***IKM UKE 42***

I dag tok jeg en ny digital CB eggløsningstest. Den ble positiv, men når jeg tok ut testpinnen så var halve testfeltet lyseblått, og langt fra positiv i mine øyne. Hva tror dere??
ImageUploadedByBV Forum1412313942.309107.jpg

Blir ikke helt klok på disse testene... Hvordan ville du tolket disse? Har el vært? De to sterkeste er fra onsdag...unnamed.jpg

Her er nesten alle EL-testene mine denne PPen. Dagens EL-test er nederst på bildet. Kan jeg nå stole på å være dpo tror dere? Eller bør jeg fortsette å teste? Er på CD 17 med pergo.

image.jpg

Jeg har ikke åpnet testen, bare tatt ut testpinnen ;) men alle mine andre el-tester som har vært positiv har vært med klar strek når jeg har tatt ut testpinnen fra avleseren. Skjønner ingenting jeg...

Jeg har ikke åpnet testen, bare tatt ut testpinnen ;) men alle mine andre el-tester som har vært positiv har vært med klar strek når jeg har tatt ut testpinnen fra avleseren. Skjønner ingenting jeg...
Kan være positiv selv om streken har smurt seg utover. Men den digitale er jo positiv to dager mener jeg. Så hvis du tar ny i morgen så skal det jo være smile tegn der da også. Og da stemmer det nok.

Hurra for 1 dpo :D

Ja... mye venting med denne prøvingen. Først venter man på el... og når el er over venter man på ikm ;) håper bare det er en spire denne gang :) til oss alle :D

Og sååå blir det venting på ul osv... ;)

Har litt murringer nederst ved lysken i dag, men tør ikke håpe for mye... :confused:

Back
Topp