SpennendeHar litt murringer nederst ved lysken i dag, men tør ikke håpe for mye...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeHar litt murringer nederst ved lysken i dag, men tør ikke håpe for mye...![]()
Blir lei av venting. Venter enda på at frøkena skal lære seg og sove hele natten![]()
Spennendemen må jo håpe litt
![]()
Ja så absoluttEt liv full av venting javi mennesker er egentlig ganske tålmodige når vi legger sammen all ventinga
![]()
I morgen eller i overmorgen
Kan vel være her lellJoda, men blir jo så skuffa når man kommer til den negative testen...
Ser ut som el kom mye tidligere enn jeg trodde, og er vel kanskje i feil ikm gruppe![]()
Så deilig å få en så sterk strek!
Kan vel være her lellspennende å se hva testingen sier etterhvert
![]()
AhaJeg har ikke åpnet testen, bare tatt ut testpinnenmen alle mine andre el-tester som har vært positiv har vært med klar strek når jeg har tatt ut testpinnen fra avleseren. Skjønner ingenting jeg...
Ingen tvil der nei
Happy humping
Vil ikke dpo bli når testen er negativ igjen? Usikker. .
Nei, ikke nødvendigvis. Egget kan løsne inntil 48 timer etter positiv test, og 1 dpo er man først dagen etter det igjen.
Det er vanlig å regne dagen etter positiv test som EL-dagen, og to dager etter positiv test som 1 dpo.![]()
Ok. Du kan det meste du virker det som![]()
Ja den ventinga er til å bli gal avJa... mye venting med denne prøvingen. Først venter man på el... og når el er over venter man på ikmhåper bare det er en spire denne gang
til oss alle
![]()
Ja... hadde vært morro med en skikkelig babyboom. Den forrige ikm var det bare 5 heldige. Så sannsynligvis blir det noe sånt nå ogsåJa den ventinga er til å bli gal avmåtte lykken være med oss alle ja
![]()
Ja endeligJippi!!! Endelig
Måtte en spire klore seg fast![]()
Ja... hadde vært morro med en skikkelig babyboom. Den forrige ikm var det bare 5 heldige. Så sannsynligvis blir det noe sånt nå også
Ja endeligmåtte bare noe klore seg fast ja, DET hadde vært noe
![]()
Litt usikker men mener det var 5 gravide 16 tr og 6 som ikke har oppdatert. Så var noenHvor mange var det i gruppa da?