*** IKM uke 42! ***

Når skal du teste da? Har tr fortsatt ikke kommet, og du klarer å la være å teste? :) Krysser fingrene for deg!
Hei! Takk, så koselig! Har bestemt meg for å teste i morgen. Ingen tr enda.. Men har hatt flere rare sykluser en "normale".. Og så fikk jeg aldri helt positiv eggløsningstest, også var jo mannen borte en uke. Meeen full av pms eller ett eller annet d er jeg. Huff. Spent. Skulle vi være klar hvis det blir positiv? Blir jeg veldig skuffet ved negativ? Vi får se..... :)

Hei! Takk, så koselig! Har bestemt meg for å teste i morgen. Ingen tr enda.. Men har hatt flere rare sykluser en "normale".. Og så fikk jeg aldri helt positiv eggløsningstest, også var jo mannen borte en uke. Meeen full av pms eller ett eller annet d er jeg. Huff. Spent. Skulle vi være klar hvis det blir positiv? Blir jeg veldig skuffet ved negativ? Vi får se..... :)

Krysser fingrene for positiv test i morgen. :) Du får oppdatere her i morgen da!

Lei av skuffelser hver morgen nå. Testet negativt senest i morges. Nå skal jeg ikke teste hele helgen og vente til mandag, hvis ikke mensen er kommet i mellomtiden da. Dersom mensen kommer skal jeg begynne med EL tester fra neste pp.

Sent from my iPad using BV Forum

Lei av skuffelser hver morgen nå. Testet negativt senest i morges. Nå skal jeg ikke teste hele helgen og vente til mandag, hvis ikke mensen er kommet i mellomtiden da. Dersom mensen kommer skal jeg begynne med EL tester fra neste pp.

Noen produserer hcg sent, krysser fingrene for at tr holder seg unna og at du får positiv test på mandag! :)

Tr en dag for tidlig igjen så nå er jeg nede i 26 dager. Jeg som i 2 år har hatt syklus på 28. Da får jeg bare håpe at en spire sitter på neste forsøk. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikm idag egentlig....men fikk jo tr for ei uke sida...så da...

Har veldig korte sykluser, så el rett over helga igjen.
Fryktelige murringer nå! Hva skjer?? Au. Neg på både g test og el test. Au .

Skal si det var mange som var blitt gravide, gratulerer så mye. JEg har vært borte litt fordi jeg har operert øynene. Har IKM i morgen har tatt tester de to siste dagene, men de står det ikke gravid på. Har kjøpt inn en ekstra test, så dersom jeg ikke får mensen i løpet av helgen, så tester jeg på mandag. Litt dyrt å teste ofte med digitale tester, men synes de er veldig greie.

etter litt stirring på kalenderen så fant jeg ut at jeg har jo ikke IKM før neste lørdag, altså 26.10. kjedelig og tenke feil :/ så må vel egentlig gå over i uke 43 :) Gratulerer til alle positive :D

Her kom TR i dag :-( Håper neste pp er alle våre med negative tester sin pp ♡

off kjedelig, sitter å venter på tr jeg og regner med den kommer, har ikke følelsen på at det vil gå en annen vei

God morgen! Tatt en test jeg gitt! Tror muligens den er positiv...! billigtest med strek innen tre minutter. Men ikke kjempesterk strek. Tror jeg skal kjøpe en annen type før jeg tør tro noe.
Vi er forevetne her, vil du dele et bilde?

Synes den så mer positiv ut på bilde..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    134,3 KB · Visninger: 111
Bare skriv meg opp på gravid. Venter ett par dager med den digitale, men den siste billigstrimmelen er ganske klar :)

Hopper over på juli. Har termin 30/6 eller 1/7 :) Men gikk en uke over sist.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Tr en dag for tidlig igjen så nå er jeg nede i 26 dager. Jeg som i 2 år har hatt syklus på 28. Da får jeg bare håpe at en spire sitter på neste forsøk. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æsj. Lykke til neste pp! :)

Synes den så mer positiv ut på bilde..

Denne er det ingen tvil om. Rosa strek = gravid, uansett hvor svak streken er - og her lurer man jo ikke på om streken er grå eller rosa. :) :) Gratulerer!!!

etter litt stirring på kalenderen så fant jeg ut at jeg har jo ikke IKM før neste lørdag, altså 26.10. kjedelig og tenke feil :/ så må vel egentlig gå over i uke 43 :) Gratulerer til alle positive :D

Lykke til i uke 43! :)

Back
Topp