***IKM UKE 42***

Det skjer noe her også ;p stram i magen og er ekstremt oppblåst. Promper i eningen, haha. Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, og at vi kommer til å bruke lang tid på dette (er pp2) .Tørr egentlig ikke å tro noe annet, for da blir jeg såå skuffa. Bedre å bli positivt overrasket synes jeg. Har murringer jeg også, men jeg er bare 3dpo, så lurer på om det kan være ettervirkninger fra el ? :p tror nemlig det var litt sånn forrige mnd også :O

Samme her, også pp2 og er ganske negativ, (desverre :(). Får bare vente og se, kanskje vi blir positivt overrasket :)
Når begynner dere med g-tester? Jeg er 5 dpo ifølge mine egne beregninger (ikke tatt el-test).

Samme her, også pp2 og er ganske negativ, (desverre :(). Får bare vente og se, kanskje vi blir positivt overrasket :)
Når begynner dere med g-tester? Jeg er 5 dpo ifølge mine egne beregninger (ikke tatt el-test).
Mange begynner 8 dpo. Men egget kan jo feste seg 10 dpo så da vil du jo ikke få utslag før 11 dpo

Det sies vel at testen er 99 % sikker om du tar den dagen du forventer mens☺️ Men tror dette er veldig inviduelt, men tidligst 4 dager før?!

Mange begynner 8 dpo. Men egget kan jo feste seg 10 dpo så da vil du jo ikke få utslag før 11 dpo

Ei venninne fikk svakt positiv på g-test 10 dpo ;) Jeg skal PRØVE å vente til uke 42, hehe :p
Men hvor lenge vil dere vente? :D

Ei venninne fikk svakt positiv på g-test 10 dpo ;) Jeg skal PRØVE å vente til uke 42, hehe :p
Men hvor lenge vil dere vente? :D
Ja hvis egget fester seg tidlig vil du jo kunne få positiv tidligere. Bare ikke mist håpet hvis den blir negativ ;) jeg blir ikke å teste før tr uteblir. Tom for g-tester så venter for å se om jeg virkelig trenger å teste ;)

Jeg håper å klare å vente til etter IKM. Men, vi får se. Har massevis av tester liggende, og pleier å overbevise meg selv i svake øyeblikk om morgenen:rolleyes:

Jeg er vel 3-4 dpo her. Så blir nok ennå en stund før jeg kan teste. Sist fikk jeg ikke pos test før nesten en uke over ikm.. Så tenker om en 8-10 dager tar jeg en test ;)

Ja hvis egget fester seg tidlig vil du jo kunne få positiv tidligere. Bare ikke mist håpet hvis den blir negativ ;) jeg blir ikke å teste før tr uteblir. Tom for g-tester så venter for å se om jeg virkelig trenger å teste ;)

Tom for tester *krise*, må alltid ha tester tilgjengelig jeg, hehe ;) Du får kjøpe en (eller mange) når du føler tiden er inne for å teste da :)

Kan godt flytte min ikm til lørdag 18. For hadde mest sannsynlig el lørdag tror jeg. Da har det gått 14 dager ca.

Har 2 cbd og 1 a1. Men hadde håpet dette skulle være siste pp ;) cbd tat jeg for å vite om streken virkelig er en strek :D

Åjaaa, kom på jeg må kjøpe cbd jeg også(takk for det :D), føler det blir litt mer virkelig når det står antall uker. Fikk iallefall den følelsen sist :)

Vil bare opplyse om at jeg flytter over til uke 43. Ukult å måtte vente enda lenger, men dette blir en lang syklus gitt. Lykke til alle sammen :)

Vil bare opplyse om at jeg flytter over til uke 43. Ukult å måtte vente enda lenger, men dette blir en lang syklus gitt. Lykke til alle sammen :)
Vi ses der! :P

Jeg kan nok også strykes fra listen -min IKM tipper nok over i uke 43 :)

Back
Topp