**** IKM UKE 43 ****

Tiden går sakte ja!!

Men dere. Hadde plutselig Utflod i dag som var veldig lik el-slim.. Så tror vi prøver en runde i kveld selv om det er tidlig i forhold til syklus.. Tør ikke la være ;) nå skulle jeg hatt en el-test!!!

Da har jeg bestillt med EL-test for første gang!!! Nå vil jeg ha baby ;) Hehe... For se om det funker... Noen råd til første gangs bruker elr er det bare å begynne å teste når de kommer?

Hei! Trodde først jeg skulle være på uke 42, men da det ble sykluskrøll så ser det ut som ikm blir den 21.10. Pp3

CD 8 i dag.. Begynte på EL-testing i går. Vet at det egentlig er for tidlig, men er så utålmodig, og føler det hjelper litt å gjøre noe..

Her harbjeg vært hos gyn idag og fått crinone....så nå.må bare tålmodig vente på EL.... Spennende og håper at det er det lille ekstra vi trenger. Da kan det hende at ikm.må endres etterhvert for jeg vil jo få mye lenger lutealfase... Men ser i første omgang når EL blir

Har glemt meg. Ikm 22.10 pp 2

Syntes ikke noe om det:confused:
Er sånn heldig som er kvalm og spyr i 8 mnd når jeg er gravid, kan slippe det i forkant av evt en graviditet!:woot:

Syntes ikke noe om det:confused:
Er sånn heldig som er kvalm og spyr i 8 mnd når jeg er gravid, kan slippe det i forkant av evt en graviditet!:woot:
Etter sist graviditet så har jeg begynt å bli skikkelig kvalm som.pms symptom :oops: og ofte veldig kvalm etter noen.dager med Tr også....som om ikke tantebesøk er ille nokbi seg selv....

Aldri vært sånn som dette før.
5 år siden jeg var gravid sist...
Hatt noen TR besøk på de årene!

Kvalme er så fælt :/ hadde til uke 16/17 forrige gang... blæææ... men ikke i forbindelse med el..

Jeg har el om noen dager.. har dere sex hver dag eller annenhver dag de fruktbare dagene?

Hallais damer! :) eg slenge meg me her eg og :D Har nett begynt me "prøving" igjen, so tenke å kalla denna pp for den første :) TR e her på fjerde dagen no, rekna me ho e ute te helgo og eg kan begynna å testa EL :-D

CD 6 og TR er heldigvis borte igjen for denne gang. Måtte det vare i mange måneder til :D Nå er det bare å vente på at aksjeinnlegg skal begynne for fullt ;)

CD7 og er på vei t Ålborg m jentene mine :D gubben kjæm hjæm ikveld og får ikkje se han før på søndag :( men kan bare glede mæ får da bynner EL testing og er da på CD 10 :D

Back
Topp