***IKM UKE 42***

Negativ test her, 12 dpo. Så da blir det nok dessverre enda en ny pp her. Tar litt tid å få tr, for må slutte med Lutinus først og så må det gå ut.
Huff så kjedelig. Hadde håpet at det skulle klaffe for deg denne pp

Gratulerer så mye!!! glad på deres vegne! Testet neg i dag, men håper enda, er bare 7-8dpo i dag. Prøvde en test som man kan teste tidlig med. Men negativ. Håper på positiv senere sammen med mange mange flere!!!
Bra at du ikke har mistet håpet. Det er få som får positiv test 7-8 dpo:-)

9 dpo og negativ test idag :( nå venter jeg til helga før jeg orker å teste igjen om ikke mens kommer når den skal. Ikm torsdag. Vet jo at det er tidlig ennå, men Har ikke trua på denne pp :/ blæh!

Last edited:
AFA og Romle har IKM i dag. Har dere testet?

Gi meg beskjed om dere vil flyttes på lista :D

Det er bare å sette meg på tr. Kom igår kveld. Kroppen min er tydeligvis ikke normal igjen etter MA i juli :(

Det er bare å sette meg på tr. Kom igår kveld. Kroppen min er tydeligvis ikke normal igjen etter MA i juli :(

Æsj! Dumme tanta:(

Jeg hadde MA i mai og kroppen min var også veldig i ulaget i et par sykluser etterpå, men fikk positiv test i går pp 3 etter MA (da mannen er borte annenhver EL).

Så IKKE mist håpet, det klaffer igjen snart ;)

Merker jeg begynner å bli utålmodig ang å teste :p 9 dpo i dag. Har ikke merket noe spess symptomer men hatt noe lignende el smerter til og fra siden torsdag. Har ikke pms som sist pp :p

Back
Topp