***IKM UKE 42***

Blir lei av venting. Venter enda på at frøkena skal lære seg og sove hele natten ;)

Et liv full av venting ja ;) vi mennesker er egentlig ganske tålmodige når vi legger sammen all ventinga :D

Spennende :D men må jo håpe litt ;)

Joda, men blir jo så skuffa når man kommer til den negative testen...
Ser ut som el kom mye tidligere enn jeg trodde, og er vel kanskje i feil ikm gruppe :confused:

Jeg har ikke åpnet testen, bare tatt ut testpinnen ;) men alle mine andre el-tester som har vært positiv har vært med klar strek når jeg har tatt ut testpinnen fra avleseren. Skjønner ingenting jeg...
Aha:) jeg har bare prøvd strimler selv. Har sett at flere åpner digitale tester, både g-tester og EL-tester og bare bli forvirret. Får se hva testen viser i morgen, håper du blir klokere da!

Ingen tvil der nei ;)
Happy humping :D
Vil ikke dpo bli når testen er negativ igjen? Usikker. .

Nei, ikke nødvendigvis. Egget kan løsne inntil 48 timer etter positiv test, og 1 dpo er man først dagen etter det igjen.

Det er vanlig å regne dagen etter positiv test som EL-dagen, og to dager etter positiv test som 1 dpo. :)

Nei, ikke nødvendigvis. Egget kan løsne inntil 48 timer etter positiv test, og 1 dpo er man først dagen etter det igjen.

Det er vanlig å regne dagen etter positiv test som EL-dagen, og to dager etter positiv test som 1 dpo. :)

Ok. Du kan det meste du virker det som ;)

Ja... mye venting med denne prøvingen. Først venter man på el... og når el er over venter man på ikm ;) håper bare det er en spire denne gang :) til oss alle :D
Ja den ventinga er til å bli gal av :p måtte lykken være med oss alle ja :)

Ja... hadde vært morro med en skikkelig babyboom. Den forrige ikm var det bare 5 heldige. Så sannsynligvis blir det noe sånt nå også

Hvor mange var det i gruppa da?

Back
Topp