IKM UKE 42

5 dpo, og litt murringer i magen. Gleder meg så til å begynne å teste! De to første ungene satt på første prøveperiode, så forventningene er jo selvsagt urealistisk høye :hilarious: noen nye tester for dere som har kommet litt lenger ned i dpo- løypa?

Fikk SMS at jeg får tester i posten idag, er litt tidlig... men tror jeg kommer til å teste fremt il testdao 13.10 klarer ikke mer

Tok en i dag (har IKM mellom 14-16/10), 28-30 dager.
Har ømme pupper, murringer i mage og drit vondt i ryggen (halebenet veldig). Vet ikke om det er tilfeldig eller bare at ryggen har klikka litt.

Slik ser testen ut i dag, får prøve igjen om et par dager. Vanskelig hahaha.....
43E3EE13-E565-4771-AA27-2AD572D6F748.jpeg

9/10 dpo:
Testen til høyre er fra igår kveld. Venstre fra idag tidlig :) Strekene kom innen fristen på begge.
C93B13F1-E68E-4461-B5C0-217A24FB3B5D.jpeg

Last edited:
Så kjekt Å se tester å dere som har negativ har fortsatt en del dager på dere

Hvordan går det med dere? Har dere noen følelse på denne pp? Symptomer? Startet testinga? :happy::hilarious:

Jeg er 6dpo i dag, fant noen eldgamle tester fra ebay som jeg tok i dag... Why? Haha testtrangen blir for stor nå asså.... Murringer hele tiden (som kan være forberedelser til mensen)... Kan ikke huske at sist pp gikk så sakte:hilarious:

Haha , jeg er 99% sikker på at det går. Ingenting galt med meg og fruktbarhet ligger i familien. Hadde også kjempe fine prøver. Fikk også satt inn to egg, så vet ikke...har egentlig ikke hatt noe særlig tvil

Har mye stikking, virker som eggstokkene er litt hovne igjenn, andpusten konstant (usikker om det er graviditet eller stimulering), høres ut som en 80 åring med kols når jeg går sulten

Testene kom i posten må nettopp å jeg måtte ta en test

Vedlegg

• A74C4A17-2985-4809-9E3E-E80A3ECDD194.jpeg
    A74C4A17-2985-4809-9E3E-E80A3ECDD194.jpeg
    10,3 KB · Visninger: 157
  • 0165D08C-DFE6-4BDF-83BA-FFF52CB8BFF0.jpeg
    0165D08C-DFE6-4BDF-83BA-FFF52CB8BFF0.jpeg
    23,7 KB · Visninger: 147
Haha , jeg er 99% sikker på at det går. Ingenting galt med meg og fruktbarhet ligger i familien. Hadde også kjempe fine prøver. Fikk også satt inn to egg, så vet ikke...har egentlig ikke hatt noe særlig tvil

Har mye stikking, virker som eggstokkene er litt hovne igjenn, andpusten konstant (usikker om det er graviditet eller stimulering), høres ut som en 80 åring med kols når jeg går sulten
Ser at du hadde rett!! :happy::happy:

8 dpo her. Blenda foreløpig, men litt tidlig :p jeg har igrunn en god følelse for denne perioden. La inn masse aksjer, brukte solvipect før el og ananas nå i dpo land. Mindre stress på jobb, spiser og drikker godt. Hmmm. Vi får se da de neste dagene :D

Gratulerer så mye til dere med positive tester. Så kjekt!!

Der er det jo en strek:happy::happy::happy:Gratulerer! Hvor mange dpo er du?

Er 9 dager siden innsett (01.10.20) , hadde uttak 28.09 så det er jo 12 dpo om man regner med idag og uttak

5 dpo :happy:
Hadde litt mer spotting i går kveld, friskt blod denne gang. Ytterst lite, ikkje nok til å fylle et truseinnlegg.
I dag er det fremdeles litt smårester, brunlig spotting. Foreløpig mindre enn i går.

Forstår veldig lite av denne syklusen, men prøver å tenke minst mulig på det :rolleyes: Lite eg kan gjør med noe som helst før eg er ordentlig i gang med tr. Ser for meg at syklusen har rotet, så eg har egentlig avskrevet denne pp!
Må si at sånne uforklarlige fenomen ikkje er det kjekkeste eg vet :eek:
Men men - time will show ;)

Fremdeles bestemt på å vente med testing fram til IKM/dagen etter :p:D

VELDIG koselig å se fleire postive tester her inne nå :Heartpink
Håper å se MANGE listet under "gravid" etter hvert :Heartpink

Så godt å se positive tester! Håper det kommer mange flere ila de neste dagene ❤ Jeg er 9/10 dpo i dag, men testetrangen har latt vente på seg siden jeg føler meg rimelig sikker på at det ikke ble noe av denne PP. Lykke til, alle sammen! :)

Back
Topp