Huff så kjedelig. Hadde håpet at det skulle klaffe for deg denne ppNegativ test her, 12 dpo. Så da blir det nok dessverre enda en ny pp her. Tar litt tid å få tr, for må slutte med Lutinus først og så må det gå ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedelig. Hadde håpet at det skulle klaffe for deg denne ppNegativ test her, 12 dpo. Så da blir det nok dessverre enda en ny pp her. Tar litt tid å få tr, for må slutte med Lutinus først og så må det gå ut.
så tristNegativ test her, 12 dpo. Så da blir det nok dessverre enda en ny pp her. Tar litt tid å få tr, for må slutte med Lutinus først og så må det gå ut.
Vis vedlegget 82641
Og jeg som var så sikker på at det ikke hadde klaffet denne måneden. Nå må det bare spire og gro hele veien.
Bra at du ikke har mistet håpet. Det er få som får positiv test 7-8 dpoGratulerer så mye!!! glad på deres vegne! Testet neg i dag, men håper enda, er bare 7-8dpo i dag. Prøvde en test som man kan teste tidlig med. Men negativ. Håper på positiv senere sammen med mange mange flere!!!
Det er bare å sette meg på tr. Kom igår kveld. Kroppen min er tydeligvis ikke normal igjen etter MA i juli![]()
Negativ test her, 12 dpo. Så da blir det nok dessverre enda en ny pp her. Tar litt tid å få tr, for må slutte med Lutinus først og så må det gå ut.
Vis vedlegget 82804
I dag er jeg 12dpo og den brune utfloden gav seg på lørdag. Hva tror dere? Kom innenfor tidsfristen denne, men vises kanskje litt dårlig på bildet. Kjenner at håpet stiger...
GratulererVis vedlegget 82804
I dag er jeg 12dpo og den brune utfloden gav seg på lørdag. Hva tror dere? Kom innenfor tidsfristen denne, men vises kanskje litt dårlig på bildet. Kjenner at håpet stiger...
Oi oiJeg ser! Si ifra når du vil flyttes til gravid
Edit: Gratulerer!
Gratulerer![]()
Da var den store ikm dagen her
Ser jeg har satt meg opp på ikm imorgen... Men ff flyttet streken min en dag tilbake.
Så du kan sette meg opp på gravid på denne trådenså får vi se hvor lenge det varer
Vis vedlegget 82807
Enn så lenge.... HURRA !!!![]()
Jeg roper takkGratulerer!
Hvisker GratulererVis vedlegget 82804