***IKM UKE 42***

hmm... håper ikke det da. da blir syklusene så lange. har alltid hatt korte sykluser, alt fra 21-29. men stort sett 26.

har bare en el-test igjen, så får se om den kanskje blir positiv i morgen, hvis ikke så får man bare humpe ivei uten å vite når jeg har EL :P ;)

er det flere typer EL-tester man får kjøpt på apoteket? jeg vet de har de digitale fra CB, men jeg har aldri sett noen adnre typer. Nen som vet? pris?

er det flere typer EL-tester man får kjøpt på apoteket? jeg vet de har de digitale fra CB, men jeg har aldri sett noen adnre typer. Nen som vet? pris?
De har a1 på apoteket. Litt billigere enn cb sin. Hvis ikke kan du kjøpe billige på billigtester.dk. de er veldig greie :)

Bestill på nettet nå før kl. 21 i kveld så har du i posten på lørdag, om du bestiller fra den norske siden. Kanskje også om du bestiller fra den danske, men kan jo i verste fall bli mandag. Det er fryktelig dyrt på apoteket.

Bestill på nettet nå før kl. 21 i kveld så har du i posten på lørdag, om du bestiller fra den norske siden. Kanskje også om du bestiller fra den danske, men kan jo i verste fall bli mandag. Det er fryktelig dyrt på apoteket.

Det blir veldig dyrt på apoteket ja... men jeg har bare en EL-test igjen, så hvis jeg skal få vite eksakt dag for EL denne pp, så må jeg kjøpe på apoteket tror jeg. Bestiller vanligvis på billigteste.dk, men kan ikke vente til lørdag-mandag når jeg forventeter EL ii morgen. Jeg får se om jeg finner noen på apoteket :)

Foresten, noen som vet om det finnes "refill" for eggløsningstesten til CB? den koster jo 400kr eska, men hadde vært kjekt med ekstra "pinner" for å teste, da selve testern varer leeeeeenge. Den jeg brukte for 2år siden fungerer enda.

Om man har litt blod i slimet rundt el sies det at en ekstra fruktbar, men når eg el da? Noen dager etter? Jeg hadde litt blod i dag, men laaaangt fra positiv el test..

noen som ser noe på denne?? Vis vedlegget 81080

For meg ser den helt hvit ut (bortsett fra kontroll streken da selvfølgelig!)
Men 3dpo er vell litt veeell tidlig å få positiv test også da :p
Tok en test i dag jeg og, men det pga ma 15. september. Var dukka opp en ultra svak skyggestrek etter noen timer på den jeg tok her om dagen så ville bare se om den var borte nå:) og nå i dag var den ikke der! :)

Foresten, noen som vet om det finnes "refill" for eggløsningstesten til CB? den koster jo 400kr eska, men hadde vært kjekt med ekstra "pinner" for å teste, da selve testern varer leeeeeenge. Den jeg brukte for 2år siden fungerer enda.
Vet ikke sikkert, men har du prøvd å søke på Ebay? Der får man tak i masse CB-produkter til en langt billigere penge enn her hjemme:)

Skal finnes refil ja

Om man har litt blod i slimet rundt el sies det at en ekstra fruktbar, men når eg el da? Noen dager etter? Jeg hadde litt blod i dag, men laaaangt fra positiv el test..
Jeg har dessverre ikke noe svar for jeg lurer jeg å... Er på 2pp etter pilleslutt nå. Forrige syklus hadde jeg el-slim i 4-5 dager, masse lyserosa ca midtveis, og murring i alle de dagene og litt etterpå. Men jeg vet ikke akkurat når el var for jeg tester ikke. I går kom det plutselig masse lyserosa slim på kvelden og skikkelig "menssmerter", i dag bare bittelitt slim og murring... Ble plutselig redd for at el kom brått i går for vi har ikke fått lagt inn noen "forhåndsaksjer" (utenom på lørdag)... Turte ikke la være i går selvfølgelig ;)

For meg ser den helt hvit ut (bortsett fra kontroll streken da selvfølgelig!)
Men 3dpo er vell litt veeell tidlig å få positiv test også da :p
Tok en test i dag jeg og, men det pga ma 15. september. Var dukka opp en ultra svak skyggestrek etter noen timer på den jeg tok her om dagen så ville bare se om den var borte nå:) og nå i dag var den ikke der! :)

Vær oppmerksom på at det kan være litt ulik mengde fargestoff i testene, så når det er veldig lite hcg så kan strekene variere litt selv om hcg i kroppen ikke varierer. Jeg hadde ultrasvake streker i 6 måneder etter min MA, og de varierte litt i styrke som sannsynligvis bare skyldtes ulik mengde fargestoff. Jeg nevner det bare for at du skal være obs altså, ikke for å være kjip. Det er bare at det kan være utrolig kjedelig å få forhåpninger pga de svake strekene. :)

Vær oppmerksom på at det kan være litt ulik mengde fargestoff i testene, så når det er veldig lite hcg så kan strekene variere litt selv om hcg i kroppen ikke varierer. Jeg hadde ultrasvake streker i 6 måneder etter min MA, og de varierte litt i styrke som sannsynligvis bare skyldtes ulik mengde fargestoff. Jeg nevner det bare for at du skal være obs altså, ikke for å være kjip. Det er bare at det kan være utrolig kjedelig å få forhåpninger pga de svake strekene. :)
synes på ingen måte du er kjip ;)
og tenker ikke dette har noe med denne mulige graviditeten å gjøre.. tenker det i tilfelle er noe som henger igjen etter forrige sa :p
så viss dere ser samme skyggen som meg så er det iallefall ikke vits i å teste så tidlig som jeg har gjort før :p hadde noen svake streker forrige pp rett før ikm. men ikm ble det jo ikke. så tenker kanskje det var hcg som hang igjen da også. har ikke så lyst på di derre tullestrekene :p

Har så ustabil syklus men tror det ikm er ca 15.10. Satser på det iallefall ;)

synes på ingen måte du er kjip ;)
og tenker ikke dette har noe med denne mulige graviditeten å gjøre.. tenker det i tilfelle er noe som henger igjen etter forrige sa :p
så viss dere ser samme skyggen som meg så er det iallefall ikke vits i å teste så tidlig som jeg har gjort før :p hadde noen svake streker forrige pp rett før ikm. men ikm ble det jo ikke. så tenker kanskje det var hcg som hang igjen da også. har ikke så lyst på di derre tullestrekene :p

Nei, tullestreker etter abort er fryktelig kjedelig. Det kjenner jeg til.

Back
Topp