IKM uke 42

Fortsatt ikke TR her.. dag 28 i syklus. Fått tr på dag 26-27 helt konsekvent de siste årene. Fortsatt ingenting som minner om vanlige menssymptomer, og egentlig ingenting som minner om graviditet heller. Ganske sikker på at jeg har hatt el, men har ikke testet.

Negativ test i går. Tom for tester, og har egentlig ikke tenkt å kjøpe flere før neste syklus.

Syns det er så frustrerende at på første pp så skulle kroppen plutselig bestemme seg for å tulle til hele systemet:scratch Snakk om å gjøre meg stressa liksom..

Sitter på jobb, nå etter lunsj fikk jeg en lynende smerte fra midt under i underlivet og strålet opp til magen, varte ca i 1 min og var ubehagelig å sitte.. er nå øm når jeg trykker på magen. Noen som har vært borti lignende? Hva kan det være? Hilsen ei som kjenner og prøver å tolke ALT av symptomer:hilarious: er mest sannsynlig 10/11 DPO

@Klarforbaby skjønner frustrasjonen din!

Sitter her selv og skjønner ikke egen kropp og syklus. Skulle egentlig hatt tr i dag men ingen tegn til det verken med temperaturdipp (kommer vanligvis dagen før) eller annet (dog har jeg lite symptomer rundt tr). Har testet negativt på CB ultratidlig så tenker jeg heller ikke er gravid. Har hatt regelmessige sykluser ellers :( Kan settes på TR for den kommer nok snart!

@Klarforbaby skjønner frustrasjonen din!

Sitter her selv og skjønner ikke egen kropp og syklus. Skulle egentlig hatt tr i dag men ingen tegn til det verken med temperaturdipp (kommer vanligvis dagen før) eller annet (dog har jeg lite symptomer rundt tr). Har testet negativt på CB ultratidlig så tenker jeg heller ikke er gravid. Har hatt regelmessige sykluser ellers :( Kan settes på TR for den kommer nok snart!

:Heartred :Heartred

Frustrerende når vi verken får positiv test ELLER tr. Når testen er negativ nå så vil jeg jo helst at tanta bare skal komme så fort som mulig slik at ny syklus starter og vi kan sette i gang igjen. Uutholdelig å måtte vente på tr når man nettopp har brukt den siste uka på å vente på å kunne teste:sick009 haha, huff. I-landsproblematikk, altså!

Hvordan går det med dig, Irrgrønn? :love017
Føles som at du sjekker jo inn med alle og passer på alt, men hvordan har DU det? Er du snart i gang med testing? :smiley-bounce012
Takk som spør! Ja, jeg må jo følge litt ekstra med for å holde lista oppdatert ;) Og så er det spennende å følge med på dere andre når det ikke er så mye å rapportere om selv. Jeg er jo sist ut i gruppa, siden eggløsning kom litt senere enn vanlig (hvis den kom i det hele tatt, tempen min er litt rar). Egentlig skulle jeg kanskje akkurat bikket over i uke 43. Er 9 dpo i dag, og tok første test nå! Det var ikke mye å skimte på den foreløpig, men det er jo fortsatt noen dager igjen det kan skje på!

Vedlegg

• IMG_3221.jpeg
    IMG_3221.jpeg
    402,5 KB · Visninger: 34
Last edited:
Takk som spør! Ja, jeg må jo følge litt ekstra med for å holde lista oppdatert ;) Og så er det spennende å følge med på dere andre når det ikke er så mye å rapportere om selv. Jeg er jo sist ut i gruppa, siden eggløsning kom litt senere enn vanlig (hvis den kom i det hele tatt, tempen min er litt rar). Egentlig skulle jeg kanskje akkurat bikket over i uke 43. Er 9 dpo i dag, og tok første test nå! Det var ikke mye å skimte på den foreløpig, men det er jo fortsatt noen dager igjen det kan skje på!
Tempen min var kjemperar etter EL denne gangen!! Så egentlig ingen stigning i det hele tatt di første 3 dagene etter mistenkt EL. Men så kom det en betydelig hopp, og det må ha skjedd EL sia jeg er jo gravid nå :angelic:
Håper din rar EL blir og til spire :smiley-bounce012

Og ja, 9DPO er jo fortsatt tidlig; du må hold oss oppdatert!

14DPO. Syntes dette var egentlig veldig interessant… to dager sia, 0.21. I går, 0.35. I dag, 0.42. Altså… helt perfekt dobling på streken på to dager, med perfekt halvveis dagen i mellom :hilarious:
Di sier jo at HCGn skal ca dobles hver 48 timer, ser ut som det stemmer! :laughing002
Vet at strek utvikling er ikke en perfekt måte å male hvor bra en graviditet går, men… syns likevel at det er artig å se :love7

Vedlegg

• IMG_3732.jpeg
    IMG_3732.jpeg
    207,1 KB · Visninger: 59
  • IMG_3748.jpeg
    IMG_3748.jpeg
    131,1 KB · Visninger: 59
Skulle veldig gjerne hatt litt tydeligere streker, men er jo noe stigning her? :nailbiting:

Har for øvrig sett at noen skrev her inne at MS batch 11 hadde litt dårlig med fargestoff, og det er de jeg har, så mulig jeg må kjøpe en annen pakke for å forhåpentligvis få senket skuldrene litt:Heartpink

Vedlegg

• IMG_5154.jpeg
    IMG_5154.jpeg
    690,2 KB · Visninger: 61
Skulle veldig gjerne hatt litt tydeligere streker, men er jo noe stigning her? :nailbiting:

Har for øvrig sett at noen skrev her inne at MS batch 11 hadde litt dårlig med fargestoff, og det er de jeg har, så mulig jeg må kjøpe en annen pakke for å forhåpentligvis få senket skuldrene litt:Heartpink
Jeg synes dette ser fint ut ❤️ Mine make sure er også dårlig synes jeg. Skal jammen sjekke batch etterpå! Hvor ser man at det står 11 isåfall? :shy:

Jeg kan settes på TR ❤️ Testene blir svakere. Øverste fra i går kveld 13 DPO, og nederste i dag 14 DPO på morgenurin. Nå håper jeg bare kroppen ordner opp slik at vi kan fortsette prøvingen ❤️
20251016_081507.jpg

Gratulerer alle gravide ❤️ og til resten - lykke til på neste runde ❤️

Jeg kan settes på TR ❤️ Testene blir svakere. Øverste fra i går kveld 13 DPO, og nederste i dag 14 DPO på morgenurin. Nå håper jeg bare kroppen ordner opp slik at vi kan fortsette prøvingen ❤️
Vis vedlegget 472582

Så kjipt :sad010
Håper det sitter neste gang. Lykke til, stor klem til deg :Heartbigred

Vis vedlegget 472582

Neeei! Det er jo ikke den veien vi vil det skal gå! :sorry: Noen får sterkere tester om kvelden, så jeg håper det bare er det, og at det kommer seg igjen i morgen. Men setter deg på TR, slik du ber om, så får du si ifra hvis det likevel skulle snu igjen! :Heartred

14DPO. Syntes dette var egentlig veldig interessant… to dager sia, 0.21. I går, 0.35. I dag, 0.42. Altså… helt perfekt dobling på streken på to dager, med perfekt halvveis dagen i mellom :hilarious:
Di sier jo at HCGn skal ca dobles hver 48 timer, ser ut som det stemmer! :laughing002
Vet at strek utvikling er ikke en perfekt måte å male hvor bra en graviditet går, men… syns likevel at det er artig å se :love7
Så gøy å se❤️ hva heter denne appen som du bruker?

Back
Topp