IKM uke 42

Hvordan har symptomene til alle i dpo land vært i dag? Her har jeg kjent på veldig vonde murringer i mage og korsrygg, hodepine og kvalme. 8dpo og negativ test.

Hvordan har symptomene til alle i dpo land vært i dag? Her har jeg kjent på veldig vonde murringer i mage og korsrygg, hodepine og kvalme. 8dpo og negativ test.
Egentlig ganske lite symptomer, blir mindre og mindre egentlig. Hadde ganske såre brystvorter men nå er de ganske vanlige. Ellers er jeg mye lei meg og har humørsvingninger men dette er veldig vanlig for meg da jeg sliter med pmdd (alvorlig pms). Så normal syklus for meg er et slit i seg selv, så kjenner det blir litt ekstra tungt når man håper så mye :(

Masse murringer og vondt i korsryggen her også, men det hadde jeg forrige måned også, bare at nå er det på høyre side og ikke venstre. 7 dpo idag, skal prøve å vente å teste til fredag

Ååh det er jo enda tidlig da! Har du vært gravid tidligere? I såfall hvor mange dpo har du brukt å være med positiv test?

Er 7 dpo, føler meg veldig trist å murringer i magen.. men har ellers ingen symptomer. Livmortappen er høy, vendt innover og plugget med slim. Har faktisk vært så lur å skrevet ned alt fra de andre gangene vi har prøvd så dette stemmer helt med de gangene jeg faktisk har vært gravid.
Tatt to tester i dag, en morgenen og en nå i kveld. Begge har skygger på seg, det får jeg ikke når jeg ikke er gravid :nailbiting: Hvis alt går som det skal så bruker dette bli til rosa streker 9 dpo på kvelden.. Nå kjenner jeg på at tiden går litt sakte:angelic:

Ååh det er jo enda tidlig da! Har du vært gravid tidligere? I såfall hvor mange dpo har du brukt å være med positiv test?

Er 7 dpo, føler meg veldig trist å murringer i magen.. men har ellers ingen symptomer. Livmortappen er høy, vendt innover og plugget med slim. Har faktisk vært så lur å skrevet ned alt fra de andre gangene vi har prøvd så dette stemmer helt med de gangene jeg faktisk har vært gravid.
Tatt to tester i dag, en morgenen og en nå i kveld. Begge har skygger på seg, det får jeg ikke når jeg ikke er gravid :nailbiting: Hvis alt går som det skal så bruker dette bli til rosa streker 9 dpo på kvelden.. Nå kjenner jeg på at tiden går litt sakte:angelic:
Har vært gravid 3 ganger på 1,5 år. Første gangen testet jeg ikke før ikm. Gang nr 2 fikk jeg positiv 8 dpo og gang nr 3 positiv på 11 dpo :Heartred Oi så spennende! Krysser fingre for babystrek snart:hello2

Tulla, måtte bare ta en test i morges, og den var det ikke mye å se på
IMG_0316.jpeg

Blenda her også, 9dpo :hilarious:
Fikk også negativ i dag, 9dpo…
Jeg har vært gravid 1 gang før (selvbestemt abort da) og da fikk jeg veldig lav HRV på klokka litt i forkant av positiv test og selvfølgelig etterpå. Nå har jeg også svært lav HRV så håper veldig det betyr noe… kommer ikke på andre årsaker til at den er så lav nå. Men hvis jeg er gravid føler jeg at jeg burde fått en svak strek i dag(?)

Fikk også negativ i dag, 9dpo…
Jeg har vært gravid 1 gang før (selvbestemt abort da) og da fikk jeg veldig lav HRV på klokka litt i forkant av positiv test og selvfølgelig etterpå. Nå har jeg også svært lav HRV så håper veldig det betyr noe… kommer ikke på andre årsaker til at den er så lav nå. Men hvis jeg er gravid føler jeg at jeg burde fått en svak strek i dag(?)
Nei, 9DPO er fortsatt tidlig…

Var nettopp innom butikken for å kjøpe nå til min pause, hadde det ikke stått en bekjent i kassa hadde jeg lett kjøpt mæ en eller to tester for å ta på lunsj pausen min :hilarious:
Er jo bare 7dpo men har fortsatt veldig vondt i puppene og magen har vart lit rar sia i går. I natt fikk jeg endelig sove veldig bra helt fra når jeg la meg til jeg våknet, og da var tempen på en veldig fin 36,6 :smiley-bounce012
Vanligvis/før EL er den ca 36,2.
Ellers er jeg ekstremt sliten, følte at jeg sku sove allerede 17:30 i går ettermiddag… og så har jeg rare drømmer (som vanlig når jeg er ca 6-8 DPO).
Skal prøve å ikke teste i dag, men frister veldig :angelic:
Håper det blir mange positive tester i helga :love7

9 dpo i dag og føler fortsatt ikke noen særlig testetrang. Vurderte å ta en test i dag, men så glemte jeg det i dag tidlig så da får jeg se i morgen :p murret litt i går, men ellers ingen symptomer på noe som helst. Fikk jo bare lagt inn aksjer 1 gang denne pp, dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, så har nok ikke de største forventingene denne gangen :Heartred

Back
Topp