på pp4 da tanta kom nå
Takk :*Kjedelig.. Men lykke te me pp4!![]()