***IKM UKE 42***

Oo, dette er spennende! Dette er første gang jeg tester etter el. Har kjøpt et termometer, men det ligger fortsatt fint i pakken sin. Er cd 12 i dag. Er det for sent å begynne å tempe for denne perioden? Tok nemlig første el- test i dag på jobb og fikk et lite forklaringsproblem da jeg kom ut fra toalettet med et isbeger i hånden. Det der orker jeg ikke å ta stilling til igjen. o_O

Lurere å bruke engangsplastglass til å drikke av om det finnes på jobben, for da er det naturlig at du tar deg et glass vann og det gjør ingenting om du kaster det på do. :)

Dersom det fortsatt er noen dager til EL så kan det være helt greit å begynne med temping i morgen. Jeg vil egentlig anbefale deg å begynne uansett fordi det kan ta litt tid å få på plass den gode tempe-vanen. Så dersom det ikke klaffer denne syklusen her så har du bedre sjanse for å finne EL neste syklus. :)

Lurere å bruke engangsplastglass til å drikke av om det finnes på jobben, for da er det naturlig at du tar deg et glass vann og det gjør ingenting om du kaster det på do. :)

Dersom det fortsatt er noen dager til EL så kan det være helt greit å begynne med temping i morgen. Jeg vil egentlig anbefale deg å begynne uansett fordi det kan ta litt tid å få på plass den gode tempe-vanen. Så dersom det ikke klaffer denne syklusen her så har du bedre sjanse for å finne EL neste syklus. :)

Ja, hadde det nå vært så vel:) Er relativt miljøbevisste på denne jobben min, men tenker jeg får kjøpe inn et lite lager av engangsglass på trass. Er hvert fall lettere å bortforklare. Takk for svar ang. Temping

Om denne syklusen blir like kort som forrige (24 dager), har jeg IKM 19. oktober. Er nå i tredje pp. Er litt etter dere andre - cd1 i dag :)

Om denne syklusen blir like kort som forrige (24 dager), har jeg IKM 19. oktober. Er nå i tredje pp. Er litt etter dere andre - cd1 i dag :)

Misunner deg den korte syklusen ;)
Velkommen hit :D
Håper det klaffer fort ;)
Er selv på cd 17 i dag og venter på EL

Kjenner jeg er skikkelig daff denne pp. Jeg er slutta å blø på lørdagen. Kommet bittelitt brun utflod på tirsdag. Men det var etter sex så ja vet ikke.
Men kjenner jeg tror ikke at vi kommer til å være like ivrige denne pp. Jeg har ingen tester hjemme og har faktisk ikke lyst til å bestille noen heller :s tenker jeg tar det veldig som det kommer, jeg aner jo ikke om jeg får el til uka heller, og aner ikke om jeg kan forvente mens om 3 uker. Føler meg skikkelig usikker. Så ja jeg tar bare ting som det kommer nå å tenker på andre ting.
Derfor ikke så veldig aktiv her:)

Aner ingenting jeg heller etter MA forrige uke. Blødningen begynner å avta hoss meg nå heldigvis:) Venter med aksjeinnlegg til noen dager etter endt brun utflod tenker jeg, er så redd for infeksjon. Jeg har kjøpt el-tester og g-tester, men litt vanskelig å vite når jeg skal begynne el-testingen, får bare se det ann litt. Vi skal prøve å ikke stresse denne pp, bare sørge for 2-3 ganger sex i uka, skal iallefall ikke stå på meg, jeg er klar som ett egg:D Prøver å tenke at det tar sikkert noen måneder før det klaffer igjen da, så jeg ikke blir skuffa:)

Jeg ønsker deg riktig lykke til framover, dette skal vi greie!:cheers

Nå begynner jeg å få vondt i eggstokkene og de er hovne. Ser det når jeg titter ned så de syns godt. Hadde dette forrige pp også. Jeg er borte fram til søndag og får ikke testet etter el. Så blir spennende å se på søndag hva el testen viser.

Aner ingenting jeg heller etter MA forrige uke. Blødningen begynner å avta hoss meg nå heldigvis:) Venter med aksjeinnlegg til noen dager etter endt brun utflod tenker jeg, er så redd for infeksjon. Jeg har kjøpt el-tester og g-tester, men litt vanskelig å vite når jeg skal begynne el-testingen, får bare se det ann litt. Vi skal prøve å ikke stresse denne pp, bare sørge for 2-3 ganger sex i uka, skal iallefall ikke stå på meg, jeg er klar som ett egg:D Prøver å tenke at det tar sikkert noen måneder før det klaffer igjen da, så jeg ikke blir skuffa:)

Jeg ønsker deg riktig lykke til framover, dette skal vi greie!:cheers

Jeg hadde ma også forrige uke, cytotec tirsdag forrige uke.
Så bra at du er klar! :) jeg er og klar, men føler meg ikke like gira som tidligere :s er litt mere sånn at jeg vil ta det som det kommer. Har sex vanligvis 2-3ganger i uka så tenker det får holde, foreløpig iallefall:)

Tusen takk! :D masse lykke til, til deg og! :D

Da har jeg begynt med EL-testing. CD 12 i dag, og negativ EL-test. Tempen min har gått litt ned, så det er et godt tegn, men tappen er fortsatt lukket og hard, dessuten har jeg ikke noe fruktbart utflod enda. Det er nok enda noen dager til EL her i gården, men jeg satser på at det skjer i løpet av den kommende uka. :)

Da har jeg begynt med EL-testing. CD 12 i dag, og negativ EL-test. Tempen min har gått litt ned, så det er et godt tegn, men tappen er fortsatt lukket og hard, dessuten har jeg ikke noe fruktbart utflod enda. Det er nok enda noen dager til EL her i gården, men jeg satser på at det skjer i løpet av den kommende uka. :)

Lykke til. Håper det klaffer ;)

Noen som når det er vanlig at tappen åpner seg før el? Syns min gikk fra hard til myk og det jeg tror er mykere i åpningen fra torsdagskveld til fredag. Skal ikke ha el før på onsdag utfra syklus.

CD10 er i dag, og ikke så aktive på forumet i disse dager. Forventer EL på slutten av neste helg og nå prøver jeg mest å ikke tenke på prøvinga. Vet at det blir altoppslukende etter EL så ;) Det hadde passa skikkelig bra med klaff denne mnd ja! Både ift offentliggjøring til jul, ift termin og jobb, også er jeg skikkelig klar nå!

Noen som når det er vanlig at tappen åpner seg før el? Syns min gikk fra hard til myk og det jeg tror er mykere i åpningen fra torsdagskveld til fredag. Skal ikke ha el før på onsdag utfra syklus.

Jeg synes det er lett å kjenne når den er helt åpen, det føles helt annerledes enn ellers. Hmm.. Men tappen er jo forskjellig fra person til person.

IKM mandag 13. Oktober (tror jeg, har uregelmessig mens og lange sykluser, har tatt utgangspunkt i siste syklus som var 35 dager).

Dette er pp2, og veldig spennende! :)

aldri har så positiv test før.... cd 11 idag...
ImageUploadedByBV Forum1411888079.513692.jpg
:)

Oi:) den var positiv ja :) jeg bruker digital EL-tester jeg, fordi jeg ikke stolte på de vanlige testene... Syntes de var vanskelig å tyde når jeg hadde EL.. Men de digitale er greie de, svindyre er de absolutt! Ser de har kommet med en ny digital test nå, som kan markere de 4 mest fruktbare dagene i stede for de 2 som de jeg bruker. Er det noen som har prøvd disse??

masse lykke til med testing og prøving Romi :)

Back
Topp