NogM24
Flørter med forumet
Jeg har også testet negativt i dag, men det er fortsatt supertidlig (fikk vel positiv på 11 dpo sist) så jeg gir ikke opp foreløpigTestetøsen testet negativt i dag igjen, 8dpo. Hvor mange dpo før jeg skal gi opp?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også testet negativt i dag, men det er fortsatt supertidlig (fikk vel positiv på 11 dpo sist) så jeg gir ikke opp foreløpigTestetøsen testet negativt i dag igjen, 8dpo. Hvor mange dpo før jeg skal gi opp?

Egentlig ganske lite symptomer, blir mindre og mindre egentlig. Hadde ganske såre brystvorter men nå er de ganske vanlige. Ellers er jeg mye lei meg og har humørsvingninger men dette er veldig vanlig for meg da jeg sliter med pmdd (alvorlig pms). Så normal syklus for meg er et slit i seg selv, så kjenner det blir litt ekstra tungt når man håper så myeHvordan har symptomene til alle i dpo land vært i dag? Her har jeg kjent på veldig vonde murringer i mage og korsrygg, hodepine og kvalme. 8dpo og negativ test.
Har egentlig ikke kjent noe som helst i dag, 8 dpoHvordan har symptomene til alle i dpo land vært i dag? Her har jeg kjent på veldig vonde murringer i mage og korsrygg, hodepine og kvalme. 8dpo og negativ test.
Litt ømme brystvorter bare, men det har jeg hatt hele tiden etter elMasse murringer og vondt i korsryggen her også, men det hadde jeg forrige måned også, bare at nå er det på høyre side og ikke venstre. 7 dpo idag, skal prøve å vente å teste til fredagHvordan har symptomene til alle i dpo land vært i dag? Her har jeg kjent på veldig vonde murringer i mage og korsrygg, hodepine og kvalme. 8dpo og negativ test.
Ååh det er jo enda tidlig da! Har du vært gravid tidligere? I såfall hvor mange dpo har du brukt å være med positiv test?Hvordan har symptomene til alle i dpo land vært i dag? Her har jeg kjent på veldig vonde murringer i mage og korsrygg, hodepine og kvalme. 8dpo og negativ test.
Hvis alt går som det skal så bruker dette bli til rosa streker 9 dpo på kvelden.. Nå kjenner jeg på at tiden går litt sakte
Har vært gravid 3 ganger på 1,5 år. Første gangen testet jeg ikke før ikm. Gang nr 2 fikk jeg positiv 8 dpo og gang nr 3 positiv på 11 dpoÅåh det er jo enda tidlig da! Har du vært gravid tidligere? I såfall hvor mange dpo har du brukt å være med positiv test?
Er 7 dpo, føler meg veldig trist å murringer i magen.. men har ellers ingen symptomer. Livmortappen er høy, vendt innover og plugget med slim. Har faktisk vært så lur å skrevet ned alt fra de andre gangene vi har prøvd så dette stemmer helt med de gangene jeg faktisk har vært gravid.
Tatt to tester i dag, en morgenen og en nå i kveld. Begge har skygger på seg, det får jeg ikke når jeg ikke er gravidHvis alt går som det skal så bruker dette bli til rosa streker 9 dpo på kvelden.. Nå kjenner jeg på at tiden går litt sakte
![]()
Oi så spennende! Krysser fingre for babystrek snart
Blenda her også, 9dpoTulla, måtte bare ta en test i morges, og den var det ikke mye å se på
Vis vedlegget 471935

Fikk også negativ i dag, 9dpo…Blenda her også, 9dpo![]()
Jeg kjenner også på en ekstrem testetrangTulla, måtte bare ta en test i morges, og den var det ikke mye å se på
Vis vedlegget 471935
Vurderer sterkt å kjøpe en test i dagNei, 9DPO er fortsatt tidlig…Fikk også negativ i dag, 9dpo…
Jeg har vært gravid 1 gang før (selvbestemt abort da) og da fikk jeg veldig lav HRV på klokka litt i forkant av positiv test og selvfølgelig etterpå. Nå har jeg også svært lav HRV så håper veldig det betyr noe… kommer ikke på andre årsaker til at den er så lav nå. Men hvis jeg er gravid føler jeg at jeg burde fått en svak strek i dag(?)

Jeg ser noe!!!Tok en ny nå. Hvis dette er nok et skyggepartibså blir jeg så frustrert![]()

Ser!!Tok en ny nå. Hvis dette er nok et skyggepartibså blir jeg så frustrert![]()

Ser!! Hold oss oppdatert hvis du tester merTok en ny nå. Hvis dette er nok et skyggepartibså blir jeg så frustrert![]()
Ser noe her, håper det utvikler seg!Tok en ny nå. Hvis dette er nok et skyggepartibså blir jeg så frustrert![]()