Da satte FF kryss på meg. Jeg er 3 dpo. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, dine var vanskelige siden det er så mange sterke. Nr 5 nedenfra ser sterkest ut. Men vanskelig å si, siden den ikke ser helt positiv ut, og de fortsetter å være sterke.Blir ikke helt klok på disse testene... Hvordan ville du tolket disse? Har el vært? De to sterkeste er fra onsdag...Vis vedlegget 81154
Tror du kan stole på resultatet.I dag tok jeg en ny digital CB eggløsningstest. Den ble positiv, men når jeg tok ut testpinnen så var halve testfeltet lyseblått, og langt fra positiv i mine øyne. Hva tror dere?? Vis vedlegget 81152
Har så ustabil syklus men tror det ikm er ca 15.10. Satser på det iallefall![]()
Tror el var på test nr 11. Den ser mest positiv ut for megBlir ikke helt klok på disse testene... Hvordan ville du tolket disse? Har el vært? De to sterkeste er fra onsdag...Vis vedlegget 81154
Syns den nr 5 fra bunnen ser sterkest utBlir ikke helt klok på disse testene... Hvordan ville du tolket disse? Har el vært? De to sterkeste er fra onsdag...Vis vedlegget 81154
Kan være positiv selv om streken har smurt seg utover. Men den digitale er jo positiv to dager mener jeg. Så hvis du tar ny i morgen så skal det jo være smile tegn der da også. Og da stemmer det nok.Jeg har ikke åpnet testen, bare tatt ut testpinnenmen alle mine andre el-tester som har vært positiv har vært med klar strek når jeg har tatt ut testpinnen fra avleseren. Skjønner ingenting jeg...
Samme herHurra for 1 dpo![]()
Hihi, hurra for ossSamme her![]()
Ja... mye venting med denne prøvingen. Først venter man på el... og når el er over venter man på ikmHihi, hurra for ossdeilig å være i dpo land. Nå må bare ukene gå fort
![]()
Ja... mye venting med denne prøvingen. Først venter man på el... og når el er over venter man på ikmhåper bare det er en spire denne gang
til oss alle
![]()
Blir lei av venting. Venter enda på at frøkena skal lære seg og sove hele nattenOg sååå blir det venting på ul osv...![]()