Babyønske95
Flørter med forumet
Jeg kan settes på TR.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var vel bare en lureskygge på BP tidligtest igår, synes jeg leste noe om dette her inne at de er kjent for det..
er mest sannsynlig 10/11 DPO@Klarforbaby skjønner frustrasjonen din!
Sitter her selv og skjønner ikke egen kropp og syklus. Skulle egentlig hatt tr i dag men ingen tegn til det verken med temperaturdipp (kommer vanligvis dagen før) eller annet (dog har jeg lite symptomer rundt tr). Har testet negativt på CB ultratidlig så tenker jeg heller ikke er gravid. Har hatt regelmessige sykluser ellersKan settes på TR for den kommer nok snart!
haha, huff. I-landsproblematikk, altså!
TR kom@Babybel26 og @Ine81, dere hadde IKM i går. Hvordan går det med dere?
Takk som spør! Ja, jeg må jo følge litt ekstra med for å holde lista oppdatertHvordan går det med dig, Irrgrønn?
Føles som at du sjekker jo inn med alle og passer på alt, men hvordan har DU det? Er du snart i gang med testing?![]()
Tempen min var kjemperar etter EL denne gangen!! Så egentlig ingen stigning i det hele tatt di første 3 dagene etter mistenkt EL. Men så kom det en betydelig hopp, og det må ha skjedd EL sia jeg er jo gravid nåTakk som spør! Ja, jeg må jo følge litt ekstra med for å holde lista oppdatertOg så er det spennende å følge med på dere andre når det ikke er så mye å rapportere om selv. Jeg er jo sist ut i gruppa, siden eggløsning kom litt senere enn vanlig (hvis den kom i det hele tatt, tempen min er litt rar). Egentlig skulle jeg kanskje akkurat bikket over i uke 43. Er 9 dpo i dag, og tok første test nå! Det var ikke mye å skimte på den foreløpig, men det er jo fortsatt noen dager igjen det kan skje på!

Jeg synes dette ser fint utSkulle veldig gjerne hatt litt tydeligere streker, men er jo noe stigning her?
Har for øvrig sett at noen skrev her inne at MS batch 11 hadde litt dårlig med fargestoff, og det er de jeg har, så mulig jeg må kjøpe en annen pakke for å forhåpentligvis få senket skuldrene litt![]()

Står på pakken, lot. nummer slutter i tilfelle på 11Jeg synes dette ser fint utMine make sure er også dårlig synes jeg. Skal jammen sjekke batch etterpå! Hvor ser man at det står 11 isåfall?
![]()

Så kjiptJeg kan settes på TRTestene blir svakere. Øverste fra i går kveld 13 DPO, og nederste i dag 14 DPO på morgenurin. Nå håper jeg bare kroppen ordner opp slik at vi kan fortsette prøvingen
Vis vedlegget 472582
Gratulerer alle gravideog til resten - lykke til på neste runde
![]()

Så leit å se, sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til videreJeg kan settes på TRTestene blir svakere. Øverste fra i går kveld 13 DPO, og nederste i dag 14 DPO på morgenurin. Nå håper jeg bare kroppen ordner opp slik at vi kan fortsette prøvingen
Vis vedlegget 472582
![]()

Neeei! Det er jo ikke den veien vi vil det skal gå!Jeg kan settes på TRTestene blir svakere. Øverste fra i går kveld 13 DPO, og nederste i dag 14 DPO på morgenurin. Nå håper jeg bare kroppen ordner opp slik at vi kan fortsette prøvingen
Vis vedlegget 472582
![]()
Noen får sterkere tester om kvelden, så jeg håper det bare er det, og at det kommer seg igjen i morgen. Men setter deg på TR, slik du ber om, så får du si ifra hvis det likevel skulle snu igjen! 
Så gøy å se14DPO. Syntes dette var egentlig veldig interessant… to dager sia, 0.21. I går, 0.35. I dag, 0.42. Altså… helt perfekt dobling på streken på to dager, med perfekt halvveis dagen i mellom
Di sier jo at HCGn skal ca dobles hver 48 timer, ser ut som det stemmer!
Vet at strek utvikling er ikke en perfekt måte å male hvor bra en graviditet går, men… syns likevel at det er artig å se![]()
Det er Premom appen, legger dem in som eggløsningstesterSå gøy å sehva heter denne appen som du bruker?