I morgen tenkte jeg å begynne med EL-tester. Ingen fruktbare tegn enda, så det er nok litt ventetid fortsatt. Jeg er likevel glad i dag for jeg liker så godt CD 10. Da er man endelig på tosifret antall og syklusen er "ordentlig" i gang. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen tenkte jeg å begynne med EL-tester. Ingen fruktbare tegn enda, så det er nok litt ventetid fortsatt. Jeg er likevel glad i dag for jeg liker så godt CD 10. Da er man endelig på tosifret antall og syklusen er "ordentlig" i gang.![]()
Håper det skjer noe snart da
Pleier du å ha lange sykluser?
Jeg er på CD 17 i dag og ingen EL enda såvidt jeg vet. Pleier å ha sykluser på 35 dager da![]()
Jeg pleier å ha EL mellom CD 10 og CD 21, og så har jeg omtrent 13-15 dagers lutealfase pga Lutinus (progesteron tilskudd). Så syklusen har variert fra 24 til 36 dager. Jeg vet ikke hvordan det blir denne syklusen, siden dette er første forsøk med Letrozol (EL-stimulerende medisin), men man skal visst vanligvis få EL på CD 13-16 på Letrozol, så da blir det vel rett over helgen. Uansett regner jeg med EL i løpet av neste uke.
Håper du får EL snart da. Det er kjedelig de syklusene man kommer opp til CD 20-tallet før EL har vært.
Så kjedelig med så stor variasjon i syklusen
Blir spennende å se om Letrozolen hjelper da![]()
Haha, jeg er mer der at når vi nærmer oss 20-tallet, da er ppen skikkelig i gangI morgen tenkte jeg å begynne med EL-tester. Ingen fruktbare tegn enda, så det er nok litt ventetid fortsatt. Jeg er likevel glad i dag for jeg liker så godt CD 10. Da er man endelig på tosifret antall og syklusen er "ordentlig" i gang.![]()
Jeg er veldig spent på om Letrozol gir spire hos meg. Jeg ble jo som nevnt gravid 4 ganger de første 6 pp'ene så det var tydelig at jeg er fruktbar, men nå har jeg ikke blitt gravid en eneste gang siden februar. Derfor får jeg Letrozol selv om det ser ut til at jeg har EL hver syklus, men bare for å booste litt.Og jeg er spent ja. Rart når man gir litt opp og får ny grunn til spenning.
Jeg har egentlig taklet helt greit at syklusen varierer, jeg får jo heldigvis aldri lange sykluser og mannen er nesten aldri bortreist uten meg så vi får alltid aksjeinnlegg frem til EL. Jeg synes det virker verre å ha sykluser over 40 dager eller mann som er borte i ukene før EL.
Haha, jeg er mer der at når vi nærmer oss 20-tallet, da er ppen skikkelig i gangHåper EL er rett rundt hjørnet hos deg
![]()
CD16 i dag og forhåpentligvis kan vi starte aksjeinnleggingen i dag :-D
Ikke bare bare med en mann som er mye borte nei![]()
Nei, det virker krevende i babylaginga.
Jeg er veldig spent på om Letrozol gir spire hos meg. Jeg ble jo som nevnt gravid 4 ganger de første 6 pp'ene så det var tydelig at jeg er fruktbar, men nå har jeg ikke blitt gravid en eneste gang siden februar. Derfor får jeg Letrozol selv om det ser ut til at jeg har EL hver syklus, men bare for å booste litt.Og jeg er spent ja. Rart når man gir litt opp og får ny grunn til spenning.
Jeg har egentlig taklet helt greit at syklusen varierer, jeg får jo heldigvis aldri lange sykluser og mannen er nesten aldri bortreist uten meg så vi får alltid aksjeinnlegg frem til EL. Jeg synes det virker verre å ha sykluser over 40 dager eller mann som er borte i ukene før EL.
Det er sant
Krysser alle fingre og tær for deg![]()
Takk!Jeg håper vi er mange som får full klaff nå. Da er vi jo 12 uker før jul, tenk å dele den nyheten til jul!
![]()
Det håper jeg og
Det hadde jo vært årets julegave
Fortsatt negativ test her, men i dag har jeg hatt litt slim som jeg tror kan være EL slimer jo helt ny på dette med testinga...hehe
Plutselig kommer den positive testen, og da er du ikke tvil. Når jeg får positiv EL-test så er teststreken sterkere enn kontrollstreken fra med en gang urinen trekker gjennom testen. I dagene før og etter den positive testen så får jeg ofte "neeesten" positiv EL-test, men da er teststreken ikke så sterk med en gang, men blir sterkere de første 2-4 minuttene. Du kommer til å se hva jeg mener om du får en ordentlig positiv test.![]()